لیلی، نام دیگر عشق است...

دکتر از پشت عینک پنسی اش نگاهم کرد و گفت: این آزمایش میگه که همه چی خوبه و مشکلی نیست و ... دختر هم هست که :-)

لبخند زدم به پهنای صورت، توی دلم گفتم: لیلی، اسمش لیلی است...


یک سونوگرافی تشخیصی نوشت بر مبنای شرح حالم، دوان دوان رفتم سونو...

قلب جوجه می زد تند تند مثل گنجشک... همه المان های لیلی خوب، المان های مادر لیلی باید دوباره چک شود :-|

دوباره وقت دکتر، سونو، استراحت... می گویند ناشکری نکن، شاید هم استراحت مطلق :-(


پ.ن. این یک پست خارج برنامه است :-) سرم می کوبد :-( دلم نیامد شادی این عشق را با شما قسمت نکنم به بهانه سردرد، همیشه وقت هست که سردرد خوب شود :-)

۲۸
۱۵ فروردين ۱۷:۲۰ هانیه شالباف
ای‌جانم... لیلی ^_^
من عاشق این اسمم و فکر کنم توی پست اسم‌ها گفته بودم :))

خوش‌قدم باشه لیلی ... سلامتیِ خودش و پدر و مادر عزیزش، آرزوی همه‌مونه ^_^

ممنونم هانیه نازنینیم :)

۲۱ بهمن ۲۲:۲۰ آرزو ﴿ッ﴾
موندم با این‌همه تاخیر چجوری تبریک بگم!
ان‌شاءالله که سالم و خندون! بدنیا بیاد گل‌دخترتون و با اومدنش کلی اتفاق خوب غیرمنتظره هم براتون بیفته :)
میدونم کلا دیر یافتم اینجا رو ولی الآن اینو می‌بینین بعد یهو یاد خوشحالی این روزتون میفتین! [ آیکون توجیح تاخیر ]

عزیز دلم، ممنونم :-)

۱۵ بهمن ۱۷:۲۵ دخترک ...
ای جانم مبارکه :))) من نمیدونستم امروز فهمیدم. انقد خوشحال شدم. ان شالله به سلامتی به دنیا بیاد و زیر سایه شما و همسرت خوشبخت باشه :)
من مطمئنم پریسا، مامان خوبی میشه :) خیلی خوب
دختر هم که هست و خوشحالی ما چند برابر :))
ان شالله همیشه خبرهای خوب بشنوی و ما رو هم خوشحال کنی :*

ای عزیز دلمی :-) ممنونم :]

وای خیلی مبارکهههه، من مطمئنم لیلی یه مامان بابای فوق العاده پیدا میکنه :)
دوقلوام میشد خنده دار میشدااا :))

لیلی و اردشیر :-)))

جالبتر از همه متن ها عنوانی که برای قسمت نظرات انتخاب کردید "مــــــــاه"

 بانو 

:-)

اردشیرم :(

لیلی جوجه جان ^_^

به سلامتی به دنیا بیاد الهی...14 تا صلوات.
۳۰ دی ۱۴:۲۷ ام اسی خوشبخت
پس صاحب رحمت شدید :)
ان شالله لیلی و مادر لیلی در پناه خداوند سلامت باشن :)

ممنونم :-)

۳۰ دی ۱۲:۲۲ yalda shirazi
نه تنها من مخلصم بلکه فک کنم حافظ هم مخلص شما و خانواده ی محترم هست!!
کاری نکردم! یه فالی گرفتم!! دس حافظ جان درد نکنه!
خلاصه که منتظر یه دختر خیلی خوشگل و با اون توصیفات غزل هستیم!

خیلی فال خوبی بود یلدا، همیشه یادم می مونه :*

۲۹ دی ۱۸:۱۳ منِ ناشناس
لیلی خیلی اسم قشنگیه
ان شالله همیشه لبخندرو لبتون باشه

ممنونم، ایشالا ایشالا برای تو هم :)

۲۹ دی ۱۴:۲۹ عاشق بارون ...
آخی! :)) ان‌شاء‌الله سلامت و خندون باشن همیشه٬ لیلی کوچولووو و مامان باباش. :))

عزیز دلم، چه دعای خوبی کردی برامون :)

۲۹ دی ۱۴:۱۶ محمود بنائی
چه اتفاق شیرینی، انشاله سالم باشین.

ممنونم مهندس جان :)

۲۹ دی ۱۰:۲۵ مهر2خت 69
ناز باشی لیلی جان:*

عزییییییییییزم :*

۲۹ دی ۰۸:۵۳ آنالیز ..
ای جاااان: ) 
انشاء الله هر دو سلامت باشین 😍
پریسا مرسی خوشحالیاتو برامون مینویسی ❤❤

شما خودتون یک بخش مهمی از خوشحالی های من هستید :)

۲۹ دی ۰۶:۴۲ بنت شهرآشوب
وااااای خدا دخترررررررررررر
منم عاشققققققققققق دخترم
دخترمم اسمش زینب خواهد بود ان شالله

چقدر من به یک استراحت مطلق نیازمندم. تا به همه ی نخواندنی هام برسم

چه اسم زیبایی انتخاب کردی برای دخترت عزیزم :*


ایشالا صاحب یک زینب کوچولوی خوشگل بشی در آینده های نزدیک نزدیک :)

استراحت مطلق اصلا خوب نیست :( ولی واقعا نکات مثبتی داره که دارم بهش فکر می کنم :)

۲۹ دی ۰۵:۱۰ ملکه بانو
پریسا جان ممنون که ما رو هم شاد کردی. شاید باور نکنی ولی از شادی چشمام پر از اشک شد.
استراحت مطلق خیلیییییی سخته اما سعی کن خودت رو با مطالعه مشغول کنی
ان شاء الله وقتی فرشته کوچولوت رو بذارن تو بغلت همه سختیا یادت میره
خیلی خیلی مراقب خودت و لیلیت باش

ای عزیز دلم ملکه بانو :*

۲۸ دی ۲۲:۵۳ علی موسوی
به به .. ایشالا با اومدن لیلی خانم گل  خونه و زندگیتون پرنورتر و پر صفاتر و پر برکت تر و پر مهمون تر و پر روزی تر و خوشحالتر و سلامت تر بشه  ... 

خیلی دعای قشنگی بود، سید علی، خیلی خیلی خیلی خیلی ممنونم :)

۲۸ دی ۲۱:۴۷ پـامـ ـوک
جان جان جاااان 

:) ای جان

۲۸ دی ۲۱:۰۴ فینگیل بانو
خوش نام که هست ، ان شاء الله حال خودش و مامانش خوب :))

ممنونم فینگیل بانو جانم :)

۲۸ دی ۱۷:۴۹ مهندس میم
یه دخمل مو خلگوشی قراره به دنیا بیاد :)
مقدمش مبارک بادا ...

ای جانم :) دخمل مو خلگوشی :)

۲۸ دی ۱۶:۴۰ خانم فـــــ
آخی به سلامتی:)
ایشالا که خودت و دخمل گلت همیشه شاد و سلامت باشین:******

مرسی عزیزم، ایشالا یه آینده خیلی خوب برای تو :)

۲۸ دی ۱۶:۳۷ خور شید
واااای واااای واااای

عشق کوچک عزیز..


من خیلی خوشحالم  :زار زار

عشق کوچک عزیز :))))))) چه تعبیر دلنشینی بود خورشید جانم :)

۲۸ دی ۱۶:۳۱ 💖 miss fatemeh 💖
ای جاااااااااااااااااانم زنده باشه ایشالله ^^
دختر عشقه ^^
قدم نو رسیده مباااااااااااااااارک ^^

ممنونم فاطمه جانم، دختر واقعا عشقه :)

۲۸ دی ۱۶:۲۸ فاطمه .ح
معمولا هم کلی هم خاطر خواه دارن لیلا ها و لیلی ها :))))

:) فرض کن فاطمه چه کنیم با این همه خیل خاطر خواهان :))))))

عزیزم ان شالله به سلامتی

:) ای جانم

۲۸ دی ۱۴:۳۰ کوالای پیر
ای جااان لیلی شد :)
ایشالا که سالم و سلامت بدنیا بیاد
خودتم این روزا حالت خوب باشه 

+مواظب خودتو لیلی کوچولو باش :)

ولی ما یادمان هست که شما طرفدار اردشیر هم بودید و بهتون 100 امتیاز مثبت می دهیم :))))))))


ممنونم عزیزم، ایشالا :)

لیلی .. لیلی ... لیلی ... چقدددر قشنگ ... :)
ان شالله خودتم بهتر بشی ُ بتونی از این روزآت نهایت ِ لذت ُ ببری :*

ممنونم رها جانم، ایشالا، ایشالا :)

دیری دیری ری دیری دیری ری دیری ری ری ری ری  ^________^ 

با احتساب جوجه‌ی میرزاده خاتون اینا که کیان شد  و حالا هم جوجه‌ی شما که لیلی شده ، بلاگستان هم یه دخمل داره دیگه و هم یه پسر ^______^  آیکون جوجه‌هامون بیشتر بشه ایشالا :دی
نامدار باشه و سلامت ♥♥

دیگه جنس رو تکمیلی کردیم :))))))))))))))))) ایشالا ایشالا یه عالمه عروسی، یه عالمه جوجه، یه عالمه قبولی دانشگاه :)

۲۸ دی ۱۳:۴۶ واران :)

http://lady-95.blog.ir/1395/10/%D9%84%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%AF%DB%8C%DA%AF%D8%B1-%D8%B9%D8%B4%D9%82-%D9%85%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%87%D8%B1%D8%A8%D9%88%D9%86%D9%87


این هدیه من به مامان پریسای مهربون :**

و لیلی کوچولوی موچولوی دوس داشتنی :**

و خاله های و دایی های مجازی لیلی کوچولو :**


واییییییییییییییییییی واران چه هدیه خوشگلی برامون گذاشتی، خیلی خوب بود، خیلی چسبید، مرسی :*

۲۸ دی ۱۳:۴۰ نار خاتون
لیلی نام تمام دختران سرزمین من است:)
سلامت و نامدار باشه:)

ممنونم نارخاتون جانم :*

۲۸ دی ۱۳:۴۰ مهدیه عباسیان
 به سلامتی ان شاءالله
:)

مرسی عزیزم :)

۲۸ دی ۱۳:۳۲ پرتقالِ دیوانه
وایییی کی میشه لیلی بیاد تو وبلاگش برامون از مامان گلش حرف بزنه *____*

[پرتقال آینده بین]

ای جانم :) فرض کن...

۲۸ دی ۱۳:۱۶ yalda shirazi
ایول!
لیلی شد پس!!!
پاشم برم سیسمونی دخترونه بگیرم پس!!! :))))
شمام مواظب خودت باش... همون مطلق استراحت کن!

ای جان آبجی :* آره لیلی شد، این قدر یاد تو و اون فالی که برایش گرفتی افتادم یلدا :)


رفتم اون غزل رو دوباره خوندم، دوباره و دوباره :)

۲۸ دی ۱۲:۵۳ نویسنده ....
مبارک باشه وجود لیلی کوچولو بر شما و ما:))
ان شاالله سالم و تندرست چشمای قشنگش این دنیا رو ببینه :)
خوش به حالش اینقدر دایی و خاله وبلاگی داره والا :دی

من خودم یه عالمه خوش به حالمه با این همه دایی و خاله وبلاگی لیلی، بیین دیگه اون چه شود :))))))))


چقدر دعاهات به دلم نشست صبا جونم :) مرسی

۲۸ دی ۱۲:۴۴ واران :)

ای جاننننننننننننننن دیدی گفتم دختره ؟:)))))))

قبل از سونوگرافی که من بهتون گفتم :)))

دیدی گفتم ؟:)))))))

ممنون از اینکه ما رو تو این شادی تون سهیم کردین :**

ایشالا همیشه شاد و خوشحال باشین ...آمین



@

گندم بانو

این بچه دختره ایشالا و اسمش هم لیلی است اینو شک نکن :))

واران بیا شیرینی ات رو ببر :)

مرسی عزیزم :)

۲۸ دی ۱۲:۴۴ راضیه. ع
ای جاااااان،سلامت باشید هم شما هم لیلی جانتون
من خانومای باردارو خیلی خیلی دوس دارم آخه یه وجود پاک تو وجودشون دارن

ای جانم، لطف داری به من خیلی :)

۲۸ دی ۱۲:۴۲ دکتر میم
ای جاان ، آخرش لیلی :-))
بسلامتی

دیگه دکتر جان باید اسم دخترامون را شریک بشیم :)

۲۸ دی ۱۲:۳۴ بلاگر آرام
عزیییزم -اون اسمایلی تلگرام که چشماش قلبه-
انشاالله سالم به دنیا بیاد. مطمئنم مامان فوق العاده ای داره
لیلی ام خیلی قشنگه:*

چه حست رو خوب منتقل کردی برایم، اون اسمایلی تلگرام که چشماش قلبه :)

مرسی، مرسی :)

۲۸ دی ۱۲:۳۱ BAHAR* Alone
مبارک باشه^_^ایشالا یه دختر خوشگل ناز گیرتون بیاد^_^
یه دختر سالم:))

به به، بهار جانم، چه دعای خوب و قشنگی کردی، ممنونم :)

۲۸ دی ۱۲:۲۱ gandom baanoo
بچه دایی من تا ماه هفتم دختر بود! یهو پسر شد! :))
ایشالا که سالم باشه نی‌نی‌تون ^__^
و در کنارش تپلی و ناز و لپ‌گلی و خوشمزه و خوردنی هم باشه :)

:))))))))))) آره مورد مشابه خیلی داشتیم

اشکال نداره دیگه خودش درک می کنه، اگه یه هو اردشیر شد، باید مامانشو درک کنه که قبلش فکر می کرده که لیلی است :)

مرسی گندم بانو جانم :*

۲۸ دی ۱۲:۲۱ دلا بانو
ای جاااااانم لیلی:)
از الان دیگه میتونی با اسم قشنگش صداش کنی و باهاش حرف بزنی، حرفای مامان دختری:))
لیلی و مامان لیلی، ان شاالله هردوتون درپناه خدای مهربون باشین:)

آخی حرف های مامان دختری :) چه دلم غنج رفت براش...

مرسی دلابانو جانم :*

۲۸ دی ۱۲:۱۵ میم کاف
ای جااااااااااان
دختر هم هست که :-)

ذوقیدیم

در حد آب شدن هر روزه ی قند در دلمان، وقتی بهش فکر می کنیم :)

۲۸ دی ۱۲:۱۱ دچــ ــــار
دستتون درد نکنه بابت قسمت کردن شادی :)

خواهش می کنم، کمترین کاری که می تونستم را کردم، وقتی این همه دوست مهربان عزیز دارم اینجا :)

۲۸ دی ۱۲:۱۰ دچــ ــــار
آزمایش میگه که همه چی خوبه و مشکلی نیست

چقدر جمله ی اول خوشحال کننده بود :)

خودم چقدر خوشحالی کردم بماند :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
در جستجوی درون و برون...
موضوعات
سروستاه نامه، سنتور (۲۷)
خوشنویسی، تذهیب (۱۷)
کار، iOS، اندروید (۳۷)
زندگی بهتر (۸۴)
یاد ایام (۲۸)
مهلا (۲۳)
صابرانه (۴۵)
از این روزها (۱۶۷)
یک سال بدون... (۱۲)
خانه دوست کجاست؟ (۲۶)
آشپزی، خام گیاهخواری (۱۹)
نی‌نی گولو، لیلی (۱۰۱)
کتابخوانی (۶)
مشاوره (۸)
آن سوی آب‌ها (۸۷)
داستان (۲)
چالش وبلاگی (۱)
آخرین نوشته ها
بدو گفتم که مشکی یا عبیری...
لبه‌ی پیاده‌رو، هم سطح جاده
سیاه و سفید
تنظیم روی فرکانس دیگر
هر نه ماه هم تکرار کنیم!
بیخودی
اعلام حیات :)
کرونا تست
مدرسه
کرونا در یک قدمی
محبوب ترین نوشته ها
لیلی، نام دیگر عشق است...
گاهی بیرون رو نگاه کن
کوچولو بیا*
سهیم شدن
امن‌سازی
یازده ضربدر سه
بسی عشق بودی در این چهار سال
مادرانگی :)
بدو گفتم که مشکی یا عبیری...
سوگواری
پربیننده ترین نوشته ها
لالایی لیلی :)
شفایافتگان
هَکَلچه :-)
مهاجرت
"هل اتی" کجا رفت؟
پسر یا دختر! مسئله این است...
مادر شوهر
روغن کلزا
بی کلید در* :-)
لیلی، مثلِ پری
نوشته های پر بحث تر
هَکَلچه :-)
کوچولو بیا*
لیلی، مثلِ پری
خب تا آخرش رو بگو :-|
لیلی، نام دیگر عشق است...
پسر یا دختر! مسئله این است...
دوبله وسط :-)
بی کلید در* :-)
آشپز که دو تا شد...
سه و چهار :-)
تاریخچه نوشته ها
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۴ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۳ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۶ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۸ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۸ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۷ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۹ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۹ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۹ )
دی ۱۳۹۹ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۷ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۹ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۸ )
دی ۱۳۹۸ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۱۱ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۸ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۹ )
دی ۱۳۹۷ ( ۸ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۸ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۸ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۱۰ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۱۰ )
دی ۱۳۹۶ ( ۷ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۶ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۶ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۷ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۶ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۸ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۹ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۴ ( ۹ )
دی ۱۳۹۴ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۴ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۴ ( ۸ )
مهر ۱۳۹۴ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۴ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۴ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۳ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۳ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۳ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۳ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۳ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۳ ( ۱۰ )
ارديبهشت ۱۳۹۳ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۳ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۲ ( ۳ )
پیوند ها
گروه نرم افزاری پرکا
دامن گلدار اسپی
تیرمن
جولیک
نارخاتون
یک آشنا
آقاگل ملت
ذهن زیبای یلدا
faella
توکا
وقتی فاطمه روز به روز بزرگتر می‌شود
یک مترسک
وایسیـ ورسا
می‌خواهم فاطمه باشم
غرور شکسته
فیلوسوفیا
پرتقال دیوانه
حریری به رنگ آبان
در دیار نیلگون خواب
دکتر میم
خانومی جانم
روزنوشت های میم صاد
پنجره می‌چکد
ریشه در باد
حنا
صخره‌نورد
لافکادیو
هیچ
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان