تابستانه


خواندنی:

تئوری انتخاب، خوش بینی آموخته شده، زنانی که با گرگ ها می دوند


خوردنی: 

موهیتو، سالاد سزار (رستوران کاپریآب دوغ خیار با سیب گلاب


شنیدنی:

تک نوازی (هر سازی که دوست دارید، هر نوازنده ای که دوست دارید)

پیشنهاد من هفت دستگاه، ردیف میرزا عبداله به روایت نور علی خان برومند، ساز سنتور مجید کیانی


دیدنی: 

ده ویدئوی محبوب TED (مخصوصاً این، این، این و این)


رفتنی: 

پارک پر گل و سبزه (حتی دم خانه تان-- بعد از ساعت 8:30)، کوه (قبل از ساعت 4 صبح)، استخر (سر ظل گرما)


پیشنهاد ویژه:

درست کردن هزار درنای کاغذی با کاغذهای اوریگامی 



این بازی وبلاگی پیشنهاد هولدن است (چگونه تابستان خود را می گذرانید؟)، جولیک جانم و علی موزماهی من را به طور مستقیم دعوت کردند که بسیار سپاسگزارم، به دیده منت :)

خیلی از کسانی که می شناسم، بازی را انجام داده اند، ولی دوست دارم دعوت کنم از یلدا، یک آشنا و بای پولار



پ.ن. شرمنده که خیلی تیتروار نوشتم، امروز دو اتفاق غیر منتظره افتاد که چند ساعتی را در دره های عمیق پریسایی به سر می بردم :-| خدا را شکر که تکنیک های "حال خوب کن" که دفعه قبل برای خودم لیست کردم، هنوز رویم جواب می دهد :)

۱۳
۱۹ مرداد ۲۱:۳۵ بای پولار
من یه بار تا پونصدتا رو درست کردم ولی خب ادامه ندادم...

خب ادامه بده الان :) برای انگیزه خوبه :)

۱۸ مرداد ۰۹:۰۵ بای پولار
به خاطر شرکت نکردنم توی این چالش ها شما چندمین نفرید که می خونم وبلاگش رو و من رو دعوت کرده :)
هرچند ممنونم از لطفتون ولی خب من اگه دل و دماغ نوشتن داشتم از حرفای خودم می آوردم روی صفحه ی وبلاگ نه ...

راستی شما هزارتا درنا رو درست کردید؟ آرزوتون برآورده شد؟ :)

دل و دماغ داشته باشین :) فکر کردن به چیزهایی که حال آدم رو خوب می کنه، باعث میشه حال آدم خوب بشه :) کتاب تئوری انتخاب هم خوبه برا حالتون، اگه گیرتون اومد بخونیدش :)


نه هنوز هزار تا نشده :))))))

درست کردنش راه خوبی برای کنترل استرس است، انگار خاصیت اوریگامی است :)

۱۷ مرداد ۲۲:۱۳ گربه بنفش
من عاشق خوردنی ها شدم:)))

خوردنی ها هم عاشق تو شدند :)

مختصر و مفید:)

ممنونم :)

۱۷ مرداد ۱۲:۴۳ Nika# ‌‌‌‌
لایڪ

مرسی :)

۱۵ مرداد ۲۳:۰۰ رهگذر ...
تابستونت قشنگ پریساجان :)

ممنونم رهگذر جانم، تابستان تو هم قشنگ و دوست داشتنی :*

میخوام به پیشنهاد شما واسه اولین بار TED ببینم :) 
مرسی :)

امیدوارم خوشت بیاد :)

چی شده؟
خوبین؟
همیشه خوش حال باشی دوست خوب... نبینم غمتو!

خوبم یلدا، بهتر شدم، شوک تلخی بود که گذشت، جایش درد می کنه کمی :-(

دره‌های عمیق پریسایی :دی

دره های عمیق مخوف بی پایان :-)))))

:)

:-)

۱۴ مرداد ۱۳:۰۰ فاطمه .ح
تشکر برای این پست خوب. 

قابلت رو نداشت  :-)

۱۴ مرداد ۱۲:۵۴ hossein fatehi
به به

:-)

۱۴ مرداد ۱۲:۵۳ مترسک ‌‌
وای از موهیتو، وای وای ^_^
وای‌تر از استخر، وای‌تر وای‌تر ^___^

خداییش وای وای وای :-))))))

۱۴ مرداد ۱۲:۴۸ آقاگل ‌‌‌‌
ان شالله که از دره های مخوف پریسایی خارج شده باشید :)
خیلی پیشنهاداتون خوب بود. بخصوص اون کاغذ و تا و ساخت درنای کاغذی. 

ممنونم، برگشتم به دشت :-)


خواهش می کنم، من تازه ساخت درنا رو یاد گرفتم، ولی حس می کنم خیلی به کنترل استرس کمک می کنه :-)

چه چالشی که همه هستن :))

بازیه دیگه :-)

(:مرسی از پیشنهادات

خواهش می کنم بهار جون :-)

چه عالی مرسی از پیشنهاداتون

ممنونم، ایشالا خوشتون بیاد :)

۱۴ مرداد ۱۲:۲۹ Lady cyan ※※
^_________^
ممنون از پیشنهاداتت

قابل نداشت :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
در جستجوی درون و برون...
موضوعات
سروستاه نامه، سنتور (۲۷)
خوشنویسی، تذهیب (۱۷)
کار، iOS، اندروید (۳۷)
زندگی بهتر (۸۴)
یاد ایام (۲۸)
مهلا (۲۳)
صابرانه (۴۵)
از این روزها (۱۶۷)
یک سال بدون... (۱۲)
خانه دوست کجاست؟ (۲۶)
آشپزی، خام گیاهخواری (۱۹)
نی‌نی گولو، لیلی (۱۰۱)
کتابخوانی (۶)
مشاوره (۸)
آن سوی آب‌ها (۸۷)
داستان (۲)
چالش وبلاگی (۱)
آخرین نوشته ها
بدو گفتم که مشکی یا عبیری...
لبه‌ی پیاده‌رو، هم سطح جاده
سیاه و سفید
تنظیم روی فرکانس دیگر
هر نه ماه هم تکرار کنیم!
بیخودی
اعلام حیات :)
کرونا تست
مدرسه
کرونا در یک قدمی
محبوب ترین نوشته ها
لیلی، نام دیگر عشق است...
گاهی بیرون رو نگاه کن
کوچولو بیا*
سهیم شدن
امن‌سازی
یازده ضربدر سه
بسی عشق بودی در این چهار سال
مادرانگی :)
بدو گفتم که مشکی یا عبیری...
سوگواری
پربیننده ترین نوشته ها
لالایی لیلی :)
شفایافتگان
هَکَلچه :-)
مهاجرت
"هل اتی" کجا رفت؟
پسر یا دختر! مسئله این است...
مادر شوهر
روغن کلزا
بی کلید در* :-)
لیلی، مثلِ پری
نوشته های پر بحث تر
هَکَلچه :-)
کوچولو بیا*
لیلی، مثلِ پری
خب تا آخرش رو بگو :-|
لیلی، نام دیگر عشق است...
پسر یا دختر! مسئله این است...
دوبله وسط :-)
بی کلید در* :-)
آشپز که دو تا شد...
سه و چهار :-)
تاریخچه نوشته ها
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۴ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۳ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۶ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۸ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۸ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۷ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۹ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۹ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۹ )
دی ۱۳۹۹ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۷ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۹ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۸ )
دی ۱۳۹۸ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۱۱ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۸ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۹ )
دی ۱۳۹۷ ( ۸ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۸ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۸ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۱۰ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۱۰ )
دی ۱۳۹۶ ( ۷ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۶ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۶ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۷ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۶ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۸ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۹ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۴ ( ۹ )
دی ۱۳۹۴ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۴ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۴ ( ۸ )
مهر ۱۳۹۴ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۴ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۴ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۳ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۳ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۳ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۳ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۳ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۳ ( ۱۰ )
ارديبهشت ۱۳۹۳ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۳ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۲ ( ۳ )
پیوند ها
گروه نرم افزاری پرکا
دامن گلدار اسپی
تیرمن
جولیک
نارخاتون
یک آشنا
آقاگل ملت
ذهن زیبای یلدا
faella
توکا
وقتی فاطمه روز به روز بزرگتر می‌شود
یک مترسک
وایسیـ ورسا
می‌خواهم فاطمه باشم
غرور شکسته
فیلوسوفیا
پرتقال دیوانه
حریری به رنگ آبان
در دیار نیلگون خواب
دکتر میم
خانومی جانم
روزنوشت های میم صاد
پنجره می‌چکد
ریشه در باد
حنا
صخره‌نورد
لافکادیو
هیچ
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان