استعلاجی :-(

یعنی یادم نمیاد تو کل دوران مدرسه یا دانشگاه به خاطر بیماری نرفته باشم سر کلاس، اصلاً تا قبل از این که بروم سر کار و اختیارم از دست مادرم به دست خودم منتقل بشه، نمی دونستم که امکان استفاده از استعلاجی هم وجود داره و به این درد می خورد که آدم استراحت کند و بهتر بشه :-|


در نتیجه از بچگی تو تنم نرفته، یک موجود بی استراحتی هستم من، که از هر نوع در رختخواب ماندن و ناتوانی از انجام فعالیت های روتین زندگی (کار، تذهیب، خوشنویسی، ساز، ...) به حد مرگ کلافه میشم :-(


می توانید من را تصور کنید که چقدر مقاومت می کنم در برابر استراحت و چقدر احساس پوچی و بطالت دارم وقتی قلم گیری یک واگیره از آخرین شمسه ی زیردستم نزدیک به ده روز زمان برده :-(

۱۶
۰۵ دی ۰۱:۰۳ بای پولار
خداییش اصلا درکتون نمی کنم!!!

چه خوب که درک نمی کنی، هیچ حس خوبی نیست که آدم نتونه استراحت کنه موقع مریضی :-|

۰۴ دی ۲۲:۰۸ فاطمه یعقوبی
رمز : morteza

ممنون میشم پست آخرمو بخونی راهنمایی کنی
۰۴ دی ۱۷:۱۹ علیـ‌ تَرین :)
خوشا به حال شما :)
روتین زندگی‌‌ـتون تذهیب و سازه ؟! :))) 
روتین زندگی من خیلی سبز و گاجه :|
:دی

:)

روتین اوقات فراغتمون تذهیب و سازه :)))))))))) روتین زندگی مون اندروید است :) 

۰۴ دی ۱۲:۵۰ گیسو کمند

خوب چیه؟! بگو عاااااالی :)


:)))) به به

۰۳ دی ۱۱:۳۷ گیسو کمند

چه جالب مامان منم مردادیه 7 مرداد...

فقط اینو بگم که زندگی با مردادیا خیلی جالبه جاااااااالب.

مامان خوبی میشم؟ :-)

۰۱ دی ۱۲:۲۴ دچــ ــــار
*خوب :)

:-) شما هم استعلاجی گرفته بودین، بهتر شدین؟ 

۳۰ آذر ۲۰:۱۵ ام اسی خوشبخت
این مورد رو کاملا درک میکنم, بیگانگی عجیبی با استراحت دارم, خصوصا اگه حالم خوب نباشه.
ان شالله همیشه سلامت و سرحال باشید :)

واقعا خیلی سخته :-( ممنونم

۳۰ آذر ۲۰:۰۲ ناشناس
سلام پریساجان
یلدا مبارک
ان شاالله سال دیگه یه عشقی که برکت خونه ست بغلت نشسته باشه :)

خوشحالم عزیزم
آرامش سهم دلت🌹💖

سپاسگزارم :-)

۳۰ آذر ۱۹:۱۶ گیسو کمند

چقدر اخلاقت شبیه مادرمه :) :*

جسارتاً میشه بپرسم متولد چه ماهی هستی؟

:-) مرداد 

۳۰ آذر ۱۷:۰۰ نار خاتون
منم دو روزه دانشگاه نرفتم بانو...محدودیت موومنت دارم و وویس هم ندارم:/

ایشالا که بلا دوره نار خاتون جانم، بهتری؟

۳۰ آذر ۱۱:۱۶ کوتلاس
استراحت زمینه پیشرفته .
همنطور که برای زندگی باید تلاش کرد و جنگید .
به همان اندازه مهم است که استراحت کردن مهم است .
خیلی در زندگی تجربه اش کردم . گاهی فقط آدم باید بشینه و هیچ کاری نکنه !

یه سوال کنم اونم اینه که چرا بیانی ها کلا بقیه سرویس ها رو کم محلی می کنن؟
مگر در بقیه سرویس ها وبلاگ نوشته نمیشه؟

:-) من استراحت نمی خواهم :-| یعنی می دونی چیه، استراحت معمولی خوبه، ولی استراحت وقتی که مریضی خیلی کلافه کننده است، واقعا کلافه کننده است


شاید بیشتر به خاطر فید وبلاگ هاست، باید همه فید ها رو بدهیم به یه rss reader همه تنبلی شون میاد، بیشتر درگیر همین ستاره روشن های بیان هستن :-) من خودم بلاگفا که بودم هم خیلی کم پیش می اومد وبلاگ سرویس دهنده دیگه رو بخونم :-| در کمال شرمندگی دارم اعتراف می کنم :-(((

۳۰ آذر ۰۵:۳۷ سید مهدی
آن شا الله همیشه سلامتی و دل خوش باشه ...والبته وقتی آدم مریض میشه آنوقت است که قدر سلامتی و میدونه و از بابت اون خدارا شکر میکنه...بازم خداراشکر

ممنونم ازتون، راست میگین من خودم خیلی قدر سلامتی رو بیشتر می دونم، این خیلی مهمه که آدم شکرگزار باشه :)

یکی از دوستام خاله اش دکتر بود بعد یه دسته گواهی پزشکی سفید مهر کرده از خاله اش گرفته بود و هروقت که می خواست نیاد مدرسه گواهیه رو خودش با دست خط مثلا دکتری پر می کرد و بعدم خیلی شیک نمیومد مدرسه :دی

این خیلی خوب بود، هییییییییییییییییییییییییی روزگار مدرسه مون هم گذشت یه استعلاجی نرفتیم :-))))

۲۹ آذر ۲۰:۳۵ جولـ ـیک
راهنمایی بودیم یه دختره هی مریض میشد میومدن می بردنش...اعتراف میکنم هفت سال دبیرستان و راهنمایی بارها تمارض کردم یا مریضیمو شدید به رو آوردم که بیارنم خونه:))))

یعنی من وقتی از مریضی رو به موت بودم هم مادرم می فرستادم مدرسه، تمارض که دیگه فرقی نمی کرد :-)))))

۲۹ آذر ۲۰:۲۲ هولدن کالفیلد
بطالت میخوای؟ فقط من :))

بیا بطالت های من هم برای تو :-)

۲۹ آذر ۱۷:۳۶ جودی آبوت
ماشالا  واقعا
خوشحالم که با همچین زن هنرمندی دوستم،تو فوق العاده ای عزیزم💖

همیشه توقعات ما از خودمون یه انتظاراتی ایجاد میکنه که اگه کمی از اون کمتر عمل کنیم ،از خودمون ناراضی میشیم و شروع میکنیم به خودخوری و جنگ درونی!
بیچاره من درون،چی میکشه از دست ما!
من یکی که واقعا خیلی اذیتش میکنم،البته بیشتر موارد حقشه!
ولی تو ک ماشالا انقدر فعال هستی حتما به استراحت نیاز داری و الان که حتما حتما به استراحت نیاز داری.پس خودت رو شماتت نکن و گاهی هم استراحت بده به مامان پریسای ما :)

چقدر حرفهایت به دلم نشست جودی جونم :) ممنونم کلی روحیه دادی بهم

۲۹ آذر ۱۷:۱۰ yalda shirazi
من کلافه میشم ولی نه در اون حد!!!
اما احساس پوچی و نامفیدی و اینها رو دارم.

یعنی کلافه میشم در حد مرگ :-|

۲۹ آذر ۱۷:۰۱ پـامـ ـوک
وای از استراحت اجباری. موقع مریضی همش عذاب وجدان دارم که فلان کار رو باید بکنم اما نه طاقت میارم نه جونش رو دارم!

اون که جونش نیست خیلی عذاب آور است :-|

۲۹ آذر ۱۶:۵۲ فاطمه یعقوبی
من رو باهات باید ترکیب کنن :)) 
من خانواده ام میگفتن هر وقت خواستی برو نخواستی نرو کاری نداشتن خوبم یا نه همین که میگفتم امروز حوصله مدرسه ندارم کفایت میکرد
روز اول مهرم با این شرط منو ثبت نام میکردن که کسی به غیبتام دیر رفتنام زود برگشتنام گیر نده :)) البته کم پیش می اومد برم ولی دیر برم یا زود برگردم ولی خب اگه میخواستم میشد :)) خار بودم تو چشم دوستام :)) 

یعنی از سن و سالم گذشته، وگرنه می اومدم با خانواده ات صحبت می کردم من را به فرزندخواندگی قبول کنند :-))))

۲۹ آذر ۱۶:۱۹ دچــ ــــار
خب شد گفتید 
یادم باشه برم برگه استعلاجی دیروزمو تحویل بدم :)

خب شد گفتم :-|

۲۹ آذر ۱۶:۰۹ 💗 miss fatemeh 💗
هعــــــی :-(

:-(((

۲۹ آذر ۱۵:۵۰ 💗 miss fatemeh 💗
ابراز همدردی !
راهی پیدا کردی به منم بگو =|

راه نداره، باید استراحت کنیم اجباری :-(

با میم کاف موافقم :)

:-(

۲۹ آذر ۱۵:۲۴ پرتقالِ دیوانه
امممم کتاب بخون. فیلم ببین. یه سریالی که همیشه دوس داشتی ببینی ولی وقت نمیکردی

نمی خوام :-'( می خوام کارهای خودمو بکنم :-((((

۲۹ آذر ۱۵:۲۱ میم کاف
خب بیکار نشین حبه انگور
میتونی برای لوبیا(انگور شایدم یه چیز دیگع) یه دفتر نوشته شروع کنی...
بافتنی برای یلدای سال بعد لوبیا هم فکر میکنم خوب باشه

+فکنم اول نفریم پستتو خوندم

آره الان ها حبه انگوری باید شده باشه :-)

می نویسم برایش خیلی وقته، ولی دلم می خواد کارهای خودم رو بتونم بکنم :-'( دچار احساس بیهودگی شدم :-(

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
در جستجوی درون و برون...
موضوعات
سروستاه نامه، سنتور (۲۷)
خوشنویسی، تذهیب (۱۷)
کار، iOS، اندروید (۳۷)
زندگی بهتر (۸۴)
یاد ایام (۲۸)
مهلا (۲۳)
صابرانه (۴۵)
از این روزها (۱۶۷)
یک سال بدون... (۱۲)
خانه دوست کجاست؟ (۲۶)
آشپزی، خام گیاهخواری (۱۹)
نی‌نی گولو، لیلی (۱۰۱)
کتابخوانی (۶)
مشاوره (۸)
آن سوی آب‌ها (۸۷)
داستان (۲)
چالش وبلاگی (۱)
آخرین نوشته ها
بدو گفتم که مشکی یا عبیری...
لبه‌ی پیاده‌رو، هم سطح جاده
سیاه و سفید
تنظیم روی فرکانس دیگر
هر نه ماه هم تکرار کنیم!
بیخودی
اعلام حیات :)
کرونا تست
مدرسه
کرونا در یک قدمی
محبوب ترین نوشته ها
لیلی، نام دیگر عشق است...
گاهی بیرون رو نگاه کن
کوچولو بیا*
سهیم شدن
امن‌سازی
یازده ضربدر سه
بسی عشق بودی در این چهار سال
مادرانگی :)
بدو گفتم که مشکی یا عبیری...
سوگواری
پربیننده ترین نوشته ها
لالایی لیلی :)
شفایافتگان
هَکَلچه :-)
مهاجرت
"هل اتی" کجا رفت؟
پسر یا دختر! مسئله این است...
مادر شوهر
روغن کلزا
بی کلید در* :-)
لیلی، مثلِ پری
نوشته های پر بحث تر
هَکَلچه :-)
کوچولو بیا*
لیلی، مثلِ پری
خب تا آخرش رو بگو :-|
لیلی، نام دیگر عشق است...
پسر یا دختر! مسئله این است...
دوبله وسط :-)
بی کلید در* :-)
آشپز که دو تا شد...
سه و چهار :-)
تاریخچه نوشته ها
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۴ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۳ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۶ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۸ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۸ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۷ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۹ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۹ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۹ )
دی ۱۳۹۹ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۷ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۹ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۸ )
دی ۱۳۹۸ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۱۱ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۸ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۹ )
دی ۱۳۹۷ ( ۸ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۸ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۸ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۱۰ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۱۰ )
دی ۱۳۹۶ ( ۷ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۶ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۶ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۷ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۶ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۸ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۹ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۴ ( ۹ )
دی ۱۳۹۴ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۴ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۴ ( ۸ )
مهر ۱۳۹۴ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۴ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۴ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۳ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۳ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۳ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۳ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۳ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۳ ( ۱۰ )
ارديبهشت ۱۳۹۳ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۳ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۲ ( ۳ )
پیوند ها
گروه نرم افزاری پرکا
دامن گلدار اسپی
تیرمن
جولیک
نارخاتون
یک آشنا
آقاگل ملت
ذهن زیبای یلدا
faella
توکا
وقتی فاطمه روز به روز بزرگتر می‌شود
یک مترسک
وایسیـ ورسا
می‌خواهم فاطمه باشم
غرور شکسته
فیلوسوفیا
پرتقال دیوانه
حریری به رنگ آبان
در دیار نیلگون خواب
دکتر میم
خانومی جانم
روزنوشت های میم صاد
پنجره می‌چکد
ریشه در باد
حنا
صخره‌نورد
لافکادیو
هیچ
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان