تهران به وقت آتلانتیک :-)

یک بار گفته بودم یا چند بار، نمی دانم...

در ترسیم آرزوهایم، که یک اتاق کار داشته باشم که همه دیوارهایش کتابخانه چوبی بلوطی باشد تا سقف

و یک میز کار داشته باشم آن وسط، که رویش یک کره زمین است (فکر کنم شبیه کارتون دور دنیا در هشتاد روز یا یکی از همان کارتون‌ها) :) 


حالا از آن صحنه ترسیم شده، کره زمین را دارم :) یک کره زمین با پایه چوبی ... آخرین کادوی تولدی که صابر برایم خرید (به قول خودش از سلسه مراتب کادوهای تولد پریسا :-))


هر چند وقت یکبار می چرخانمش و الان به وقت اقیانوس اطلس ایستاده در مقابلم :)

North Atlantic Ocean...

۱۳
ناخودآگاه از آرزوی قلبی من سخن گفتی
می توانم بپرسم در کاخ آرزوهایم چه می کنی؟ :)

فکر کنم کاخ آررزوی مشترک خیلی ها باشه :) یک تاثیر از کارتون ها و  فیلم های زمان کودکی :) شاید

۱۰ شهریور ۰۸:۴۴ شاهین ام
کادو کره زمین گرفتین،من که تو عمرم از کسی هدیه نگرفتم.

چه حیف :-( بی عشقی نداشتن تلخیه...

منم تو خیالاتم ی همچین تصویری دارم..*__*
ولی برا ی کتابفروشی... دلم میخواست ی کتاب فروشی میداشتم تااا سقف ش قفسه کتاب ، بعدشم من بشینم اون وسط همه ش کتاب بخونم !^_^
بعد از این خیالاتم فقط ی کتابخونه دارم با ی ردیف کتاب که هرکی میاد میگه اووووه زهرا چقد کتاب داری !:/ همه ش مال خودته؟! یا مثلا همه شو خوندی ؟!:)))
کره جغرافیا هم ایده باحالی ه !شبیه این خارجی هاا:))

وای زهرا من هم یه فانتزی داشتم همیشه که یه کتاب فروشی داشته باشم که هر چقدر دلم خواست کتابهای خودم رو بخونم، بزن قدش :-)


ایشالا یه کتابخونه داشته باشی تا سقف همه دیوارها،پر از کتاب :-)

۰۹ شهریور ۱۱:۴۷ مونا حاجی مومنی
عنوانش خیلی مهیجه :) از این کتابخونه رویایی ها دوست داری که تو خونه پوآرو هم بود؟ :)) پرده های قرمز، چلچراغ بزرگ، همه جا نور زرد، با چوبهای برق افتاده؟ 

ایشالا بهش میرسی پریسا جانم :* هرچند اتاق کار فعلی ات هم تا جایی که یادمه رویایی بود

عاشق اون کتابخونه هام :-))))))))

عزیز دلمی تو، مونای مهربون منی :* آره اتاق فعلی ام خیلی دوست دارم :-)

خیلی حسه خوبیه چیزی رو که دوست داری هدیه بگیری :))

آره،مخصوصا که به طرز غافل گیرانه ای یادشون باشه...

۰۹ شهریور ۰۹:۰۸ گربه بنفش
کره زمین هم باحاله ها،تا حالابهش فکر نکرده بودم:))

خیلی خوبه، مخصوصا این که هی می چرخونی اش، آدم رو یاد زندگی می اندازه

۰۹ شهریور ۰۶:۴۴ ستــ ـاره
ایووووول کره زمین :)) عالیه مبارکت

مممممممنونم :-)

۰۹ شهریور ۰۵:۵۵ بای پولار
خانوم پریسا این پست های شما عجب عکس لازمه! آخه یه جوری توصیف می کنید آدم مشتاق می شه ببینه چی بوده و چی شده :)
الان من کلی دلم خواست کادوی صابرخان رو ببینم. و اینکه چقدر بزرگه این کره!

خب نمیدونم، خودم حسم اینه که بودن عکس تاثیر جادوی کلام رو در تجسم خیال انگیز از بین می بره گاهی :-)


کوچولوئه، اندازه میز کار الانم، نشسته بین خسرو خان و مهسا خانوم (لپ تاپ هایم)،تقریبا سایز یه طالبی کوچولو است با پایه چوبی،ساخت تایوان است و اسامی کشورها انگلیسی :-)

دور تا دور اتاق کتابخونه پر از این کتاب قدیمی ها که نردبون بذاری بری بالا، بعد کلی بگردی کتاب دلخواه رو پیدا کنی، بعد یه وجب خاک روش نشسته باشه، فوتش کنی همش پخش شه تو صورت آدم! بعد بیای پایین به سختی! و در آخر رو این صندلی ننویی ها (راک) بشینی و بخونی!
+من از اون کره هایی رو دوست دارم که خیییلی بزرگن و شیشه ای ان و توشون لامپ روشنه!

آره آره دقیقا همین :-) البته صندلی ننویی رو میذارم رو تراس مثلا، عصرها بعد کار چایی می ریزم با کیک خونگی، همین طور به چایی رو مزه مزه می کنم کتاب می خونم...

۰۸ شهریور ۱۹:۲۵ نی لبک ...
آرزوی قشنگیه...:)

ممنونم، خودم هم خیلی دوستش میدارم :-)

منم همچین تصوری از اتاقم دارم البته بدون کره زمین 
ولی هنوز هیچیشو ندارم

خب یه کره زمین اضافه کن که حداقل اونو بشه زود برآورده کرد😀😊😉

۰۸ شهریور ۱۶:۱۵ خانم فـــــ
:) خیلی خوبه
تو یه دیوار هم یه پنجره بزرگ بذار که موقع استراحت بیای کنارش و به دور دورا خیره بشی:)

ایده پنجره رو اضافه می کنم 😀😄😉

چه دوست داشتنی میتونه باشه !:) مبارکت ! به امید تکمیل شدن آرزوت ^ـ^

عزیزممممم، ممنونم 😘😘😘😘😘😄😊

۰۸ شهریور ۱۶:۰۳ مترسک ‌‌
چه فانتزی حامی محیط زیستی دارید ;)

حالا طرح بلوط 😀😀😀😀😀

۰۸ شهریور ۱۶:۰۲ علی صفری
😊

😊😊😊😊

چه ترسیم خوبی...منم ازین اتاق ها میخوام :)))

خیلی نوستالژیک است :)

۰۸ شهریور ۱۴:۳۲ 💕 پسر خوب 💕
خوبه که کادو میگیرین و خانواده ی خوبی دارین، قدرشونو بدونین

خدا توفیق بده که قدر بدونم :)

۰۸ شهریور ۱۳:۵۶ آقاگل ‌‌‌‌
حتی از این کره ها که تو فیلم دیکداتور چارلی چاپلین بود! :)

اصلاً از همون ها :)))))

منم از این اتاقا دوست:)))

+ حس خوبی داشت...مخصوصا پاراگراف آخر:)

:)) ممنونم

۰۸ شهریور ۱۳:۲۷ ماهیِ نفس کِش! :)
عزیزم :)
چقدر خوبه وقتی ک چیزیو ک آرزوشو داری هدیه بگیری ^_^

+ سلیقتون واسه اتاق کار را دوست :)

:)) خیلی خوبه :)

۰۸ شهریور ۱۳:۰۹ ♦♦ حسین ♦♦
(:

:)

۰۸ شهریور ۱۳:۰۴ ✿✿سرباز شیعه✿✿
+++

:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
در جستجوی درون و برون...
موضوعات
سروستاه نامه، سنتور (۲۷)
خوشنویسی، تذهیب (۱۷)
کار، iOS، اندروید (۳۷)
زندگی بهتر (۸۴)
یاد ایام (۲۸)
مهلا (۲۳)
صابرانه (۴۵)
از این روزها (۱۶۷)
یک سال بدون... (۱۲)
خانه دوست کجاست؟ (۲۶)
آشپزی، خام گیاهخواری (۱۹)
نی‌نی گولو، لیلی (۱۰۱)
کتابخوانی (۶)
مشاوره (۸)
آن سوی آب‌ها (۸۷)
داستان (۲)
چالش وبلاگی (۱)
آخرین نوشته ها
بدو گفتم که مشکی یا عبیری...
لبه‌ی پیاده‌رو، هم سطح جاده
سیاه و سفید
تنظیم روی فرکانس دیگر
هر نه ماه هم تکرار کنیم!
بیخودی
اعلام حیات :)
کرونا تست
مدرسه
کرونا در یک قدمی
محبوب ترین نوشته ها
لیلی، نام دیگر عشق است...
گاهی بیرون رو نگاه کن
کوچولو بیا*
سهیم شدن
امن‌سازی
یازده ضربدر سه
بسی عشق بودی در این چهار سال
مادرانگی :)
بدو گفتم که مشکی یا عبیری...
سوگواری
پربیننده ترین نوشته ها
لالایی لیلی :)
شفایافتگان
هَکَلچه :-)
مهاجرت
"هل اتی" کجا رفت؟
پسر یا دختر! مسئله این است...
مادر شوهر
روغن کلزا
بی کلید در* :-)
لیلی، مثلِ پری
نوشته های پر بحث تر
هَکَلچه :-)
کوچولو بیا*
لیلی، مثلِ پری
خب تا آخرش رو بگو :-|
لیلی، نام دیگر عشق است...
پسر یا دختر! مسئله این است...
دوبله وسط :-)
بی کلید در* :-)
آشپز که دو تا شد...
شهاب الدین*
تاریخچه نوشته ها
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۴ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۳ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۶ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۸ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۸ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۷ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۹ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۹ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۹ )
دی ۱۳۹۹ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۷ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۹ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۸ )
دی ۱۳۹۸ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۱۱ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۸ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۹ )
دی ۱۳۹۷ ( ۸ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۸ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۸ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۱۰ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۱۰ )
دی ۱۳۹۶ ( ۷ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۶ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۶ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۷ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۶ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۸ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۹ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۴ ( ۹ )
دی ۱۳۹۴ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۴ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۴ ( ۸ )
مهر ۱۳۹۴ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۴ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۴ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۳ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۳ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۳ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۳ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۳ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۳ ( ۱۰ )
ارديبهشت ۱۳۹۳ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۳ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۲ ( ۳ )
پیوند ها
گروه نرم افزاری پرکا
دامن گلدار اسپی
تیرمن
جولیک
نارخاتون
یک آشنا
آقاگل ملت
ذهن زیبای یلدا
faella
توکا
وقتی فاطمه روز به روز بزرگتر می‌شود
یک مترسک
وایسیـ ورسا
می‌خواهم فاطمه باشم
غرور شکسته
فیلوسوفیا
پرتقال دیوانه
حریری به رنگ آبان
در دیار نیلگون خواب
دکتر میم
خانومی جانم
روزنوشت های میم صاد
پنجره می‌چکد
ریشه در باد
حنا
صخره‌نورد
لافکادیو
هیچ
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان