آقای حکایتی، اسم قصه‌گوی ماست...

این دفعه وسط کارگاه مادر و کودک لیلی بغض کردم...

 اول مهر بود، هوای بعد از ظهر به طرز غریبی بوی پاییز می‌داد و من هیچ کدوم از مامان‌های این دوره رو نمی‌شناختم و اون‌ها همه‌شون همدیگر رو می‌شناختند (یعنی مرگ من لحظه ورود به جمعی است که همه از قبل همدیگر رو ‌می‌شناسند و من تازه وارد هستم)، بعد نمی‌دونم چرا مربی کارگاه تصمیم گرفت برای یه سری فسقل بچه زیر دو سال آهنگ آقای حکایتی رو بذاره*

و من یاد چه خاطره‌ای افتادم که دلم خواست بزنم زیر گریه؟ نمی‌دونم... فقط می‌دونم ترکیب بوی پاییز و حس غربت و آقای حکایتی من رو پرت کرد به یه خاطره خیلی دور  غمگین که یادم نمیاد :-(


* البته می‌دونم هفتاد درصد مخاطبین اینجا هم با مجموعه آقای حکایتی و آهنگ اولش و عباس و ... هیچ خاطره‌ای ندارند، ولی اگر خاطره دارید بگین که دلم شاد بشه :-)

۱۷
۰۸ مهر ۱۰:۴۰ بانوی عاشق
منم خاطره ای ازش ندارم
فقط دوست داشتم منم یک کتاب به اون بزرگی میداشتم
ولی هیچوقت قسمتم نشد

ایشالا قسمتت بشه با پاشا :)

۰۷ مهر ۱۲:۳۸ روزالیند فرانکلین
معلومههه که خاطره داریم باهاش
آقای حکایتی اسم قصه گوی ماست... :)
نشستم توی دانشگاه بلند بلند پلی کردم و باهاش خوندم.. فک کنم اینجا هم کسی نشناسدش:))

این ها همه جوجه هستند سنشون به آقای حکایتی قد نمیده :)

۰۶ مهر ۱۲:۲۹ گندم بانو
منم فقط آهنگشو یادمه!! :)

+ این کارگاه مادر و کودک که میگی چجور جاییه؟ تو همه شهرا هست یا فقط واسه پایتخت نشیناس؟ من تا حالا نشنیده بودم درموردش!

شما یه نی نی بیار من خودم برات جزییاتش را آموزش میدم توی شهرتون یه کارگاه مادر و کودک راه بیانداز :*

۰۶ مهر ۰۹:۳۱ هولدن کالفیلد
من دیوانه مستر استوری تلر بودم :دی

هی مستر استوری تلر، هی وای :)

۰۶ مهر ۰۹:۲۸ صبورا کرمی
من نمیدونم کی هستن ایشون🤔

خاطره نداری باهاش خب :) کوچولو بودی خیلی 

۰۶ مهر ۰۸:۱۵ واران ..
سلام 
آقای حکایتی یادش بخیر با اون کتاب بزرگش که پر از قصه بود و ما رو با قصه های خوبش سرگرم می کرد .
من الانم این آقا رو تو تلویزیون می بینم کلی خاطره سازی میکنم :))
همیشه میگم درسته برنامه های کودک تو زمان ما خیلی ساده بود ولی خدایی به دل می نشست .
هادی هدی ، خونه مادربزرگه ، چاق و لاغر و اندیشه و کار ، مدرسه موش ها و 
 کلی برنامه ی دیگه که همش پر از خاطره های شیرین و دوست داشتنی است

منم همون لحظه جای شما بودم بدون شک پرت میشدم به گذشته های خیلی دور ...
خود پاییز یعنی گذشته های خیلی دور چه برسه به اینکه با غربت و آقای حکایتی همراه بشه :))
یادش بخیر  و ممنونم بابت یادآوری این خاطره :*



+


یکی بود یکی نبود
زیر گنبد کبود

روبروی بچه ها
قصه گو نشسته بود

قصه گو قصه می گفت
از کتاب قصه ها

قصه های پرنشاط
قصه های آشنا

قصه ی باغ بزرگ
قصه ی گل قشنگ

قصه ی شیر و پلنگ
قصه ی موش زرنگ

قصه ی باغ بزرگ
قصه ی گل قشنگ

قصه ی شیر و پلنگ
قصه ی موش زرنگ

آقای حکایتی اسم قصه گوی ماست
زیر گنبد کبود شهر خوب قصه هاست
زیر گنبد کبود شهر خوب قصه هاست

ستاره بود بالا
شکوفه بود پایین

قصه ی ما تموم شد
قصه ی ما بود همین

پایین اومدیم آب بود
رفتیم بالا آسمون
تا قصه های دیگه
خدا نگهدارتون

پایین اومدیم آب بود
رفتیم بالا آسمون
تا قصه های دیگه
خدا نگهدارتون


چقدر من این شعر رو دوست دارم واران گیانم :*

۰۶ مهر ۰۷:۴۴ چوگویک ...
من خیلی کوچولو بودم :دی فقط میدونم دیدمش خاطره ندارم باهاش :(

نکته اش این بود که چرا باعث میشه من گریه ام بگیره هر بار؟

حتی الان که تو خونه میذارم هم گریه ام می گیره :-|

۰۶ مهر ۰۲:۵۹ آقاگل ‌‌
من فقط شعرش رو یادمه. خاطرۀ خاصی با اون ندارم. ولی مثلاً با الستون و بلستون قلب منو شکستن چه شیطونایی هستن زیاد خاطره دارم. 

خب شما کوچولویید خیلی :)‌ این آهنگ مال ما پیرزن هاست :دی

۰۵ مهر ۲۱:۱۹ ام اسی خوشبخت
ما با این آهنگ ها بزرگ شدیم. چقدر با ذوق حفظش کرده بودیم و وقتی پخش میشد همخوانی میکردیم. برنامه های دوره ما پربارتر بودن.

موافقم عزیز دلم :* چقدر ذوق داشتیم که ببینیمشون

۰۵ مهر ۲۰:۳۰ ابوالفضل ...
می‌دیدمش اما فقط آهنگ تیتراژش، خود آقای حکایتی و اون کتاب بزرگش توی ذهنمه و خاطره‌ای ندارم باهاش...

نمی دونم چرا این قدر من رو پرت می کنه به گذشته ها این آهنگ

۰۵ مهر ۲۰:۲۵ بهارنارنج :)
آخی:)عزیزم

:*

۰۵ مهر ۲۰:۰۲ خانومی ...
من آهنگش رو یادمه ولی هیچ خاطره ای سادم نمیاد‌ . ولی تا دلت بخواد از قصه ظهر جمعه خاطره دارم ...

قصه ظهر جمعه هم خیلی خوب بود :)

۰۵ مهر ۲۰:۰۱ اقلیما ...
ما دهه شصتیا با آقای حکایتی و اون کتاب بزرگش بزرگ شدیم:))
با این که اون روزا دوسش داشتم ولی نمی‌دونم چرا الان فکر کردن به برنامه های قدیم برام دلگیره:(

هی روزگار...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
در جستجوی درون و برون...
موضوعات
سروستاه نامه، سنتور (۲۷)
خوشنویسی، تذهیب (۱۷)
کار، iOS، اندروید (۳۷)
زندگی بهتر (۸۴)
یاد ایام (۲۸)
مهلا (۲۳)
صابرانه (۴۵)
از این روزها (۱۶۷)
یک سال بدون... (۱۲)
خانه دوست کجاست؟ (۲۶)
آشپزی، خام گیاهخواری (۱۹)
نی‌نی گولو، لیلی (۱۰۱)
کتابخوانی (۶)
مشاوره (۸)
آن سوی آب‌ها (۸۷)
داستان (۲)
چالش وبلاگی (۱)
آخرین نوشته ها
بدو گفتم که مشکی یا عبیری...
لبه‌ی پیاده‌رو، هم سطح جاده
سیاه و سفید
تنظیم روی فرکانس دیگر
هر نه ماه هم تکرار کنیم!
بیخودی
اعلام حیات :)
کرونا تست
مدرسه
کرونا در یک قدمی
محبوب ترین نوشته ها
لیلی، نام دیگر عشق است...
گاهی بیرون رو نگاه کن
کوچولو بیا*
سهیم شدن
امن‌سازی
یازده ضربدر سه
بسی عشق بودی در این چهار سال
مادرانگی :)
بدو گفتم که مشکی یا عبیری...
سوگواری
پربیننده ترین نوشته ها
لالایی لیلی :)
شفایافتگان
هَکَلچه :-)
مهاجرت
"هل اتی" کجا رفت؟
پسر یا دختر! مسئله این است...
مادر شوهر
روغن کلزا
بی کلید در* :-)
لیلی، مثلِ پری
نوشته های پر بحث تر
هَکَلچه :-)
کوچولو بیا*
لیلی، مثلِ پری
خب تا آخرش رو بگو :-|
لیلی، نام دیگر عشق است...
پسر یا دختر! مسئله این است...
دوبله وسط :-)
بی کلید در* :-)
آشپز که دو تا شد...
سه و چهار :-)
تاریخچه نوشته ها
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۴ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۳ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۶ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۸ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۸ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۷ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۹ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۹ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۹ )
دی ۱۳۹۹ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۷ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۹ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۸ )
دی ۱۳۹۸ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۱۱ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۸ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۹ )
دی ۱۳۹۷ ( ۸ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۸ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۸ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۱۰ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۱۰ )
دی ۱۳۹۶ ( ۷ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۶ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۶ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۷ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۶ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۸ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۹ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۴ ( ۹ )
دی ۱۳۹۴ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۴ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۴ ( ۸ )
مهر ۱۳۹۴ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۴ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۴ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۳ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۳ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۳ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۳ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۳ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۳ ( ۱۰ )
ارديبهشت ۱۳۹۳ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۳ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۲ ( ۳ )
پیوند ها
گروه نرم افزاری پرکا
دامن گلدار اسپی
تیرمن
جولیک
نارخاتون
یک آشنا
آقاگل ملت
ذهن زیبای یلدا
faella
توکا
وقتی فاطمه روز به روز بزرگتر می‌شود
یک مترسک
وایسیـ ورسا
می‌خواهم فاطمه باشم
غرور شکسته
فیلوسوفیا
پرتقال دیوانه
حریری به رنگ آبان
در دیار نیلگون خواب
دکتر میم
خانومی جانم
روزنوشت های میم صاد
پنجره می‌چکد
ریشه در باد
حنا
صخره‌نورد
لافکادیو
هیچ
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان