دعا

گفت: وقتی دعا می کنی خدا را مکلف نکن که همونی که تو می خواهی بشه، که هی تکرار کن که فلان طور و بهمان طور... 

بگو هر چی حکمتش هست همان بشه، فقط به دل تو آرامش بده :)


پ.ن. همه اسم های پیشنهادی پست قبل علاوه بر اسم های پیشنهادی خودمان را کردم تو یک فایل اکسل :) دارم مرتبشان می کنم که تصمیم بگیریم :)

۱۹
۰۹ دی ۱۷:۵۲ علیـ‌ تَرین :)
میشه مثلا این شکلی دعا کنیم که "تا اونجایی که کَرَم‌ـته اون اتفاقی که قراره بیفته خوب باشه"، اینجوری خدا هم سعی میکنه قدرت نمایی کنه، اتفاق فوق العاده‌ای رقم میزنه! 

+ البته این روش فعلا فقط در حد فرضیه‌ـست و باید آزمایش بشه !

نه امتحانش رو پس داده :)))) توصیه میشه :)

۰۹ دی ۰۹:۱۷ هولدن کالفیلد
وجدانا اشکبوس هم جزو گزینه هاتونه؟ :|

نه، معلومه که نه :) اونایی که شوخی کرده بودند که نذاشتم تو لیست، مثل Ella هم گفته بود هژیر، ولی شوخی کرده بود


از اسامی پیشنهادی ات فقط شهره به لیست راه پیدا کرد :))))

۰۹ دی ۰۷:۴۳ پـامـ ـوک
استادی داشتیم که همیشه بهمون میگفت به خدا خدایی گری یاد ندید. خودش بلده! :)

چه حرف قشنگی زده :)

۰۷ دی ۱۷:۱۷ مهندس میم
دعا میکنم غرق باران شوی
چو بوی خوش یاس و ریحان شوی
دعا میکنم در زمستانِ عشق
بهاری ترین فصل ایمان شوی …

چه دعای خوبی :)

پریسا! من هیچ وقت آدمِ قاطع چیزی از خدا بخواه (عجب تریبی شد:))) نبودم. این روزها فکر میکنم برای یک چیزهایی حتا در دعا کردن هم آدم باید مصر باشد. نمی دونم.
راستی من اسامی کردی رو خیلی دوست دارم:)
و اینکه چقدر اینجا زندگی وبلاگی در جریان است. حسودی حسودی. و دیگر اینکه با تیرمن ذکر خیرت بود حسابی:) و من دلم برای گذشته ها تنگ شد:*

ای ثمین جانم، ای ثمین جانم :) کجاهایی؟ 


همونی که همیشه بودی خوبه :) کی می دونه چیزی که خیلی رویش به طرز قاطعی پافشاری می کنیم همونی است که برامون خوبه؟ :-|

خب اسم پیشنهاد ندادی که، یادم هست قدیم ها یک بار پارلا را پیشنهاد داده بودی، خیلی قدیم :)
باز تیرمن ماهی یک بار یک چیزکی می نویسه، تو هم بنویس دختروووووووووووو :)

۰۷ دی ۱۵:۴۳ ملکه بانو
فایل اکسل؟!!
احساس می کنم هر چی تعداد اسما بیشتر بشه انتخاب سخت تر میشه

:) نه از توی لیست، پنج تا رو می کشیم بیرون، خیلی سخت نمیشه :)

۰۷ دی ۱۴:۴۲ (: dreamer
شماخیلی زود واسه اسم گذاشتن دست به کار شدین 
من که تا دو هفته بعد از به دنیا اومدنم هم اسم نداشتم :/

دوست دارم اسم انتخاب کردن رو :) اسمت چی شد آخر سر؟ :)

۰۷ دی ۱۳:۰۷ مرضیه ...
اگه دوس داشتین پرستو رو به لیست اسامی اضافه کنید :)
اسمای دیگه‌ای که دوست دارمو قبلاً پیشنهاد داده بودن

به به، پرستو :)

۰۷ دی ۱۰:۵۹ یک آشنا
درسته موافقتم :) تو دعا ، یا هر درخواست دیگه ای نباید تکلیف وجود داشته باشه 
شاید خواست بهترش رو بهمون بده ^_^

به به :) عاشق این "شاید خواست بهترش رو بهمون بده" شدم :)

۰۷ دی ۰۸:۱۳ پرتقالِ دیوانه
http://never-giveup.blog.ir/post/158

وااااااااااااااااااااااای هما جونم، سپاسگزارم :)

۰۶ دی ۲۲:۰۰ هانیه شالباف
مهم نیست جنسیت‌ش چی باشه و چه اسمی بذارید؛ فقط آرزو می‌کنم صحیح و سالم باشه و عاقبتش به‌خیر بشه :)

به به به به هانیه جونم چه دعای خوبی کردی، ممنونم :)

۰۶ دی ۲۰:۱۷ פـریـر ...
ایشالله که سالم به دنیا میاد و یه اسم خوشگل براش میذارین ^_^ ای جانم ^_^

ممنونم عزیزم :)

۰۶ دی ۱۹:۳۳ عبدالله عاصی
دعا مغز عبادت است 
http://chatregolha.blog.ir/

آری :)

۰۶ دی ۱۸:۳۰ جولـ ـیک
کاملا مهندس طور:دی

تازه می خواهم جدول تصمیم گیری هم بکشم :-))))))))

۰۶ دی ۱۸:۲۰ آقاگل ‌‌‌‌
ولی سخته. واقعا سخته.
هر وقت اومدم موقع دعا کردنا اینو بگم دیدم نمیتونم راستش!
.
اسمش لوبیا بود دیگه. لوبیا :)) خیلی هم خوبه.
ولی مهر نوش رو هم اضاغه کنین به لیست :))

راست میگی آقاگل واقعاً سخته، ولی آرامش بعدش بیشتره :)


اسمش الان ها شده انجیر :-)))))))))))) ولی لوبیا عاطفی تره :)
مهرنوش رو اضافه کردم به لیست، اسم قشنگیه :)

۰۶ دی ۱۷:۰۹ بای پولار
آره هرچی خیره همون بشه. اتفاقا اینجوری هم آدم بیشتر آرامش می گیره و هم اینکه با هر نتیجه ای بهتر کنار می آد.

ولی فکر کنم از آخر همون پارسا رو انتخاب کنید برا پسر :)

:) خدا به دل های همه مون آرامش بده


نه پارسا رد است، صابر خوشش نمیاد از پارسا :) خیالتون راحت

۰۶ دی ۱۶:۵۵ پرتقالِ دیوانه
مامان منم همیشه میگه اینو :)
آقا صبر کن
من تازه میخواستم برات پست بذارم که ملت بازم بیان اسم پیشنهاد بدن بهت
نذارم یعنی؟
نه میذارم:دی

:) دیدم پستت رو عزیزم :) مرسی که برایم پست گذاشتی، حالم خوش نبود همون موقع بیام ازت تشکر کنم، رفیق جانم :)

۰۶ دی ۱۶:۴۷ واران :)

اصلاح میکنم قرآن :)



+

موافقم در مورد دعا.

بقول مادرم هر چی خودت صلاح میدونی خدا ..

:) روح مادرت غرق نور و رحمت واران جانم :)

۰۶ دی ۱۶:۳۵ 💖 miss fatemeh 💖
دقیقا😊

ایده ی جالبیه.موفق باشی😉😘

ممنونم :)

۰۶ دی ۱۶:۳۵ واران :)

ما معمولا تو اینمورد وضو میگیرم و

 اگر اسامی زیاد باشه و انتخاب مشکل باشه برای اینجور مواقعی اسامی رو ، رو کاغذ مینویسیم بعد  میذاریم لای قرآن بعد چشمامون میبندیم و نیت میکنیم و در فرآن رو باز میکنیم و هر چی خدا خودش مقدر کنه همون اسم رو انتخاب میکنیم :)

البته بعضی از مواقع شده  که سه بار این کار تکرار میشه و شده

دو بار یک اسم میاد همونو انتخاب میکنیم.

مثلا دختر دایی کوچکم جالب بود وقتی میخواستن براش اسم انتخاب کنند

 اسمش که هیچ رو کاغذ نوشته شده بود و لای قران اسمش اومد جالبتر اینکه

 سوره ای هم که براش اومد باز همون اسم کاغذ رو براش تکرار کرد...



ای جانم چه روشی :) خب من می خواهم پنج تا اسم اول برگزیده را بکشم بیرون (چند روز دیگه که بهتر بشم) و برایش جدول تصمیم گیری بکشم :-)

۰۶ دی ۱۶:۲۴ yalda shirazi
من همیشه میگم خدایا هر چی حکمت خودت هست، ولی ترجیحا حکمتت با آرزوی من یکی باشه لطفا!

:-)))))))))) ای شیطون، دعای هوشمندانه می کنی؟ :)

۰۶ دی ۱۶:۲۲ فیلو سوفیا
آره، فقط به دلمون آرامش بده:)


فک کنم تهش باید قرعه کشی کنید با اسامی؛)

:) می خواهم جدول تصمیم گیری بکشم، بین پنج اسم برگزیده تصمیم بگیرم :-)))))))))))

۰۶ دی ۱۶:۰۸ جودی آبوت
بله دقیقا درسته

در هر گام خدا همراهت و آرامش نصیب قلبت


بسلامتی عزیزم :)

ممنونم جودی جونم :) خیلی خوبه وقتی دل آدم آرام میشه :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
در جستجوی درون و برون...
موضوعات
سروستاه نامه، سنتور (۲۷)
خوشنویسی، تذهیب (۱۷)
کار، iOS، اندروید (۳۷)
زندگی بهتر (۸۴)
یاد ایام (۲۸)
مهلا (۲۳)
صابرانه (۴۵)
از این روزها (۱۶۷)
یک سال بدون... (۱۲)
خانه دوست کجاست؟ (۲۶)
آشپزی، خام گیاهخواری (۱۹)
نی‌نی گولو، لیلی (۱۰۱)
کتابخوانی (۶)
مشاوره (۸)
آن سوی آب‌ها (۸۷)
داستان (۲)
چالش وبلاگی (۱)
آخرین نوشته ها
بدو گفتم که مشکی یا عبیری...
لبه‌ی پیاده‌رو، هم سطح جاده
سیاه و سفید
تنظیم روی فرکانس دیگر
هر نه ماه هم تکرار کنیم!
بیخودی
اعلام حیات :)
کرونا تست
مدرسه
کرونا در یک قدمی
محبوب ترین نوشته ها
لیلی، نام دیگر عشق است...
گاهی بیرون رو نگاه کن
کوچولو بیا*
سهیم شدن
امن‌سازی
یازده ضربدر سه
بسی عشق بودی در این چهار سال
مادرانگی :)
بدو گفتم که مشکی یا عبیری...
سوگواری
پربیننده ترین نوشته ها
لالایی لیلی :)
شفایافتگان
هَکَلچه :-)
مهاجرت
"هل اتی" کجا رفت؟
پسر یا دختر! مسئله این است...
مادر شوهر
روغن کلزا
بی کلید در* :-)
لیلی، مثلِ پری
نوشته های پر بحث تر
هَکَلچه :-)
کوچولو بیا*
لیلی، مثلِ پری
خب تا آخرش رو بگو :-|
لیلی، نام دیگر عشق است...
پسر یا دختر! مسئله این است...
دوبله وسط :-)
بی کلید در* :-)
آشپز که دو تا شد...
سه و چهار :-)
تاریخچه نوشته ها
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۴ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۳ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۶ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۸ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۸ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۷ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۹ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۹ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۹ )
دی ۱۳۹۹ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۷ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۹ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۸ )
دی ۱۳۹۸ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۱۱ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۸ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۹ )
دی ۱۳۹۷ ( ۸ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۸ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۸ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۱۰ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۱۰ )
دی ۱۳۹۶ ( ۷ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۶ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۶ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۷ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۶ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۸ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۹ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۴ ( ۹ )
دی ۱۳۹۴ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۴ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۴ ( ۸ )
مهر ۱۳۹۴ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۴ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۴ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۳ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۳ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۳ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۳ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۳ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۳ ( ۱۰ )
ارديبهشت ۱۳۹۳ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۳ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۲ ( ۳ )
پیوند ها
گروه نرم افزاری پرکا
دامن گلدار اسپی
تیرمن
جولیک
نارخاتون
یک آشنا
آقاگل ملت
ذهن زیبای یلدا
faella
توکا
وقتی فاطمه روز به روز بزرگتر می‌شود
یک مترسک
وایسیـ ورسا
می‌خواهم فاطمه باشم
غرور شکسته
فیلوسوفیا
پرتقال دیوانه
حریری به رنگ آبان
در دیار نیلگون خواب
دکتر میم
خانومی جانم
روزنوشت های میم صاد
پنجره می‌چکد
ریشه در باد
حنا
صخره‌نورد
لافکادیو
هیچ
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان