شبیه باش :-)

نشسته بودم توی مطب دکتر سنتی و سخنرانی می‌کردم که گفته شده از فلان ماه به بعد، حجامت برای خانم باردار خیلی هم نافع است و باعث میشه که بچه مشکلات تنفسی و زردی نداشته باشه و زود باش برایم حجامت بنویس :-)


دکتر هم خیلی ریلکس نشسته بود و من را نگاه می کرد... سخنرانی‌ام که تمام شد، گفت: بله! گفتند که حجامت خوب است و نافع است و اینا، ولی به درد شما نمی‌خوره، وزن و اینا هم مهمه :-| شما خودت را نگاه کن، الان می‌ترسم برایت بنویسم حجامت تا یک ماه ضعف داشته باشی، اصلاً به ریسکش نمی‌ارزه :-||||

خلاصه، تیرمون به سنگ خورد، دکتر جان زیر بار نرفت، به جایش یک عالمه عرق کاسنی و تصفیه خون و اینا نوشت، گفت شما این ها را بخور، هیچ مشکلی پیش نمیاد، دختر خوبی باش، برو خونه تون! آفرین :-)


در مطب را که داشتم می بستم، گفت: ورجه وورجه هم زیاد نکنی*! چیه الان؟ شما اصلاً قیافه‌ات شبیه خانم‌های باردار نیست :-|


نتیجه اخلاقی: قیافه‌ام شبیه خانم‌های غیرباردار است :دی


* با تیپ کاملاً اسپرت رفته بودم، یک مانتوی آبی روشن تا بالای زانو، که آستین‌هایش را کمی زده بودم بالا، با یک ساعت سواچ صورتی خوش رنگ و کوله پشتی خالی که اگه چیزی داد بریزم تویش بیاورم خونه :-) فکر کنم برای این گفت شبیه نیستی :-)))))

۱۸
۲۰ فروردين ۲۱:۱۲ بای پولار
نمی دونم چرا حس می کنم شما کم خونی دارید و به نظر منم حجامت خوب نباشه براتون!

والا راست گفته جناب دکتر!!!

:))))))) دیگه نذاشت بکنم دیگه، آخرین باری که حجامت ساقین کردم که رو خوب یادمه فرداش آن قدر سبک و خوشحال بودم انگار روی ابرها راه می رفتم :)

۱۹ فروردين ۱۱:۵۳ گیره 📎📎
یکم بهت بیاد بهتره ادمای اطرافت باید بدونن کنار یک زن حامله ایستادن.مث مترو یا اتوبوس ک خدای نکرده تنه ای چیزی نزنن.

بح بح خوشتیپ.خخ
بیخیال تصفیه اینا شو دکتر داخلی ک من میرفتم میگف از نظر علمی تصفیه کبد و اینا مثلا نداریم:/

آره تو مترو و اینا باید هی بگم: آخ آخ، بچه ام.... :دی


این دکتر سنتی ها رو من قبول دارم آخه :) باحالن :) می دونی از نظر طب سنتی هم خودشون نمیگن تصفیه و اینا، مثلاْ میگن کم کردن حرارت کبد، نمی دونم تعبیر علمی اش چی میشه، ولی واقعاْ حال آدم بهتر میشه :)

۱۹ فروردين ۱۰:۴۱ منِ ناشناس
معلم ورزش دوران دبیرستانم شش ماهه بارداربود.همبشه تیپش اسپرت بودواصلانشون نمیدادکه بارداره.
بعضی وقت هاموقع اموزش والیبال حرکاتی اجرامیکردکه مانگرانش میشدیم وبعضی بچه ها هم التماسش میکردن که اصلا نمیخوادبه مااموزش بدی بچه رو کشتی:)

:))))))) این دیگه خیلی خفن بود :-|

۱۹ فروردين ۰۶:۵۲ دچــ ــــار
:)

:)

دخترعموی من این ماه اخرش دیگه شبیه بادکنک شده بود :دی یه تیکه انگار کلا تلمبه زده بودی بادش کرده بودی :))))

وای جییییگر اون سه تا جوجه نازش :*

۱۸ فروردين ۱۷:۵۳ •✿ آرورا ✿•
مامان پریِ غیر شبیه :))

غیر شبیه به بادارها، شبیه به بارندارها :))))))))

۱۸ فروردين ۱۴:۱۵ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
مامان پریسای خوش تیپ^__^

:) عزیز دلم

منم میگم شبیه نیستی 
اصن خوبه که خوشبخحال نی نی مون

:) تابلو است که شبیه نیستم؟ :ذی

۱۸ فروردين ۰۸:۵۹ نار خاتون
لیلی تا یه سالگی میتونه تو اون کوله پشتی بشینه سرشم بیرون دستاشم حلقه کنه دور گردنت برید گردش:))
خب من الان تیپ و بچه اینجوری میخوام رسیدگی کنید دیگه:(

وایییی نارخاتون عاشق این ایده ات شدم :* 

چقدر تو ماه و مهربونی :) دعا می کنم براتون خیلی :)

جانم از این مامان خوشتیپ :) 


عزیزم :)

۱۸ فروردين ۰۷:۳۲ یا فاطمة الزهراء
بهش میگفتی شما باردار خوش تیپ و شاد ندیدی به من چه :| 
بعدم مگه بارداری مثل استخدام در جای خاصیه که مثلا باردار شدی لباس فرم بپوشی؟ :)) 

وایییییی خدا :-))))))))) لباس فرم :ددیییییییی

اینقد بدم میاد ازین زنهای باردار که هی ادا در میارن:)))باید مثه شما باشه.اصلا معلوم نباشه^_^
+عجب دکتر باحالی بود ها؛)

می دونی واقعیتش چیه، این که خودم هم بدم میاد :)

عاشق مامانای اسپرت پوشم من :دی
نخوره بعت مامانی اصن، چه اشکالی داره؟ :دی
مامان خوش تیپ ندیدن :دی

عزیزمممممممی نیلو جونم، اینو بگو :)

آره خب به وزن و فشار بستگی داره که برات حجامت ننوشته ...
ولی مگه زن باردار چه تیپ و شکلیه؟! ⁦:-)⁩)

به نظرم می تونست بنویسه ها، خودش رو لوس کرد الکی :))))


اینو بگو دکتر جان، مگه چه شکلیه :)

به به. مامان خوشتیپ. خدایی منم خانم باردار تا حالا با کوله پشتی ندیدم.

:) فکر کنم خودم هم ندیدم :-)

۱۷ فروردين ۱۹:۳۸ بنیامین دهقانیان
فکر کنم بچه ت دختره خخخ

بله که دختره :)

وااای لوبیا خوبه بانو؟:دی
میشه بپرسم چندکیلویی:دی

بله بله خاله جونی خوبه :)

بله که میشه، در حال حاضر ۵۷ کیلو، در شروع ماه هفتم :)

۱۷ فروردين ۱۷:۳۹ بنت شهرآشوب
نی نی که بیاد فک کنم کلا تیپ ازین رو به اون رو بشه :))

تیپ دیگه بلد نیستم آخه :))))

۱۷ فروردين ۱۶:۰۴ 💖 miss fatemeh 💖
خب گل من کدوم خانوم باردار اسپرت پوشی رو دیدی شما؟ :| :))

خودم :-))))

۱۷ فروردين ۱۵:۵۶ آقاگل ‌‌
سلام به خانمی با تیپ اسپرت، مانتوی آبی و کوله پشتی به پشت.
خوبید؟
حال لوبیا خوب است؟
:)
سلام به صابرخان هم برسونید.
همین. 

سلامی به آقاگل،‌ عموی مهربان لوبیا :)


بله ممنونم، خوبه عمو، سلامت باشین :)

:)))

بچه چه کیفی بکنه ها با این مامان...

ایشالا کیف بکنه :) من خیلی دوست دارم که دوستم داشته باشه :)

ای خدا.. کوله پشتی =)))

:)))) تازه دارم به پیشنهاد نارخاتون فکر می کنم، لیلی را بیاندازم تو کوله پشتی، دستاشو حلقه کنه دور گردنم :*

۱۷ فروردين ۱۵:۰۹ بانوی عاشق
خخخخخ
خب خواهرجان بیشتر خودراشبیه باردارها کن
مثلا من تازه پنج هفته بودم ی خانومی فهمید 
اینقدر تابلو بود قیافم😅

:)))))))))) تنها آدم خفن بااستعدادی که دیدم یه آرایشگری بود که قبل عید رفتم پیشش، تا نشستم، گفت بارداری؟

گفتم: آررررررره :) از کجا فهمیدی؟
گفت: قیافه ات یه طوریه، شبیه باردارها هستی :-)

۱۷ فروردين ۱۴:۵۷ یــاسـᓄـךּ ●‿●
ای جان !
مامان خوشگله حالا نی نی چی هست ؟

دختره :) لیلی جانمان :)

شبیه خانمای بارنادار یا حتی بارندار یا ناباردار. پادباردار هم میشه.

این خیییییییییلی خوب بود :) بارندار :ذی

۱۷ فروردين ۱۴:۳۵ مترسک ‌‌
مثل من که همه میگن بهت نمیاد فلان قدر ساله باشی و بهت میاد بیش‌تر باشی! :))
یا حتی خیلیا معتقدن بیش‌تر بهم میاد مهندس باشم تا حقوقدان! :))
خلاصه من اصولا هر چیزی بهم میاد باشم جز اون چیزی که هستم! D:

:) حالا به من همه ش میگن بهت میاد کمتر باشی، یه ده سالی معمولا اشتباه تخمین دارن :-)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
در جستجوی درون و برون...
موضوعات
سروستاه نامه، سنتور (۲۷)
خوشنویسی، تذهیب (۱۷)
کار، iOS، اندروید (۳۷)
زندگی بهتر (۸۴)
یاد ایام (۲۸)
مهلا (۲۳)
صابرانه (۴۵)
از این روزها (۱۶۷)
یک سال بدون... (۱۲)
خانه دوست کجاست؟ (۲۶)
آشپزی، خام گیاهخواری (۱۹)
نی‌نی گولو، لیلی (۱۰۱)
کتابخوانی (۶)
مشاوره (۸)
آن سوی آب‌ها (۸۷)
داستان (۲)
چالش وبلاگی (۱)
آخرین نوشته ها
بدو گفتم که مشکی یا عبیری...
لبه‌ی پیاده‌رو، هم سطح جاده
سیاه و سفید
تنظیم روی فرکانس دیگر
هر نه ماه هم تکرار کنیم!
بیخودی
اعلام حیات :)
کرونا تست
مدرسه
کرونا در یک قدمی
محبوب ترین نوشته ها
لیلی، نام دیگر عشق است...
گاهی بیرون رو نگاه کن
کوچولو بیا*
سهیم شدن
امن‌سازی
یازده ضربدر سه
بسی عشق بودی در این چهار سال
مادرانگی :)
بدو گفتم که مشکی یا عبیری...
سوگواری
پربیننده ترین نوشته ها
لالایی لیلی :)
شفایافتگان
هَکَلچه :-)
مهاجرت
"هل اتی" کجا رفت؟
پسر یا دختر! مسئله این است...
مادر شوهر
روغن کلزا
بی کلید در* :-)
لیلی، مثلِ پری
نوشته های پر بحث تر
هَکَلچه :-)
کوچولو بیا*
لیلی، مثلِ پری
خب تا آخرش رو بگو :-|
لیلی، نام دیگر عشق است...
پسر یا دختر! مسئله این است...
دوبله وسط :-)
بی کلید در* :-)
آشپز که دو تا شد...
سه و چهار :-)
تاریخچه نوشته ها
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۴ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۳ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۶ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۸ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۸ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۷ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۹ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۹ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۹ )
دی ۱۳۹۹ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۷ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۹ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۸ )
دی ۱۳۹۸ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۱۱ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۸ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۹ )
دی ۱۳۹۷ ( ۸ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۸ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۸ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۱۰ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۱۰ )
دی ۱۳۹۶ ( ۷ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۶ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۶ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۷ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۶ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۸ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۹ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۴ ( ۹ )
دی ۱۳۹۴ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۴ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۴ ( ۸ )
مهر ۱۳۹۴ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۴ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۴ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۳ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۳ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۳ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۳ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۳ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۳ ( ۱۰ )
ارديبهشت ۱۳۹۳ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۳ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۲ ( ۳ )
پیوند ها
گروه نرم افزاری پرکا
دامن گلدار اسپی
تیرمن
جولیک
نارخاتون
یک آشنا
آقاگل ملت
ذهن زیبای یلدا
faella
توکا
وقتی فاطمه روز به روز بزرگتر می‌شود
یک مترسک
وایسیـ ورسا
می‌خواهم فاطمه باشم
غرور شکسته
فیلوسوفیا
پرتقال دیوانه
حریری به رنگ آبان
در دیار نیلگون خواب
دکتر میم
خانومی جانم
روزنوشت های میم صاد
پنجره می‌چکد
ریشه در باد
حنا
صخره‌نورد
لافکادیو
هیچ
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان