قورمه سبزی :)

دوست کوچکتری دارم که عاشق قورمه سبزی است، همیشه وقتی خیلی حالش بد بود یا دلتنگ یا هر چی، خوردن یک وعده قورمه سبزی جانانه می توانست او را حسابی روی پا کند :)

پارسال عید ولی، در همین دید و بازدیدهای نوروزی خیلی غصه دار بود، آن قدر که گفت: می دونی چیه؟ دیگه حتی قورمه سبزی هم خوشحالم نمی کنه :-(


و من ته دلم ریخت پایین، چون این جمله برای اون دوست کوچک نازنینم خیلی معنای تلخی داشت...

خواستم بگویم سال همین طوری نگذشت، بعد از تعطیلات عید یک خواستگار خوب داشت، اواخر بهار عقد کردند و وسط سال یک عالمه کارهای هیجان انگیز دو نفره و چند روز پیش با کلی عشق، رفتند سر خانه و زندگی دو نفره شان :) حتی باید اضافه کنم وسط همه این اتفاقات هیجان انگیز دختر کوچولوی خواهرش هم به دنیا آمد و خاله شد :) 


امسال اما ازش نپرسیدم که احساسش نسبت به قورمه سبزی چطور است، به جایش می خواهم برای همه شما دوستان عزیزتر از جانم دعا کنم که امسال اتفاقی بیفتد که همچنان احساستان نسبت به قورمه سبزی*های زندگی تان خوب باشد :) مثلاْ یک خواستگار یا خواستگاری خوب، ازدواج، یک شغل هیجان انگیز،‌ قبولی کنکور در هر مقطعی، نمرات شگفت انگیز آخر سال، انتخاب رشته ای که دوستش دارید، اپلای از دانشگاهی که آرزویش را دارید، یک نی نی کوچولو و ...


* مثلاْ شاید برای شما بود و نبود قورمه سبزی فرقی نکند، ولی اسیر کباب شیشلیک شاندیز با روغن حیوانی باشید :)


پ.ن. فصل اول true detective تمام شد به همراه همه breaking bad ها :-) فصل اول true detective قشنگ بود، با تشکر از بای پولار، توکا و Fa Ella و فصل آخر breaking bad خیلی داغون بود و اعصاب خرد کن، دو نیم فصل پنج را می توانید کلاْ بی خیال شوید :-| در عوض تماشای better call saul را شروع کردیم و دوستش داریم، خیلی زیاد، خیلی بیشتر از breaking bad، با تشکر ویژه از Fa Ella و یگانه برای پیشنهاد :-)

۱۳
چقد خوب که وسط اون حال یه همچین اتفاقاتی افتاده واسش :)

ایشالا برای تو گندم بانو :-)

۲۲ فروردين ۱۹:۲۱ •✿ آرورا ✿•
سلام مامان پری گل
ممنونم از دعای قشنگتون
ان شاء الله که برای شما هم کلی اتفاقای خوب خوب پیش بیاد

مرسی مرسی عزیزدلم :-)

۲۲ فروردين ۱۶:۰۷ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
سلام
وممنون بابت این دعای خوب و حال خوب کن:))

سلام عزیز جانم :-) ایشالا آرزوهات برآورده

سلام بر مادر قبیله ی لیلی :دی

+چقدر خوب که الان خوشحاله... برای همه باشه ازین خوشحالیا :)
من هم به قرمه سبزی و هم به ک... بقیه ش رو نمی گم یه وخ دلت نخواد مدیون شیم  -_-
و قشنگ درک کردم وقتی گفته حتی اونم دیگه خوشحالم نمی کنه ینی چی :(


+خواهش :)
فقط فصل دوم true detective رو نبین :| ناابوده. 
من قسمت اخر بترکال سال رو هنوز ندیدم، قسمتای آخر هر فصل رو معمولا می ذارم وقتی قسمت اول فصل بعد میاد میبینم، چون معمولا اخرش آدمو می ذارن توی یه شوک و ذهنشو درگیر می کنن و واسه من قابل تحمل نیس :)) الان پستت رو دیدم سرچ کردم قسمت اول فصل 3 همین امروز ریلیز شده :) خوب شد نوشتیا :))

ایشالا درک نکنی عزیز دلم، ایشالا امسال همون سال خاص،تو زندگی ات باشه با یه عالمه اتفاق خوب :-)


Saul عالی بود، مرسی گفتی قسمت های جدیدش در راهند :-)

۲۲ فروردين ۱۴:۴۸ آقاگل ‌‌
قورمه سبزی ^_^

ما هم یک وقتایی حتی قرمه سبزی مادربزرگ هم حالمون رو بهتر نمیکنه.

ممنونم بابت دعا :))
دعا کنین قرمه سبزی مون حسابی جا بیفته و یک وجب روغن روش بیفته. :d

ایشالا ایشالا آقاگل :-)

ممنون از دعات عزیزِدل :)

لیلی خانوم گلمون  در چه حاله ؟

خوبه دختر جان :-)

۲۲ فروردين ۱۱:۲۳ یا فاطمة الزهراء
واااای قرمه سبزی
کاملا قبول دارم حرفشو 
اصلا بعد خنده رتبه ی بر هر درد بی درمان دوا بودن رو داره
ان شاء اللّه که دوستت دیگه غمگین نشه انقد
و مرسی از دعای خوبت

ایشالا فاطمه جانم :-)

قورمه سبزی رو عاشق است دوست جانم :-)

امیدوارم دوستتون شاد باشن :)
  
برای من شکلات تلخ با مغزِ بادوم هست! 
چه آرزوی خوبیییی! مرسی :*

شکلات تلخ با مغز بادوم:-) عالیه عالیه

من از اون دسته ام که الان میگم:
قورمه سبزی میخواااااام…!!!

بفرما منزل :-)

۲۱ فروردين ۲۱:۱۹ پـامـ ـوک
کیس قرمه سبزی و آلو اسفناج رو من جواب میده. :) ولی گاهی چیزایی هست که به قول دوستتون دیگه اجازه نمیده قورمه سبزی خوشحالمون کنه. :(
چه دعای خوبی. کاش شامل ما هم بشه. 

ایشالا شامل میشه، درست موقعی که انتظارش رو نداری :-)

۲۱ فروردين ۲۰:۰۹ بای پولار
امیدوارم هرچه زودتر بیام و از این اتفاق خوشی که می گی قراره بیفته براتون بگم.

قربانت :) راستی فصل دوی کارآگاه واقعی رو لازم نیست ببینی. همون یک کفایت می کنه. چون نه ربطی دارن به هم و نه اصلا قابل قیاسن!

راست می گی برکینگ بد، بد تموم شد! هرچند با وجود تموم تحسین هایی که ازش شده و این که درک می کنم سریال خوبیه ولی اصلا جزو علاقه مندی های من نبوده و نیست.

ایشالا به همین زودی زود :-)

من کیک یخچالی واسم حکم قرمه سبزی که واسه اون دوستت داشته رو داره :دی 

اون بندی که آرزوی خوب بود واسه ی ما رو خیلی دوست داشتم , امیدوارم آرزوت واسه من برآورده بشه :دی خیلییی به یک تغییر در یک سری وضعیتها نیازمندم که خیلی وقته تغییر نکردن :/


حالا که خوشت اومده از ترو دکتتیو این خبرو بهت بدم که کلید فصل سومش با همین ترکیب فصل اول چند وقت پیش خورده و قراره ساخته بشه :) 

ایشالا ایشالا توکا جانم :-)


عالیه، ترکیب فصل یک عالی بود :-)

۲۱ فروردين ۱۸:۳۴ محمود بنائی
همچنین واسه شما و همه دوستان و عزیزانتون پرباشه از اتفاقات خوب و هیجان انگیز.  لیلی جان ما هم سالم باشه :) 
من آدم قانعیم،  با دنده کباب هم شاد میشم. 

دنده کباب عالیه :-)


موفق باشید

در خوردن قورمه سبزی؟ :-|

۲۱ فروردين ۱۶:۰۸ نار خاتون
شما قرمه سبزی خانومی برگ زردآلو... چه زندگی ها خوشمزه شدن:)
قرمه سبزی زندگانیتون همیشه قل قل کنان ایشالا:))

چه دعای خوشمزه ای :-)

درکل حالمون خوب:-) باکلی ارزوهای قشنگ مثل یه ظرف قرمه سبزی واست عزیزدل

ای جانم :-) چه خوبه که خوبین

من از اونایی ام که قورمه سبزی دوس ندارم! یعنی نه که نخورم، ولی نسبت بهش بی تفاوت ام!
فعلا سال جدید برام دلچسب و عالی بوده، مسافرت، نمره های خوب، احتمالا اولین درآمدم تو چند روز آینده و ...
کلا سالی که توش عدد 6 باشه، به نظر عالی میاد! (من عاشق عدد 6 ام!) سالی که توش لیلی دنیا میاد که دیگه بهتر!

آفرین، آفرین، آفرین :-* ایشالا همین طور بهتر و بهتر بشه

اتفاقا ما امروز نهار جایتان خالی بعد از یک سال و نیم قورمه سبزی داشتیم‌:)))
حالا چرا یکسال و نیم قورمه سبزی ؟^__^
یکسال که گذشت بماند :)
ولی اون نیمش فکر کنم مهر ۹۵ بود قورمه سبزی درست کردم دیگه درست نکردم تا امروز :))
چون یا برامون میاوردن یا مهمونی دعوت بودیم یا تهران بودیم :دی 
و البته من دوس دارم دیر به دیر این غذا رو بپزم چون حس خوبی بهم دست میده :)



سلام :)
خوبی مامان پریسا ؟
لیلی گیان خوبه ایشالا ؟:)

ایشالا دوستتون خوشبخت بشن :)
و ممنونم از دعای خیرت :**

ممنونم عزیز دلم:-) خوبیم :-*

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
در جستجوی درون و برون...
موضوعات
سروستاه نامه، سنتور (۲۷)
خوشنویسی، تذهیب (۱۷)
کار، iOS، اندروید (۳۷)
زندگی بهتر (۸۴)
یاد ایام (۲۸)
مهلا (۲۳)
صابرانه (۴۵)
از این روزها (۱۶۷)
یک سال بدون... (۱۲)
خانه دوست کجاست؟ (۲۶)
آشپزی، خام گیاهخواری (۱۹)
نی‌نی گولو، لیلی (۱۰۱)
کتابخوانی (۶)
مشاوره (۸)
آن سوی آب‌ها (۸۷)
داستان (۲)
چالش وبلاگی (۱)
آخرین نوشته ها
بدو گفتم که مشکی یا عبیری...
لبه‌ی پیاده‌رو، هم سطح جاده
سیاه و سفید
تنظیم روی فرکانس دیگر
هر نه ماه هم تکرار کنیم!
بیخودی
اعلام حیات :)
کرونا تست
مدرسه
کرونا در یک قدمی
محبوب ترین نوشته ها
لیلی، نام دیگر عشق است...
گاهی بیرون رو نگاه کن
کوچولو بیا*
سهیم شدن
امن‌سازی
یازده ضربدر سه
بسی عشق بودی در این چهار سال
مادرانگی :)
بدو گفتم که مشکی یا عبیری...
سوگواری
پربیننده ترین نوشته ها
لالایی لیلی :)
شفایافتگان
هَکَلچه :-)
مهاجرت
"هل اتی" کجا رفت؟
پسر یا دختر! مسئله این است...
مادر شوهر
روغن کلزا
بی کلید در* :-)
لیلی، مثلِ پری
نوشته های پر بحث تر
هَکَلچه :-)
کوچولو بیا*
لیلی، مثلِ پری
خب تا آخرش رو بگو :-|
لیلی، نام دیگر عشق است...
پسر یا دختر! مسئله این است...
دوبله وسط :-)
بی کلید در* :-)
آشپز که دو تا شد...
سه و چهار :-)
تاریخچه نوشته ها
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۴ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۳ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۶ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۸ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۸ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۷ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۹ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۹ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۹ )
دی ۱۳۹۹ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۷ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۹ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۸ )
دی ۱۳۹۸ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۱۱ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۸ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۹ )
دی ۱۳۹۷ ( ۸ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۸ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۸ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۱۰ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۱۰ )
دی ۱۳۹۶ ( ۷ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۶ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۶ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۷ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۶ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۸ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۹ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۴ ( ۹ )
دی ۱۳۹۴ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۴ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۴ ( ۸ )
مهر ۱۳۹۴ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۴ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۴ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۳ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۳ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۳ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۳ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۳ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۳ ( ۱۰ )
ارديبهشت ۱۳۹۳ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۳ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۲ ( ۳ )
پیوند ها
گروه نرم افزاری پرکا
دامن گلدار اسپی
تیرمن
جولیک
نارخاتون
یک آشنا
آقاگل ملت
ذهن زیبای یلدا
faella
توکا
وقتی فاطمه روز به روز بزرگتر می‌شود
یک مترسک
وایسیـ ورسا
می‌خواهم فاطمه باشم
غرور شکسته
فیلوسوفیا
پرتقال دیوانه
حریری به رنگ آبان
در دیار نیلگون خواب
دکتر میم
خانومی جانم
روزنوشت های میم صاد
پنجره می‌چکد
ریشه در باد
حنا
صخره‌نورد
لافکادیو
هیچ
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان