دوبله وسط :-)

صابر پرسید: به نظرت بعداً بچه را بگذاریم کدام ورزش؟

از آنجایی که مخاطبِ صابر با آن همه پیشینه ورزشی درخشان در جودو، والیبال، کشتی فرنگی، فوتبال، فوتسال، پینگ پنگ و غیره، من بودم که به بهانه ی علاقه به ورزشهای انفرادی و شعار "من از ورزش های گروهی خوشم نمیاد"، هیچ وقت نه والیبال را درست یاد گرفتم، نه بسکتبال و نه هیچ ورزش انفرادی یا گروهی دیگه و همیشه نمره ورزش در کارنامه ام به عنوان مایه ننگ و پایین آورنده معدل محسوب می شد و به علت خشکی عضلات در سن ۲۲ سالگی به فیض فیزیوتراپی و در ۲۸ سالگی به تست کایروپرکتیک نائل آمدم، گفتم: "ژیمیناستیک؟ مثلاً؟ با یه دونه از این دامن توری سفیدها :-)"


یه نیم گاهی انداخت و گفت: ژیمناستیک چیه لوس بازی! تکواندو خوبه :-)


پ.ن. بعد از کتاب "من پیش از تو"، کتاب "پس از تو" را خواندم که به نظرم یک کار تجاری ضعیف محسوب می شد از نویسنده، برای استفاده ابزاری از شهرت کتاب اول :-|

"جزء از کل" را می خوانم، فعلاً راضی ام ازش :-)


۲۰
خیلی خیلی مبارکه:)
روی ماهش رو ببوسید:**

نسترن مهربون :*

آن پریشانی شب های دراز و غم دل
همه در سابه گیسوی لیلی خانوم آخر شد :) 
قدمش مبارکه. امیدوارم براتون با خودش کلی شادی و خیر و برکت وارد زندگیتون کنه. 

چه تعبیرهایت قشنگه یگانه جونم :*

۰۹ تیر ۱۳:۵۹ ماهی کوچولو
قدم نو رسیده مبارک 😍😍😍
چقدررر نفسه 😍😍😍
الهی که هر روز باعث ذوقت شه تا همیشه ی همیشه 😍
میگم انقد مو داره کاش اسمشو میذاشتین گیسو 😍😍😍
لیلی گیسوکمند کی بود این جوجه آخه؟ 😍
حیف نمیشه نی نی ها رو چلوند 😂😥 من از حالا منتظرم یکم سفت شه بیام بچلونمش این نفسو 😍😍😍

ای ماهی جانم :*

۰۸ تیر ۱۷:۲۹ •✿ آرورا ✿•
وااااااااااای جیغغغغغغغغغغغغغ دستتتتتت هورااااااااااااااااا
لیلی به دنیا اومدهههه :)

عزیییییییییییییزم :)

۰۵ تیر ۰۹:۴۳ ♫ شباهنگ
قدم نورسیده مبارک ^-^
چشم و دلتون روشن پریسا جان
الهی که همیشه تنتون سالم و لبتون خندون باشه
عیدتونم مبارک :)

ممنونم خاله نسرین جون :*

۰۴ تیر ۲۳:۴۴ واران ...
سلام 
عیدتون مبارک 🌹
و از همه مهمتر قدم نو رسیده لیلی جونمون مبارک 🌹⚘🌸💐
روی ماه لیلی جان  رو بجای من ببوسین :**
ایشالا به زودی و سلامت برگردین و یه عکس کوچولو و ناز از لیلی جون بهمون نشون بدین.آمین.

مرسی واران گیان، عزیزدلمی :*

۰۴ تیر ۱۵:۲۱ Tamana .....
واییی اومدش؟ قدم نورسیده مبارکههه
تکواندو دوس دارم :-) :-) 

آره اومدش تمنا خانوم :*

۰۲ تیر ۲۱:۵۶ آرزو ﴿ッ﴾
مبارکا باشه رسیدنش :)

عزیزمی :*

ای جااااااااااااان به دنیا اومد ^_____^ 
قدمش مبارک باشه :-) 

مرسی توکا جونم :)

۰۲ تیر ۱۷:۳۰ yalda shirazi
عه؟ منم امروز یادم اومد که دیروز پست نذاشتین! پس لیلی اومد بالاخره! چقد خردادی زیاده!!! مبارک باشه هم تولد لیلی هم مامان شدن شما! ایشالا سالم و سلامت باشین هر دو. 

دیدی یلدا آخرش تا تموم شدن بهار صبر نکرد دخترووووووووو؟ :*

تولد کوچولوی خردادیمون مبارک😍😍😍

:) لیلی خردادیان :*

ممنون که بهمون خبر دادین, تولد لیلی خانم مبارک💝💝ایشالا مادر و دختر سرحال و سلامت لاشن همیشه💐💐

ثمین جان مهربون منی آخه :*

ما دیدیم دیروز آپ نشد طبق روال پنج شنبه ها نگران شدیم. خیلی خیلی تبریک میگم مبارک باشه پریسا جان اومدن لیلی به جمع خونوادتون و سه نفری شدنتون. بهترین هدیه خدا یه دختر کوچولوی ناز قسمتتون شده. ایشالا بهترینا براتون رقم بخوره. دوران نقاهت هم زودتر سپری کن بیا که خواننده هات منتظرن

عزیزمین، نمی خواستم نگرانتون کنم، خیلی اورژانسی  شد...

ممنونم خیلی :)

سلام به همه من حامد برادر پریسا هستم. لیلی سه شنبه ساعت 4 صبح به دنیا آمد. حال مادر و دختر خوبه. پریسا یه دوره نقاهت دو هفته ای داره. بعدش دوباره بهتون سر می زنه.

دمت گرم حامد :)

۰۲ تیر ۱۱:۰۱ ام اسی خوشبخت
مهم ورزشه که بدنش مثل ماها چوب خشک نشه, نوعشو میشه با یه متخصص مشورت کرد تا بقول دوستان نه قدش کوتاه بشه, نه عضلاتش شل بشه و .... .

آره عزیز دلم موافقم باهات :)

البته من خاموش میخونمتون
ولی همین کامنت خانوم ثمین😰

همون جواب خانوم ثمین :)

ای وای امروز 5شنبه بودا چرا پست جدید نداری خانوم؟؟؟نگران شدم کجایی؟

در دوران بعد از زایمان بودم :)

باله آقاااا باله 
اصن آدم این دختر بچه هارو با دامن توری صورتی و سفید میبینه که پاسه و پلیه میرن دلش ضعف میره. کلا ظرافت هاش خیلی قشنگه
شنا هم خوبه
ولی به نظر من اولویت باید این باشه که بچه توی اون ورزش بهش خوش بگذره و خوشحال باشه، ینی بچه ای که از آب میترسه رو اگه ببرن استخر شاید چیز خوبی از استخر توی ذهنش نمونه، یا کلا جوری نباشه که براش عذاب بشه که اه امروز فلان کلاسو دارم. برای کلاسای دیگه هم همینطور، الان بچه رو شونصد جور کلاس نقاشی و زبان و فلان ثبت نام میکنن از دو سه سالگی، سنی که بچه فقط می خواد بازی کنه به جای پارک ازین کلاس به اون کلاس میکشوننش. حالا درسته خود اون کلاسا هم سبک ویژه ی خودشونو برای بچه ها دارن، اما از نظر شخص من خلاقیت تا یه سنی توی آدم شکل میگیره، اگه بخوان با چارچوب های خودشون در قالب کلاس یا هرچی محدودش کنن اتفاق خوبی نمیوفته 

موافقم عزیز دلم، عالی بود نظرت و من کاملاً باهاش موافقم :)

من خودم دو ساله ورزشکار شدم :دی

ولی همیشه به مامانم اینا غر میزنم که چرا شماها منو از بچگی یه ژیمناستیکی یه تکواندویی یه چیزی تو این مایه ها ثبت نامم نکردین :/

کجا رفتی توکا؟ :-|

۳۱ خرداد ۱۸:۳۸ جودی آبوت
سلام

خوبی پریساجون

این لیلی خانم ما هنوز تشریف نیاوردن ؟ ^_^

:)))))) سلام جودی جون، چرا به دنیا اومد، سی خرداد :)

۳۱ خرداد ۱۴:۳۵ مهر2خت 69
وای ژیمناستیک خیلی با کلاسه:دی

آره خداییش :)

۳۱ خرداد ۱۴:۳۴ مهر2خت 69
لوس بازی:))))

لوس بازی شدید :-)

۳۱ خرداد ۱۴:۰۹ قڵ جیه‌ڵگ
واقعا یکی از حسرت های زندگیم اینه که چرا از سن بچگی نرفتم سراغ یه ورزش خاص!

هرچی باشه مهم نیست، ببریدش باشگاه، خودش علاقه اش رو پیدا میکنه به نظرم... 

دیگه دوستان فرمودند از خودش بپرسیم، فعلاً که درباره شیر خوردن و آروغ زدن هم باید از خودش نظر بپرسیم :دی

۳۰ خرداد ۲۰:۵۶ زمرد .🌹
نظر خودش چیه؟:دی
پسر من ک خودش تصمیم میگیره:)

آره ظاهراً باید صبر کنیم ببینیم نظر خودش چیه :)

باله و ژیمناستیک خیلی خوبه :) 

بله بله :)

به نظر منم باله و شنا خوبه.

یادمه بچه داییم که تازه به دنیا اومده بود مامانش میگفت میفرستمش کلاس زبان باباش میگفت میفرستم فوتبال و...
الان هیچ کدومو نمیره!!!
در نتیجه عزیزم تو دوره فرزند سالاری زیاد روی تصمیمای اینجوری فوکوس نکنید!! 😅😅😅😅

:-))))))))))))) خدا وکیلی دوره فرزند سالاری است :)

۳۰ خرداد ۰۹:۵۸ مَـهدی (میرزای قدیم)
همسر بنده گاهی  یه سوالایی میپرسه که نمیدونم چرا؟! مثلا: به نظرت کدومو بخرم؟ میگم سبزه. میگه قرمزه بهتره. بعد میخردش. میمونم که پس چرا نظر میپرسه... 
جزء از کلو خیلی خیلی تعریفشو شنیدم. باید بخرمو بخونمش... شهر ما یه کتاب فروشی داره که توش فقط خودکار و مداد پاککن میفروشن...

از سایت http://www.30book.com/ سفارش بدین، براتون می فرستن همیشه هم 20 درصد تخفیف داره :)

۳۰ خرداد ۰۷:۱۳ واران ...
مامانم همیشه به همه و از جمله ما میگفت :
دینم دَمِلتآن هیچوقت بچیل تان کِل نَکن اره فوتبالو و ژمیناستیک :)
چون ای دو ورزشه درسته خوهه ولِه داو بچگی قدِ بچیلتان بیچه که !!

راست میگفت داداش های  کوچک  من دو تاشون واقعا قدشون به نسبت بقیه کوتاه تر شدند اینو قبول نداشتیم تا وقتی رفتند دکتر از سه تاشون یکی شون تونست قدش رو یه کوچولو بلندتر کنه بقیه از منم یه کم کوتاهترن:)
یکیشون همون بچگی بخاطر همون شیکی ژمیناستیک رفت  ژمیناستیک بعد کم کم دیدم واقعا همین بود که مادر میگفت دکتر (یه فوق تخصص تو تهران بود ) هم همین حرف مادرم رو تایید کردند:)
یکی هم فوتبال بماند :اون ژمیناستیکی هم شروع کرد به بازی فوتبال :/




+
ولی یه همسایه داشتیم دکتر بودند هردوشون :)
بچه شون همون اوایل بچگی فرستادن شنا میگفتن شنا بهترین ورزشه و برای بچه های کوچک خوبه از همون چند ماهیگیشون باید  فرستاد داخل آب و شنا رو یادشون بدی بعد که کمی بزرگتر شد بفرستین بسکتبال که قدش تنظیم بشه :)
در زمان نوجوانی و کودکی  که زمان  رشد بچه اس نه فوتبال نه والیبال نه ژمیناستیک که قد رو تا حدودی کوتاه میکنه پرهیز کنین !!


توصیه های جالبی بود واران گیان، ممنونم :)

۳۰ خرداد ۰۶:۳۲ محمود بنائی
ورزش! 
یک ترم والیبال کار کردیم توی دانشگاه آخر نه عملی یاد گرفتیم نه تئوری! همه که نباید ورزشکار بشن اصلا. 
بزارید ببینیم روحیات لیلی جان ما چطوریه شاید مجبور شدیم بفرستیمش ورزش های رزمی، شاید ام به دومیدانی علاقه داشت... 
اولین کار فقط بزاریدش توی استخر که شنا را به شکل خودکار یاد بگیره. :) هزینه کمتر! 

این تست آموزش شنا برای نوزادها خیلی جالبه؛ ببینم موقعیتش پیش میاد برای لیلی امتحان کنیم :)

۳۰ خرداد ۰۵:۰۸ مترسک ‌‌
چرا هیچ کدوم به شنا و واترپلو فکر نمی‌کنید اصولاً؟ D:
آی ام عه شناگر! :))

در حد واترپلو شناگری؟ خیلی خفنی پس :) آفرین آفرین

باله خوبه :)) هی نگاه می‌کنم بچه‌ها را با اون لباساشون، قربون صدقه می‌رم.

ورزش گروهی چیه :( درس ورزش تو مدرسه چیه :( چرا فکر نمی‌کنن یه نفر طاقت این کارا رو نداره؟ یکی والیبال خوشش نمیاد و درازنشست سختشه :(

نظر همه در مورد پس از تو همین بوده. هر کسی که میشناختم...

خدایی اش ورزش گروهی چیه :-|

۲۹ خرداد ۲۱:۴۵ ماهی کوچولو
باله هم خوبه 
من عاشق باله بودم دکترم ممنوع کرد
اسکیت و دوچرخه سواری و شنا هم خوبه به عنوان ورزش انفرادی
ورزش گروهیم من فقط والیبال رو عاشقم
البته وقتی دنیا بیاد و یکمی رشد کنه با دیدن توجهش به مسائل میفهمید چه ورزشی رو دوست داره خودش اون بهترینه 
شاید دیدی شطرنج دوست داشت مثلا یا وشوو 

وااااااااااااااااای که فقط دوچرخه سواری :) من دویدن هم خیلی دوست دارم/داشتم

چه ورزش خوبی بوده.
آره فک میکنم کلا آدم باید ذهنش آماده باشه. چون اگر آماده باشه واکنشاش بهتره. حتی میتونه در بره. اما اگه آماده نباشه فقط زل میزنه به طرف مقابل و هیچ کاری از دستش بر نمیاد..
حالا من اگه رفتم نینجوتسو تجربیاتم رو در اختیار جهانیان قرار میدم!!!
+نگفت شل گفت نرمی. نمیدونم شاید اگه درمان نشه بعد شل بشم!!!
بدنسازی یه خوبی دیگه که داره اینه که همه جا هست. اما ورزشای دیگه کمتر پیدا میشن تو باشگاه ها.

واقعا تکنیک هایی که می گفت خوب بود :)


به نظرم که نرمی اوکی است، دکتره مشکوک است "-))))

رقص باله واسه بچه ها محشره ..دختر خاله من چهار ساله اش هست ولی بلای شده واسه خودش ...باله یه جور ورزش ذهن و بدن است ...

می دونستی این کامنت اولین کامنت از سری جدید هست که جواب می دهم؟


یعنی نزدیک به یه ماه بعد ")

آره دقیقا موافقم باله ورزش خوبیه؛ معمولا هم بچه ها دوستش دارند

جالبه هااا فکرکردم فقط دغدغه ی شوهر من اینه که دخترمون چه ورزشی بره 😂😂 هی من میگم باید خودش انتخاب کنه, هی شوهرم میگه پینگ پنگ خیلی خوبه و میره تیم ملی و خودم باهاش کار میکنم و... و این گفتگو بارها تکرار میشه 😀😀 
منم ژیمناستیک خیلی دوست دارم برای دخترم.حالا تا ببینم خودشون چی میپسندن😀😉😘😘

فکر کنم دیگه بقیه دغدغه هامون حل شده، نشستیم برای سر نرفتن حوصله درباره یه چیزهایی حرف می زنیم که سرمون گرم بشه فقط :-))))

اون باله نیس که دامن دارن؟ ژیمناستیک دامن داره؟!
+حالا من رفتم دکتر. میگه ورزش میکنی؟ میگم نه! استغفرولله!!! میگه نرمی عضلات داری! قرص بهم داده و گفته برو بدنسازی و آب درمانی. 
مگه نرمی عضلات بده؟!!!!

والا اینجا اون جوجه موجه هایی که میرن ژیمناستیک هم دامن دارن :دی 

فکر کنم فریب در ژیمناستیکه، شاید کلاس باله و ژیمناستیک رو مخلوط کردن در سطوح پایین :-)

نرمی عضلات خوبه که :-) فکر کنم منظورش اینه که عضلاتت شل است، همین عضله های شل بعدا یه گرفتگی هایی رو ایحاد می کنه که اشک آدم در میاد :-(

بین همه ورزش هایی که مجبور شدم امتحان کنم برای گرفتگی عضلات و دردهای کشنده که نمیذاشت به علائقم برسم (ماشالا همه علائق من هم به عضلات کمربند شانه ای نیاز دارن :دی) شامل ایروبیک، شنا، پیلاتس، یوگا و بدنسازی، از بدنسازی بیشتر از بقیه اش خوشم اومد :-)

هم عضله میسازه، هم عضله تقویت می کنه، هم جاهایی که نمیخواهی لاغر میشه، جاهایی که میخواهی پر میشه، کلا خیلی انتخابی و خوبه :-)

من خودم ان شالله اگه بشه میخام برم نینجوتسو.
به نظرم علاوه بر تیراندازی و شنا و اسب سواری (!) به فرزندانتون مخصوصا دختراتون ورزش رزمی بیاموزید. خیلی خیلی لازمشه. یه دختر باید بتونه از خودش دفاع کنه. مخصوصا تو جامعه تاسف برانگیز امروز ما.
ژیمناستیک کارا رو که میبینم در حال ورزش، مور مورم میشه... خوشم نمیاد از ژیمناستیک! تکواندو فقط با پا هس (فک کنم البته. مطمئن نیستم). یه ورزش رزمی که از همه جای بدن استفاده بشه بهتره! همین نینجوتسو خیلی باحاله ها!  میشه نینجا! لیلی نینجا! 
http://fararu.com/fa/news/190830/%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%86%DB%8C%D9%86%D8%AC%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%B1%D8%B4%D8%AA
چه جیگرن اینا! من اگه باشگاه نزدیک و مناسب پیدا کنم از همین چن روز دیگه میخام برم.
+خیلی وقته جز از کل تو لیستمه.

چه خوبن این نینجاها 😁😁😁😁😁😁

می دونی من یه دوره تقریبا یک سال و نیمه می رفتم دفاع شخصی، یک مدلی بود به اسم دفاع شخصی هوشمند که مبنایش این بود که با دفاع از خودت به طرف آسیب دائمی نمی زدی که مثلا بره دنبال دیه و ... فقط تمرکز روی نقاط حساس بدن و تکنیک های دفاع در برابر چاقو، چوب، زنجیر و ... بود

ولی با وجود همه اینها و این که من تا کمربند مشکی هم رفتم، استفاده ازش یه شجاعت-جسارتی می خواد که بیشتر از بلد بودنش، باید تمرین ذهنی داشته باشی

مثل کونگ فو و ... برای همین به نظرم این نینجا جالب میاد :-)

ژیمناستیک که خیلی بهتره :)

حالا میذاریمش ژیمناستیک :-) بعداً پدرش می بینه که خیلی هم لوس نیست :-)

۲۹ خرداد ۱۹:۳۷ نار خاتون
من تا حد پیوستن به تیم ملی ژیمناستیک هم پیش رفتم ولی حمایت نشد:( 
منم رفتم کیک بوکس -_-

اوووووه کیک بوکس :-) ایول :-)

۲۹ خرداد ۱۹:۳۱ آقاگل ‌‌
تکواندو خب خوبه :))
ولی شطرنج بهتره. نیست؟ همچین بی دردسرتر هم هست :d

شطرنج خیلی خوبه، ولی باید یه بدنسازی ای، شنایی چیزی هم باهاش بره :-)

۲۹ خرداد ۱۹:۲۸ خانومی ...
من عاشق ژیمناستیک بودم ...

من همیشه احساس شیکی زیادی نسبت به این ورزش داشتم :-)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
در جستجوی درون و برون...
موضوعات
سروستاه نامه، سنتور (۲۷)
خوشنویسی، تذهیب (۱۷)
کار، iOS، اندروید (۳۷)
زندگی بهتر (۸۴)
یاد ایام (۲۸)
مهلا (۲۳)
صابرانه (۴۵)
از این روزها (۱۶۷)
یک سال بدون... (۱۲)
خانه دوست کجاست؟ (۲۶)
آشپزی، خام گیاهخواری (۱۹)
نی‌نی گولو، لیلی (۱۰۱)
کتابخوانی (۶)
مشاوره (۸)
آن سوی آب‌ها (۸۷)
داستان (۲)
چالش وبلاگی (۱)
آخرین نوشته ها
بدو گفتم که مشکی یا عبیری...
لبه‌ی پیاده‌رو، هم سطح جاده
سیاه و سفید
تنظیم روی فرکانس دیگر
هر نه ماه هم تکرار کنیم!
بیخودی
اعلام حیات :)
کرونا تست
مدرسه
کرونا در یک قدمی
محبوب ترین نوشته ها
لیلی، نام دیگر عشق است...
گاهی بیرون رو نگاه کن
کوچولو بیا*
سهیم شدن
امن‌سازی
یازده ضربدر سه
بسی عشق بودی در این چهار سال
مادرانگی :)
بدو گفتم که مشکی یا عبیری...
سوگواری
پربیننده ترین نوشته ها
لالایی لیلی :)
شفایافتگان
هَکَلچه :-)
مهاجرت
"هل اتی" کجا رفت؟
پسر یا دختر! مسئله این است...
مادر شوهر
روغن کلزا
بی کلید در* :-)
لیلی، مثلِ پری
نوشته های پر بحث تر
هَکَلچه :-)
کوچولو بیا*
لیلی، مثلِ پری
خب تا آخرش رو بگو :-|
لیلی، نام دیگر عشق است...
پسر یا دختر! مسئله این است...
دوبله وسط :-)
بی کلید در* :-)
آشپز که دو تا شد...
سه و چهار :-)
تاریخچه نوشته ها
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۴ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۳ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۶ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۸ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۸ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۷ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۹ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۹ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۹ )
دی ۱۳۹۹ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۷ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۹ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۸ )
دی ۱۳۹۸ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۱۱ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۸ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۹ )
دی ۱۳۹۷ ( ۸ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۸ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۸ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۱۰ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۱۰ )
دی ۱۳۹۶ ( ۷ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۶ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۶ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۷ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۶ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۸ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۹ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۴ ( ۹ )
دی ۱۳۹۴ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۴ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۴ ( ۸ )
مهر ۱۳۹۴ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۴ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۴ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۳ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۳ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۳ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۳ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۳ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۳ ( ۱۰ )
ارديبهشت ۱۳۹۳ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۳ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۲ ( ۳ )
پیوند ها
گروه نرم افزاری پرکا
دامن گلدار اسپی
تیرمن
جولیک
نارخاتون
یک آشنا
آقاگل ملت
ذهن زیبای یلدا
faella
توکا
وقتی فاطمه روز به روز بزرگتر می‌شود
یک مترسک
وایسیـ ورسا
می‌خواهم فاطمه باشم
غرور شکسته
فیلوسوفیا
پرتقال دیوانه
حریری به رنگ آبان
در دیار نیلگون خواب
دکتر میم
خانومی جانم
روزنوشت های میم صاد
پنجره می‌چکد
ریشه در باد
حنا
صخره‌نورد
لافکادیو
هیچ
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان