کوچولو بیا*

من در درونم یک لوبیا**ی سحرآمیز دارم...

یک لوبیای سحرآمیز که قابلیت بزرگ شدن دارد، قابلیت حرف زدن، دویدن، بازی کردن و خندیدن :-)

لوبیای کوچک ما 8 هفته است که مهمان ماست و قرار است تا چند هفته دیگر درونش روح دمیده شود، مثل یک معجزه...

روزها با لوبیا سوار کشتی شکسته ای می شوم در یک دریای مواج، دلم به هم می خورد، نگرانش می شوم، گاهی می پرسم: حالت خوب است کوچولو؟ :-) فکر می کنم حرف هایم را می‌فهمد...


به دکتر می گویم: می شود قلبش را ببینم؟

می گوید: تست غربالگری جدیدی آمده که باید یک ماه دیگر صبر کنی تا بتوانند کروموزم های جنین را از روی خون تو بررسی کنند، از یک هفته‌ای به بعد DNAش در خون تو شناور می‌شود، مثل یک آدم کامل، پس بهتر است منتظر بمانیم، تا هر هفته یک بار سونوی قلب را تکرار کنیم، بی نتیجه و به اشتباه تصمیم بگیریم که بر فرض محال اگر قلب را ندیدیم، باید رشد لوبیا را متوقف کنیم یا نه؟ :-|


می‌گویم: باشد... 

و برای قلب لوبیا، یاسین می خوانم، هر روز :-)

دعایمان کنید :)


* اشاره به جوک معروفی که به یک نفر می گویند با لوبیا جمله بساز، می گوید: کوچولو بیا :-)

** اندازه جنین در هشت هفتگی.

۲۷
لوبیای سحرآمیز، انشاالله سر مر گنده و سالم باشه:))

دعا کنی برامون :)

خیلی قشنگ نوشتی . لذت بردم از خوندنش 

عزیز دلمی عمه مرضی :*

۰۷ دی ۱۸:۲۵ قلم بانو
اشک تو چشام جمع شد:**ایشالا سلامت به دنیابیاد.مبارکه

عزیز دلمی، ممنونم، ایشالا :)

وااااااااااااااااااهاااای وااااااااااای خدایا اصلا باورم نمیشه داری مامان پریسا میشی آبجی جان :**** قشنگترین خبر این روزام :) کلی تبریک میگم ان شاالله به سلامتی به دنیا بیاد و خدا حافظ شما و کوچولو باشه ... هنوز تو شوکم !!!!!!!! (اپلیکیشن هام که حذفن به لطف دوستانم! هرچند وقت یکبار میام وبلاگتونو میخونم میفهمم :دی)  :*** خاله قربونش بشه ... اگه بدونه چه مامان بابای گل و فرهیخته ای داره :***

عزیز دلمی آبجی کوچیکه گل گلی من:-))))) :-*

۰۲ دی ۲۰:۲۴ بانوی عاشق
سلام مادرخانومی
خیلی برات خوشحالم
تو سومین دوست وبلاگی من هستی ک بارداری
البه اون دوتا تازه الان هشت هفته شونه:-) 

سلام بانو جانم :-) شبیه ام بهشون خب، من هم هفته 10 هستم :-)

۲۹ آذر ۱۷:۰۸ پـامـ ـوک
ای جان. ببین من چقدر دیر خبر شدم. خیلی مبارک باشه پریسا جون. :))) چقدر خوبه وبلاگ نویسا دارن یکی یکی مامان، بابا میشن.

عزیزمی، ممنونم :)

۲۴ آذر ۲۰:۱۲ گیسو کمند

از صمیم قلبم بهت تبریک میگم عزیزم

بهت میاد مامان خیلی مهربووووونی بشی.

وای پریسا پریسا! ایشالا به سلامتی
خوشحالم براتون خیلی:) چه مامانی بشی تووو آبجی بزرگه. حس خاص تر و قشنگتر از بزرگ شدن نی نی تو دل مادر و به دنیا اومدنش داریم اصلا؟:) این روزها براتون به زیباترین شکل ممکن بگذره الهی
۲۳ آذر ۱۸:۳۱ هولدن کالفیلد
ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا چهههههههههههههههههههه خووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووب :دی
اینقدره خوشحال شدم :دی
به به :دی

مرسی مرسی :-)

۲۲ آذر ۱۸:۵۷ مبهم الملوک
تبریک میگم ^_______^
۲۱ آذر ۲۲:۲۲ علیـ‌ تَرین :)
تبریک میگم! :)
انشالله که به سلامتی! :)

مرسی علی جان :)

عزیزمممممم *_*
مبارک باشه این حس خوب و هدیه ی بهشتی... انشالله که صالح و نیک نام باشه و خوب و سلامت و عاقبت بخیر باشید کنار همدیگه خانوم گل :)

عزیز دلمی، ممنونم ازت مهربون :)

۲۰ آذر ۱۴:۰۷ قاسم صفایی نژاد
ما آقایون از وقتی حس پدر بودن بهمون دست میده که صدای قلب جنین رو می‌شنویم. خیلی حس خاصیه. خدا قسمت همه آرزومندان بکنه ;)

ایشالا قسمت همه :)

۲۰ آذر ۰۶:۳۲ بنت شهرآشوب
وای خدااااااااااااا
من عاششق لوبیا کوچولو ام.
ان شالله خدا ازین لوبیای سحرآمیز یه بچه سالم و صالح بهتون هدیه میده

چه دعای خوبی کردی عزیز دلم، ممنونم :*

۲۰ آذر ۰۴:۴۹ رادیو بلاگی ها
سلاااام
سوژه شدییین :)))

خیلی چسبید سوژه هه، دست مریزاد :)

۱۹ آذر ۲۱:۲۳ یادگار ...
سلام
ان شاءالله که قدمش براتون پر از خیر و برکت باشه (هرچند اینو باید موقع تولدش گفت)
ان شاءالله که وجودش براتون پر از خیر و برکت باشه (بهتر شد)

ممنونم ازتون :)

عکس این پستو دیدم یاد شما افتادم :دی
http://www.majidakhshabi.com/maghalat/14300-%D9%81%D9%88%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%DA%AF%D9%88%D8%B4-%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%86-%D8%A8%D9%87-%D9%85%D9%88%D8%B3%DB%8C%D9%82%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C.html

ای جانم :)

۱۹ آذر ۱۰:۳۳ ملکه بانو
اون پستت کامل به آدم این حس رو القا می کرد. 
تبریییییییییییک فراوان
بسی بسیار مراقب خودت و لوبیات باش.
حواست باشه زیاد حسای منفی و استرس نداشته باشی که مستقیم روی لوبیات تاثیر داره

ممنونم از توصیه خوبت عزیزم :)

۱۹ آذر ۰۷:۵۴ خانم آلفا
مبارک باشه :)
انشاالله سالم و سلامت به دنیا بیاد. :)

سپاسگزارم خانم آلفا :)

۱۹ آذر ۰۷:۱۵ نار خاتون
آخییی ببین من اشتباه نکردم تو پست دور همی م نوشتم خییییلی مامانی^_^
حبه ی انگور دوم تو راهه:))
حبه انگورهای سوم و چهارم تا سیزدهم ایشالا:))
خیلی مراقبت کن از خودت بانو...ایشالا که هر دو سلامت باشید:)

عزیز دلمی نارخاتون، فقط تو به من گفتی مامان تا الان، بعضی موقعها دوستام می گفتن که من اصلا مامان خوبی نمیشم، چون خیلی خشن و منضبط و مقرراتی ام :)))))))))


حالا هفته بعد واقعا حبه انگور است، لوبیا در هفته نهم استحاله می کنه به حبه انگور :))))))))

۱۸ آذر ۲۰:۵۱ مونا نِوِشته
حبه انگور دارای برچسب جدید نی‌نی گولو می‌شود :)))

ای جان دلم مونا، خوب کشفی کردی :*

۱۸ آذر ۱۹:۳۳ خور شید
واااای.. پریساااا
ای خدااا جون  عاشقتم  ^_^

وااااااااااااای خورشید جونم، ممنونم :):*

۱۸ آذر ۱۹:۲۶ مجتبی مطوری
مبارکه😃
انشالله پا قدمش خیر باشه

ممنونم پسر جان :)

من چن ساله نوشته هاتو میخونم و وبلاگتو از وقتی تو بلاگفا بودی دنبال می کردم. ولی اولین باره کامنت میذارم :)
تبریک میگم، منم برای لوبیا کوچولوی جادویی و مامان دوست داشتنیش یاسین میخونم :)

پس ببین چه می کنه لوبیای سحر آمیز :) یه عالمه خاله و عموی خاموش داشته که همه شون الان روشن شدن :)


ممنونم عزیزم :)

۱۸ آذر ۱۶:۵۴ فینگیل بانو
ای وای مبارکه :)))))))))))
ان شاء الله به سلامتی رشد کنه لوبیا جان ^-^

ممنونم فینگیل بانو جانم :)

۱۸ آذر ۱۶:۵۱ فاطمه .ح
عه. مبارکه :-)*_*

ای جانم، ممنونم :)

سلام.ببین این پست چی بود که خواننده های خاموش هم روشن شدن.مامان پریسای عزیز ایشالا لوبیا کوچولو هرچه تمامتر معجزشو به زندگیتون بیاره.هزاران تبریک

چه خوب بوده این پست پس، ممنونم از شما :)

آیکون چیش قلبی ♥‌__♥
ایشالا که یه نی نی ترگل و ورگل و سالم خواهد بود ^__^

یه موقعی می خواستیم اسمش رو بگذاریم ترگل و ورگل :)

۱۸ آذر ۱۵:۳۷ سارای زنجیربریده
ای وای مبارکه! مبارکه!

ای وای، مرسی، مرسی، مرسی :)

۱۸ آذر ۱۴:۴۹ دلا بانو
مبااااارک باشه پریساجان:))))

ممنونم بانو جان :)

۱۸ آذر ۱۴:۲۱ miss fatemeh
چه پست قشنگ و متفاوتی :))
مبارک ^__^

خواهش می کنم، ممنونم :)

خیلی تبریک می گم :*

خیلی ممنونم :)

۱۸ آذر ۱۳:۵۴ جودی آبوت
ای جانم
تبرییییییک میگم پریساجان
الهی بسلامتی بدنیا بیاد و زیر سایه ی شما و آقا صابر بزرگ بشه
خیلی خوشحال شدم😍😍
اتفاقا همین هفته دوستم بهم خبر داد که برای دومین بار بارداره،فک کنم اونم گفت ۸هفته یا ۶ هفته !!!واقعا حافظه مو از دست دادما😁
خوش اومدی لوبیا کوچولو😊💖🌹

ممنونم ازت جودی جونم، محتاج دعا هستم خیلی :)

۱۸ آذر ۱۳:۴۹ yalda shirazi
من تو شک هستم نمیتونم صحبت کنم.

ای آبجی کوچیکه ی من :):*

۱۸ آذر ۱۳:۴۷ دکتر میم
مبارک باشه، بسلامتی :-)

سپاسگزارم دکتر :)

امروز از بچه ها شنیدم، وسط یه حال بد چقدر چسبید این خبر پریسا جانم
خدا  حافظِ لحظه لحظه بودنش باشه

ای جانم ری را، چه خوب که حالت رو خوب کرد، خوب باشی همیشه :)

تبریک میگم :)
ان شالله دوران ِ بارداری ت ُ به سلامتی ُ خوشی بگذرونی و لوبیای ِ سحرآمیزت سلامت باشه همیشه 3> :*

ممنونم ازت :)

۱۸ آذر ۱۳:۰۵ دچــ ــــار
خیلی ذوق کردم و خوشحالی خاصی در پست شما دیدم :))
کاش تهش رو نمینوشتیدلااقل !!

:) تهش کجا بود خب؟ :) سوا نداریم که، درهم است :)))))))))

۱۸ آذر ۱۳:۰۱ میم کاف
ای جانم...
بهترین حس های دنیا الان ماله توعه پریسا....

من یه بار خواب دیدم مامان شدم هنوزم بهش فک میکنم ذوق زده میشم میخندم و ته دلم قربون صدقه ش میرم....

حس قشنگیه :)

پریسا قطعا هر کسی این متنو بخونه یه لبخند خوشگل میزنه و خدا میخواد لوبیا و مامانش هر دو سلامت باشند: ) 
خیلی خوشحال شدم تبریک میگم: )

ای جانم، خدا را شکر، ممنونم ازت :)

۱۸ آذر ۱۲:۳۳ فاطمه یعقوبی
واااای خدااا 
خیلی خیلی خیلی خوشحال شدم با خوندن این پستت
ان شا اللّه که یه کوچولوی سالم و صالح و ناز میشه ^_^
من از حالا به این کوچولوی خوشبخت تبریک میگم بخاطر مامانش *_* :*
ان شا اللّه دوران خوبی رو داشته باشی با لوبیای درونت تا وقتی که بزرگ بشه خانوم/آقا بشه بیاد بغلت

وایییییییییی فاطمه، چقدر حس خوب بهم دادی با این کامنتت :)

۱۸ آذر ۱۲:۲۱ مرضیه ...
تعبیر قشنگی بود :)
تبریک و دعا

سپاسگزارم مرضیه عزیزم :)

واییییی
کلییییی مبارک باشهههههه
ایشالله لوبیای تپل مپل اگوری پگوری زودتر به دنیا بیاد! ایشالله لوبیاهای بیشتر :))
منم دعا میکنم ایشالله که صحیح و سالم بدون اذیت کردن مامان بابای لوبیا به دنیا بیاد‌ :)

ای جونم :) ممنونم عزیزم، چه دعاهای خوبی کردی

۱۸ آذر ۱۱:۵۸ مهدیه عباسیان
چه حس خوبی روونه ی درونم شد...

تبریک میگم... انشالله همه چیز به خوبی و خوشی و سلامتی پیش بره..

ممنونم، ایشالا همیشه دلتون پر از حس های خوب و قشنگ باشه :)

۱۸ آذر ۱۱:۴۶ جولـ ـیک
یعععععععععععسسسسسسسسسسس!!!!!

:-))))))))))))))

۱۸ آذر ۱۱:۴۶ ♫ شباهنگ
[ذوق]

[لبخند]

۱۸ آذر ۱۱:۴۲ آقاگل ‌‌‌‌
لوبیا کوچولوی بیان :)) ^_^
به به.
به شما و آقا صابر تبریک میگم. ^_^
خیلی خوبه. 
اوخییی.
^_^
(آیکون آقاگلی که بچه ها را بسیار زیاد دوست دارد)

وای آقاگل مهربونی که بچه ها رو خیلی دوست داری، لوبیا کوچولوی ما هم خیلی شما رو دوست داره :-)


ممنونم ازتون :-)

۱۸ آذر ۱۱:۳۷ مونا نِوِشته
عالی عالی :***
از الان لوبیا رو دوستش دارم، ایشالا خیر باشه همیشه براتون پریسا جانم <3 :))

لوبیا هم شما رو دوست داره خاله مونا جون مهربونم :-*

۱۸ آذر ۱۱:۲۵ pary daryay
^_^پریساااااااا عزیززززززممممممممم
انشالله سالم به دنیا بیاد بانو

پری دریایی مهربون و نازنینم، ممنونم :-*

۱۸ آذر ۱۱:۲۰ خانم فـــــ
الهههیییی، مبارک باشه
ان شا ا.. که هر دوتاتون سلامت باشین، قلبشم خوبه، ما هم دعا میکنیم :*
چه خبر خوبی دادی، کلی خوشحال شدم :*

ممنونم خانم ف عزیز و مهربون من :-):*

۱۸ آذر ۱۱:۱۷ خانم جیم
ای جانم.. تبریک بانو ^__^ 
ایشالا به سلامتی باشه.. چشم حتما دعا میکنیم واسه لوبیا کوچولوی شما :)*
بسی حس خوب داشت این پست ^_^ 

ممنونم از دعای خوبتون خانم جیم :-))))

۱۸ آذر ۱۱:۱۵ واران :)
عززززیزممممم مبارکه ♡♡♡♡♡
ایشالا بسلامتی ...
ایشالا قدمش منشاء خیر و برکت باشه :**
خیلی خیلی مبارکه ♡♡♡
خیلی خوشحال شدم :***
خدا حفظش کنه.آمین.

ممنونم واران جانم، ایشالا یه عالمه خیر و برکت و خوشی برای تو

۱۸ آذر ۱۱:۱۴ بای پولار
وای وای وای چقدر خوشحالم کردید. اینقدر شاد می شم از خبر فرزنددار شدن یه دوست :)

براش کلی و کلی دعا می کنم که از همین نقطه ی صفر زندگیش سلامت و سربلندی همراهش باشه :)

آقا شما به امام رضا هم نزدیکی، التماس دعای مخصوص :-)

۱۸ آذر ۱۱:۰۷ Lady cyan ※※
ویییییییییییییییییی عزیـــــــــــــــزم ^_________^

آخی ^__________^

۱۸ آذر ۱۱:۰۷ بهار پاتریکیان D:
عزیزممممممم
مبارکههههههه ❤️
وهاعاییی

وای بهار جونم، ممنونم :*

عزیزم^_^چه حس خوبی داره:)مبارکتون باشه ان شاالله به سلامتی..خوش قدم باشه:)

ممنونم سمیرای مهربون:* 

۱۸ آذر ۱۰:۵۸ آقای دال
** این چی بود ؟؟

لوبیا دیگه :-) تو متن واضح ترش کردم، ببین پیدایش می کنی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
در جستجوی درون و برون...
موضوعات
سروستاه نامه، سنتور (۲۷)
خوشنویسی، تذهیب (۱۷)
کار، iOS، اندروید (۳۷)
زندگی بهتر (۸۴)
یاد ایام (۲۸)
مهلا (۲۳)
صابرانه (۴۵)
از این روزها (۱۶۷)
یک سال بدون... (۱۲)
خانه دوست کجاست؟ (۲۶)
آشپزی، خام گیاهخواری (۱۹)
نی‌نی گولو، لیلی (۱۰۱)
کتابخوانی (۶)
مشاوره (۸)
آن سوی آب‌ها (۸۷)
داستان (۲)
چالش وبلاگی (۱)
آخرین نوشته ها
بدو گفتم که مشکی یا عبیری...
لبه‌ی پیاده‌رو، هم سطح جاده
سیاه و سفید
تنظیم روی فرکانس دیگر
هر نه ماه هم تکرار کنیم!
بیخودی
اعلام حیات :)
کرونا تست
مدرسه
کرونا در یک قدمی
محبوب ترین نوشته ها
لیلی، نام دیگر عشق است...
گاهی بیرون رو نگاه کن
کوچولو بیا*
سهیم شدن
امن‌سازی
یازده ضربدر سه
بسی عشق بودی در این چهار سال
مادرانگی :)
بدو گفتم که مشکی یا عبیری...
سوگواری
پربیننده ترین نوشته ها
لالایی لیلی :)
شفایافتگان
هَکَلچه :-)
مهاجرت
"هل اتی" کجا رفت؟
پسر یا دختر! مسئله این است...
مادر شوهر
روغن کلزا
بی کلید در* :-)
لیلی، مثلِ پری
نوشته های پر بحث تر
هَکَلچه :-)
کوچولو بیا*
لیلی، مثلِ پری
خب تا آخرش رو بگو :-|
لیلی، نام دیگر عشق است...
پسر یا دختر! مسئله این است...
دوبله وسط :-)
بی کلید در* :-)
آشپز که دو تا شد...
سه و چهار :-)
تاریخچه نوشته ها
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۴ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۳ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۶ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۸ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۸ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۷ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۹ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۹ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۹ )
دی ۱۳۹۹ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۷ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۹ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۸ )
دی ۱۳۹۸ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۱۱ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۸ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۹ )
دی ۱۳۹۷ ( ۸ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۸ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۸ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۱۰ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۱۰ )
دی ۱۳۹۶ ( ۷ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۶ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۶ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۷ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۶ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۸ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۹ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۴ ( ۹ )
دی ۱۳۹۴ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۴ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۴ ( ۸ )
مهر ۱۳۹۴ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۴ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۴ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۳ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۳ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۳ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۳ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۳ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۳ ( ۱۰ )
ارديبهشت ۱۳۹۳ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۳ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۲ ( ۳ )
پیوند ها
گروه نرم افزاری پرکا
دامن گلدار اسپی
تیرمن
جولیک
نارخاتون
یک آشنا
آقاگل ملت
ذهن زیبای یلدا
faella
توکا
وقتی فاطمه روز به روز بزرگتر می‌شود
یک مترسک
وایسیـ ورسا
می‌خواهم فاطمه باشم
غرور شکسته
فیلوسوفیا
پرتقال دیوانه
حریری به رنگ آبان
در دیار نیلگون خواب
دکتر میم
خانومی جانم
روزنوشت های میم صاد
پنجره می‌چکد
ریشه در باد
حنا
صخره‌نورد
لافکادیو
هیچ
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان