هدف یا لذت

من دیروز و امروز خیلی کسل و بی حوصله بودم، در حدی که دست و دلم به هیچ کاری نمی رفت، شاید علتش ترکیبی از فشار روانی چند روز اخیر به خاطر دون دون های لیلی و تلاش من برای تحت کنترل در آوردن اوضاع بود (از شستن همه موارد قابل شستشوی اتاق لیلی با ٩۵ درجه در ماشین تا جاروبرقی و شامپو فرش و ویزیت متخصص پوست و پوشاندن هر سوراخ و درز با چسب نواری پهن) به هر روی خیلی به این موضوع فکر کردم که چرا واقعاً؟

چرا نه به خاطر این که نمی دونم به خاطر خستگیه، از اون نظر که چرا نمی تونم یه سری سرگرمی فقط محض لذت رو توی برنامه ام گنجانده و راضی باشم؟ همه اش برنامه ریزی، همه اش هدفمند، همه اش جدی.. این وسط یه ترومای خارج برنامه هم که رخ بدهد آدم منفجر میشه یه هو :-(

۱۵
۱۸ مرداد ۲۲:۱۸ بانوی عاشق
ظاهرا خیلی هم تیپ مون فرق میکنه
حالا کیخوش تیپ تره؟

تو دیگه :+) ذهنت رهاتره می تونی بهت تصمیم بگیری، خلاقیتت شکوفا میشه 😘😘😘😘😘

۰۳ مرداد ۰۷:۲۹ گندم بانو
خیییلی زود شب میشه آخه!!
تازه من که بچه ندارم و شاغل هم نیستم به خیلی از کارا نمیرسم! :/

یعنی گندم واقعا به هیچ کاری نمیرسم :(

بعد از سالها وبلاگتونو پیدا کردم.چقدر جالب که هنوزم اینجا مینویسید.لطفا اگر پیج اینستاگرامی دارید معرفی کنید.سپاس

دنبال کننده بلاگفا بودین؟ بله هست @par4301

۰۲ مرداد ۰۷:۵۳ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
حال لیلی‌جان بهتره؟
حتما اگه بخواین می تونید کلی برنامه لذیذ هم توی برنامه بگنجونید:-)) سخت نگیرین!

مشکل همین سخت گیریه حورا :( باید تمرین کنم برای زندگی شادتر

۰۱ مرداد ۲۱:۱۹ ح. شریفی
ان شاءالله که حالش خوب میشه
علتش شاید بخاطر مسئله ی لیلی هستش. ولی من کلاً برنامه هام بدون برنامه ریزی هستند اگه هم برنامه ریزی داشته باشم در حد کوتاه مدت.

بیا و زندگی من رو ببین، همه چیز برنامه ریزی شده :)

۰۱ مرداد ۲۰:۴۱ ابوالفضل ...
لیلی جان هم خوب می‌شه به زودی زود. فقط زیاد ناراحت نباشید تا روی روحیه‌ی لطیف اون کوچولو هم اثر نگذاره خدای نکرده. بچه‌ها هرچقدر کوچولو هم باشن، بازم تاثیر می‌گیرن از ماماناشون.

برای همین دارم میرم پیش مشاور دیگه که یاد بگیرم چطوری احساساتم رو کنترل کنم، به زبان ساده است، عمل کردنش خیلی سخته، به مشاور هم گفتم که نمی خواهم یه مادر همیشه نگران باشم برای دخترم

۰۱ مرداد ۲۰:۳۵ ام اسی خوشبخت
باید این مهارت رو یاد بگیریم. حتی ممکنه کاملا بی هدف زندگی کنی اما باز هم هیچی لذتی در کار نباشه.
ان شالله لیلی عزیز هم کاملا خوب میشه.

مممنونم :) خیلی تلاش کردم هفته قبل فعالیت لذت بخش اضافه کنم، وسطش مریض هم شدم خودم و کلی داستان دیگه، باز هم زندگی خیلی هدفمند و جدی پیش رفت...

۰۱ مرداد ۱۹:۴۸ پشمآلِ پشمآلو
اولا خداقوت
دوما دکمه مامانیت فعال شده ک انق هدفمند و دقیق شدی که این اصنم بد نیس فق مهم اینه به همون جدیت وسطش واس یه تفریحم برنامه بچینی مخصوصا الا که خودتم حس میکنی بش نیاز داری

این پستم یه پیج معرفی کرده فک کردم خیلی به کارت بیاد:)
http://phantomthread.blog.ir/1397/05/01/فکر،-احساس،-حرف

دنبال می کنم صفحه پانته آ رو خیلی وقته، ممنونم که معرفی کردی


می دونی من همیشه همین قدر هدفمند و دقیق بودم :-| کلا مشاور بهم گفت که زیادی همه چیز رو جدی می گیری، هفته قبل کلی تلاش کردم که فعالیت لذت بخش به برنامه اضافه کنم که نشد، نهایتش این که دارم الان جواب کامنت ها رو میدم :)))) امور مربوط به وبلاگم رو دوست دارم و این الان تنها فعالیت لذت بخش هفته قبله

۰۱ مرداد ۱۹:۴۷ دامنِ گلدار
خسته نباشی گل‌گلی :*
هدف که با لذت مغایرت نداره، میتونی یک هدفت رو هم بذاری آرامش داشتن و منفجر نشدن خودت، بصورت برنامه‌ریزی شده لذتها رو بگنجونی در زندگی. شبیه همون زمانهای خاکستری نیست این مشکل؟ من خودمم در چرخه‌ی مشابهی گرفتارم :(

چرا شبیه همونه مونا، با مشاور درباره همین صحبت کردم و گفت حتما باید فعالیت لذت بخش به زندگی ات اضافه کنی :)

۰۱ مرداد ۱۹:۴۵ بانوی عاشق
وای عزیزم
من دقیقا برعکس تو ام
اصلا هدف و قانونی وجود نداره
بقولی الله توکلی پیش میریم
وقتیم سعی میکنم برای خودم قانون بزارم کلا بهم میریزم

تیپ شخصیتی مون فرق داره احتمالا، اون طوری که تو هستی هم صفای خودش رو داره :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
در جستجوی درون و برون...
موضوعات
سروستاه نامه، سنتور (۲۷)
خوشنویسی، تذهیب (۱۷)
کار، iOS، اندروید (۳۷)
زندگی بهتر (۸۴)
یاد ایام (۲۸)
مهلا (۲۳)
صابرانه (۴۵)
از این روزها (۱۶۷)
یک سال بدون... (۱۲)
خانه دوست کجاست؟ (۲۶)
آشپزی، خام گیاهخواری (۱۹)
نی‌نی گولو، لیلی (۱۰۱)
کتابخوانی (۶)
مشاوره (۸)
آن سوی آب‌ها (۸۷)
داستان (۲)
چالش وبلاگی (۱)
آخرین نوشته ها
بدو گفتم که مشکی یا عبیری...
لبه‌ی پیاده‌رو، هم سطح جاده
سیاه و سفید
تنظیم روی فرکانس دیگر
هر نه ماه هم تکرار کنیم!
بیخودی
اعلام حیات :)
کرونا تست
مدرسه
کرونا در یک قدمی
محبوب ترین نوشته ها
لیلی، نام دیگر عشق است...
گاهی بیرون رو نگاه کن
کوچولو بیا*
سهیم شدن
امن‌سازی
یازده ضربدر سه
بسی عشق بودی در این چهار سال
مادرانگی :)
بدو گفتم که مشکی یا عبیری...
سوگواری
پربیننده ترین نوشته ها
لالایی لیلی :)
شفایافتگان
هَکَلچه :-)
مهاجرت
"هل اتی" کجا رفت؟
پسر یا دختر! مسئله این است...
مادر شوهر
روغن کلزا
بی کلید در* :-)
لیلی، مثلِ پری
نوشته های پر بحث تر
هَکَلچه :-)
کوچولو بیا*
لیلی، مثلِ پری
خب تا آخرش رو بگو :-|
لیلی، نام دیگر عشق است...
پسر یا دختر! مسئله این است...
دوبله وسط :-)
بی کلید در* :-)
آشپز که دو تا شد...
شهاب الدین*
تاریخچه نوشته ها
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۴ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۳ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۶ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۸ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۸ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۷ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۹ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۹ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۹ )
دی ۱۳۹۹ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۷ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۹ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۸ )
دی ۱۳۹۸ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۱۱ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۸ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۹ )
دی ۱۳۹۷ ( ۸ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۸ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۸ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۱۰ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۱۰ )
دی ۱۳۹۶ ( ۷ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۶ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۶ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۷ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۶ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۸ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۹ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۴ ( ۹ )
دی ۱۳۹۴ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۴ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۴ ( ۸ )
مهر ۱۳۹۴ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۴ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۴ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۳ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۳ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۳ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۳ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۳ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۳ ( ۱۰ )
ارديبهشت ۱۳۹۳ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۳ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۲ ( ۳ )
پیوند ها
گروه نرم افزاری پرکا
دامن گلدار اسپی
تیرمن
جولیک
نارخاتون
یک آشنا
آقاگل ملت
ذهن زیبای یلدا
faella
توکا
وقتی فاطمه روز به روز بزرگتر می‌شود
یک مترسک
وایسیـ ورسا
می‌خواهم فاطمه باشم
غرور شکسته
فیلوسوفیا
پرتقال دیوانه
حریری به رنگ آبان
در دیار نیلگون خواب
دکتر میم
خانومی جانم
روزنوشت های میم صاد
پنجره می‌چکد
ریشه در باد
حنا
صخره‌نورد
لافکادیو
هیچ
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان