یک قلب کوچک :-)

بسته را گذاشت جلویم.

داشتم گریه می کردم، به بهانه های نامعلوم، ابر بهار گونه :-(

با لب های آویزون، همراه با هق هق: این چیه؟

- بازش کنی :-)

یک قلب کوچک

می خواستم یه چیزی بنویسم پر از اشک و آه، پر از اصطلاحات پزشکی، پر از ناامیدی ، خستگی و غصه، پر از "فقط دلم می خواهد کارهایی رو بکنم که الان نباید" و "هیچ کار دیگه هم حالم رو خوب نمی کنه"، حتی پادکست های جادی، درس های آلمانی میشل توماس و همه tutorial های udacity :-'(


چشم های مهربانش را که دیدم، شرمنده شدم... گفت: از این که برایت کادو بخرم ناامید شده بودی؟

گفتم: نگو این طوری... مرسومش اینه که بعد دنیا آمدن بچه، یه کادویی میخرن، غافلگیر شدم :-)

گفت: مگه حقوق است که آخر پروژه بدهند؟ :-) دوست داشتم الان برایت بگیرم، برای خستگی همه این روزهایت، با بچه، بی بچه، خوشحال شدی؟ :*

۲۰
۱۵ دی ۱۴:۳۷ خانومی ...
پریسا ، الان دوباره پست هات رو میخوندم رسیدم به این پست گریه م گرفت ...

وای خانومی چقدر که اون روزها حالم بد بود... حسم رفته لا به لای کلمه هایم :*

مبارکه ^___^

ممنونم عزیزدلم :-)

۰۸ خرداد ۱۴:۴۸ •✿ آرورا ✿•
الهی که به حق وقات عزیز ماه رمضون ،شما خانواده ی دوست داشتنی در پناه خدا همیشه شاد و همدل باشید :)

ممنونم از لطفت عزیز دلم :*

۰۷ خرداد ۱۵:۵۹ قاسم صفایی نژاد
ان شالله به سلامتی

ممنونم :)

۰۷ خرداد ۱۱:۳۶ مونا نوشته
ای آقا :))

من مگر میتونم برایت نامه ننویسم؟!
تشکر ویژه از آقا صابر برای همه مهربانیهایی که به پای پریسا جانم میریزه :)

محکم باش عزیزم، اگر مسیرم بیفته خبر میگیرم ببینم در چه حالی :) ایشالا آخر کار همه مون خیر باشه، فقط همین. 

دل قوی دار، سحر نزدیک است :)

۰۶ خرداد ۱۱:۳۳ نار خاتون
یه قلب کوچک برای صاحب یه قلب بزرررگ:)

عزیزمی نارخاتون جانم :)

۰۶ خرداد ۱۰:۱۳ بانوچـ ـه
مبارکت باشه عزیزم :)

ممنونم عزیزم :*

مبارکه عزیزم^_^

ممنونم :*

۰۵ خرداد ۲۳:۳۴ آقاگل ‌‌
سلام ما به هر سه عضو خانواده :)

سلام هر سه عضو  خانواده بر آقاگل :)

۰۵ خرداد ۱۲:۱۸ Miss pocker face
ای جانم :)
مبارکت باشه عزیزم :)

ممنونم عزیز دلم :):*

پس این بوده ماجرا!!!! ^__^
مبارکت باشه مامان خانم :*

اونجا کلیات را میگیم، اینجا جزییات :-)))))))


ممنونم گندمی :*

۰۵ خرداد ۰۸:۱۸ פـریـر ...
منم همون آرزوی ام اسی خوشبخت گل رو می کنم...

نبینم ابربهار باشی مهربون بانو...

:* :*

خاله حریر جان لیلی مایی تو، عزیزم :*

۰۵ خرداد ۰۱:۱۰ هولدن کالفیلد
اگر به منم کادو میدید منم حامله شم :|

نه به شما نمیدیم، چون با سوءنیت می خواهی حامله بشی :دی

۰۵ خرداد ۰۱:۰۹ گیره 📎📎
ای جان چرا اینقد دلت گرفته؟
دستش درد نکنه قشنگه.مبارکت باشه مامان خانوم:)))

خستگی، کلافگی :-( این که هی نمی دونی چی میشه، این که کارهایی که می کردی رو نمی تونی بکنی :-(


بیشترش فکر و خیال است...

ممنونم عزیز دلم :)

عزیزمممممم
مبارک باشه جانم :*
آخ شرط می بندم لیلی از الان داره برای کش رفتنش نقشه می کشه ;)

ممنونم عزیزم :)


خودم هم به همین فکر می کنم :دی

۰۴ خرداد ۲۲:۰۴ ماهی کوچولو
ان شاء اللّه کنار آقا صابر و لیلی خوشبخت باشی همیشه و عاقبت بخیر شین
+ کامنت گذاشتن با این موبایل جدیده چقدر سخته :)) کیبردم همون همیشگیه ولی انگار جای دکمه هاش عوض شده :|||

به به به این موبایل جدید :)

۰۴ خرداد ۲۲:۰۲ ماهی کوچولو
ای جان نبینم غمگین باشی جانم هر چند که طبیعیه و خیلی ها دچارش میشن ولی امیدوارم دیگه اینجوری نشی
هدیه ات فوق العاده است
ان 

ممنونم ماهی کوچولوی نازم :):*

۰۴ خرداد ۲۲:۰۲ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
خدا برای همدیگه نگهتون داره!
لیلی حالتون رو می فهمه ها! خوب باشید :-)

ای جان دلم، حورا :) می فهمه که مامانش یه موقعی خیلی غصه داره، تلاشم رو می کنم :)

وااای به به چقدر خوشگلههههه, مبارک باشه مامان خانمِ مهربان :) دست همسر محترم درد نکنه. اوووه حالا اینقدررر وقت هست که کارایی که دوست داری بکنیییی, خدارو چه دیدی یهو چندماه دیگه دلت برای استراحت مطلق تنگ میشه ها ;) ضمنا این تغییرات هورمونی دوران بارداری هم مساله ایه برای خودش. همش بگو مال همونه چیز مهمی نیست ;)
 مهم اینه که دیگه رفتیم توی 33 هوررررااااااا:دی

اصلاً اسیر اون جمله آخر شدم، راست میگی، هوراااااااااااااااااااااا :)

۰۴ خرداد ۲۰:۴۵ بای پولار
به نظر من خوش به حال آقا صابر و رفقاتون. وقتی کسی که دوستش داری گریه ای که از سر غم و اندوه و شکست نیست می کنه می تونی بهش نزدیک بشی. بهش علاقه ت رو نشون بدی. در کل فرصت دوست داشته شدنتون رو به رایگان هدیه می دید. بماند که برا خودتون هم باید خوب باشه که این حس ها رو می گیرید. :)

:) ای دل غافل بای پولار، یک بخشی از سر غم و اندوه بود خب :-( ولی دلیل پشت غم و اندوه دلیل خوبی نبود، باید محکم باشم :)

بیایم خونه تون دور و برت رو شلوغ کنیم؟:دی
آخیییییی^-^

ای عزیز دلم :* چشمت خوب شد؟ :*

۰۴ خرداد ۱۹:۵۰ بانوی عاشق
مبارک باشه عزیزم
فدات شم ناراحنی برای خودت و بچه ت ضرر داره
ان شالله زود زود از ابر بهاری فقط بهارش برات بمونه

بانو جانم میاد و میره، یه روزهایی واقعاً حالم گرفته، آن قدر که هیچ کاریش نمی تونم بکنم...

ولی امروز خیلی بهتر از دیروزم، دیشب هم خوب بودم اصلاً

#هق هق
:فین فین

خورشید جانم :*

۰۴ خرداد ۱۸:۱۴ مونا نوشته
فرشته‌ی محافظ سه تا دل نرم و مهربون :*** همیشه خوب باشی ایشالا.
کی ببینمت؟ اصلا بیام؟
این خود زندگیه دیگه پریسا گلم، غصه بخوری به لیلی هم میرسه..

الان مامانم هی نگاه وسیله جمع کردن من میکنه هی ناراحته، بابا همینطور، چی بگم از عشق فرزندی، هِی هِی..

بخند شده زورکی، کادو با خودش لبخند میاره، اینکه پر از عشق و فکر و ملاحظه بود :)

ای مونا جان مهربانم :* ممنونم

دوست دارم ببینمت ولی این چند روز آخری که هستی دلم نمی آید بکشونمت این ور شهر، سهم مامان و بابایی خب :-(

چقدر دلم برایت تنگ میشه :-(

http://uploadboy.me/ao1gqr994qaj/036 Yasin (mashari).mp3.html


سوره یاسینه. اینم قلب قرآنه. منم دلم میگیره و گریه دارم گوشش میدم.

یگانه جانم، ممنونم، چه زیباست :)

۰۴ خرداد ۱۷:۴۴ ام اسی خوشبخت
ان شالله این سه تا قلب همیشه در کنار هم و برای هم بتپه :)

چه آرزوی قشنگی عزیزم، ممنونم :)

۰۴ خرداد ۱۷:۳۸ فیلو سوفیا
ای جاااان...خداسه تایی‌تون رو برای هم حفظ کنه:)

:) ممنونم از دعای خوبت شقایق جانم :*

۰۴ خرداد ۱۷:۳۶ محمود بنائی
خود خود عشق بودا...! :) 

اوهوم :)

۰۴ خرداد ۱۷:۳۵ مهر2خت 69
نازی خیلی قشنگه
مبارکه
بپوشی بری عروسی:*

ممنونم مهر2خت نازنینم :*

ای جااان!
نبینم غصه بخوریا!

یلدا جانم :*

-*ای جانم((((-:

:) عزیز دلم

ای جانم :*
منم ابر بهار کردی :)
چقدرم قشنگه :)

عزیزمی نی لو جانم :*

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
در جستجوی درون و برون...
موضوعات
سروستاه نامه، سنتور (۲۷)
خوشنویسی، تذهیب (۱۷)
کار، iOS، اندروید (۳۷)
زندگی بهتر (۸۴)
یاد ایام (۲۸)
مهلا (۲۳)
صابرانه (۴۵)
از این روزها (۱۶۷)
یک سال بدون... (۱۲)
خانه دوست کجاست؟ (۲۶)
آشپزی، خام گیاهخواری (۱۹)
نی‌نی گولو، لیلی (۱۰۱)
کتابخوانی (۶)
مشاوره (۸)
آن سوی آب‌ها (۸۷)
داستان (۲)
چالش وبلاگی (۱)
آخرین نوشته ها
بدو گفتم که مشکی یا عبیری...
لبه‌ی پیاده‌رو، هم سطح جاده
سیاه و سفید
تنظیم روی فرکانس دیگر
هر نه ماه هم تکرار کنیم!
بیخودی
اعلام حیات :)
کرونا تست
مدرسه
کرونا در یک قدمی
محبوب ترین نوشته ها
لیلی، نام دیگر عشق است...
گاهی بیرون رو نگاه کن
کوچولو بیا*
سهیم شدن
امن‌سازی
یازده ضربدر سه
بسی عشق بودی در این چهار سال
مادرانگی :)
بدو گفتم که مشکی یا عبیری...
سوگواری
پربیننده ترین نوشته ها
لالایی لیلی :)
شفایافتگان
هَکَلچه :-)
مهاجرت
"هل اتی" کجا رفت؟
پسر یا دختر! مسئله این است...
مادر شوهر
روغن کلزا
بی کلید در* :-)
لیلی، مثلِ پری
نوشته های پر بحث تر
هَکَلچه :-)
کوچولو بیا*
لیلی، مثلِ پری
خب تا آخرش رو بگو :-|
لیلی، نام دیگر عشق است...
پسر یا دختر! مسئله این است...
دوبله وسط :-)
بی کلید در* :-)
آشپز که دو تا شد...
سه و چهار :-)
تاریخچه نوشته ها
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۴ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۳ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۶ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۸ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۸ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۷ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۹ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۹ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۹ )
دی ۱۳۹۹ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۷ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۹ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۸ )
دی ۱۳۹۸ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۱۱ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۸ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۹ )
دی ۱۳۹۷ ( ۸ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۸ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۸ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۱۰ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۱۰ )
دی ۱۳۹۶ ( ۷ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۶ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۶ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۷ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۶ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۸ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۹ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۴ ( ۹ )
دی ۱۳۹۴ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۴ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۴ ( ۸ )
مهر ۱۳۹۴ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۴ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۴ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۳ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۳ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۳ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۳ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۳ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۳ ( ۱۰ )
ارديبهشت ۱۳۹۳ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۳ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۲ ( ۳ )
پیوند ها
گروه نرم افزاری پرکا
دامن گلدار اسپی
تیرمن
جولیک
نارخاتون
یک آشنا
آقاگل ملت
ذهن زیبای یلدا
faella
توکا
وقتی فاطمه روز به روز بزرگتر می‌شود
یک مترسک
وایسیـ ورسا
می‌خواهم فاطمه باشم
غرور شکسته
فیلوسوفیا
پرتقال دیوانه
حریری به رنگ آبان
در دیار نیلگون خواب
دکتر میم
خانومی جانم
روزنوشت های میم صاد
پنجره می‌چکد
ریشه در باد
حنا
صخره‌نورد
لافکادیو
هیچ
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان