نهفت*

گفت باید عکس رو نشون یه جراح فک و صورت بدهی!

جراح فک و صورت گفت عکس سه بعدی بگیر و بعد در حالی که متفکرانه به همه نقاطی که ریشه دندون در عصب فرو رفته بود، نگاه می کرد، پرسید: چند سالتونه؟ ٣۴؟! این ها رو باید ١٧ سال پیش در می آوردین... که این قدر ریشه هایش بلند نمی شد که بره تو عصب :-| حالا هم هیچ چاره ای نیست، باید در آورده بشه، هر چهارتایش...

من: ممکنه لب یا زبونم بی حس بشه بعد عمل؟

دکتر: بله

من: ممکنه هیچ وقت خوب نشه بعدش؟

دکتر: بله

من: میشه عمل نکنیم؟

دکتر: نه

من: :-/ (این لب کج شده من بعد از عمله :-| )


چهارشنبه بعد وقت عمل گرفتم برای درآوردن عقل راست بالا و پایین، با التماس دعای فراوان :-) دخترهای قرار وبلاگی امروز، لطفاً صورت من را با لب راست به خاطر بسپارید :دی


* نهفت اسم گوشه ای است در دستگاه نوا، اینجا اشاره دارد به دندان عقل نهفته ... 

۱۲
۰۲ اسفند ۰۶:۳۸ جناب دچار
اتفاقا آخراش پیشونیم عرق کرده بود دکتره گفت یکم همینجا دراز بکش
بعد یه دستیاری رو صدا کرد که میخورد مامان بقیه باشه
دستیاره فشارم رو گرفت گفتم خانم زنده ام؟ :)))

گفت آره عزیزم فقط بستنی یادت نره بخوری!

شما خیلی قوت داشتی هزار ماشالا،‌هزار الله اکبر :)‌ من واقعا جونم در اومد، تازه الان ها دردش بدون مسکن قابل تحمل و کنترل شده 

۳۰ بهمن ۰۶:۵۱ جناب دچار
الان که دارم کامنت میدم
فردی هستم که سه تا دندان کشیده در کسری از دقیقه!
و لیترها خون و قاشق ها رب انار خورده از دیشب تا حالا

هر چند از دیروز عصر تا الان آب دهانم رو بیرون نریختم! [از این نعمت محروم بودن هم خیلی بده ها!]
ولی جمعا خوبم :)

زنده اید؟ :-) 

۳۰ بهمن ۰۶:۳۸ پـــــر ی
می نگرم 
می نگرم :)

:-))))

۲۹ بهمن ۲۰:۴۳ yalda shirazi
واااای.... آقا جهنم به نظرم بهتر از برزخه! یعنی بلاتکلیفی بد دردیه!
یه دکتر خوبویی پیدا کنین هر چی اون گفت!
من یه دکتر دارم یعنی بگه ماست سیاهه هم قبول میکنم. تا اینجا که نظراتش صحیح بوده خدا کنه بعدا برام مشکلی پیش نیاد!

در حال سرچ برای یافت دکتر هستیم :-(

۲۹ بهمن ۱۹:۳۰ خانومی ...
اصلا یبار میریم بیرون فقط من و تو و لیلی جونم و آنا.  هی هم خوش میگذرونیم ^_^

به به به به :-) 

۲۹ بهمن ۱۸:۱۹ هولدن کالفیلد
عکست هست دیگه، چرا به خاطر بسپریم؟ با عکسای قبل عمل میبینیم هی تجدید خاطره میشه :|

فعلا که قرار عمل را کنسل کردم :( خودم الان با عکسم یکی هستم :)

۲۸ بهمن ۱۳:۰۵ آسـوکـآ آآ
من حدودا سه سالیه
هی دندون عقلم در میاد هی قطع میشه هی یکم بعد دوباره در میاد:|
برم جراحی کنم پس تا وخیم نشده :|

نشون یه متخصص بدهی بد نیست :)

۲۸ بهمن ۰۷:۲۳ پـــــر ی
خب منم الان این مطلبو خوندم درحالیکه صورت و لبت رو به خاطر نسپردم :)))))

به عکس هایم بنگر :)

۲۸ بهمن ۰۳:۵۱ گلاویژ ...
ان شاءالله که عملتون به خوبی انجام میشه :) 

کنسل کردم عمل چهارشنبه رو :(

۲۷ بهمن ۱۰:۴۸ بنو لوژیست
وای. اسم دندووون عقل که میاد تنم میلرزه. منم هر 4 تاشو باید دربیارم. ولی هر روز عقب می اندازم.
وقتی داشتن در میومدن بیچاره م کردن.

عقب نیاندازید حتما برید دنبالش،‌ سنتون مثل من میره بالا دیگه پیچیده میشه :(

۲۶ بهمن ۲۲:۰۵ محمود بنائی
راستی! عجیبه، خواهرم هم میخواد نوبت بگیره... فکر کنم واگیرداره :) 

چه حسن تصادفی :)

۲۶ بهمن ۲۲:۰۳ محمود بنائی
من کشیدم یکبار، داستانش شد دومین پست بلاگم، چیزی نیست :) خاطره میشه. پیش یک دندانپزشک خیلی خوب برید، انشاله که هیچ مشکلی پیش نمیاد. 

داستان پیچیده ای شده مهندس :( قرار عمل را کنسل کردم، رفتم پیش یه جراح فک و صورت دیگه گفت عمل نمی خواد، برو پیش دندانپزشک و بگو که پوسیدگی را پر کند


حالا امروز رفتم پیش سه تا دندانپزشک میگن که پر نمی کنیم برو اول دندان عقل را بکش :-|

ای آقا :| عقل نفهته دیگه چیه؟ تو قبل از این عکس از دندونت مگه نداشتی که نشون بده؟

امید بخدا اگر دکتر خوبیه و به تشخیصش اعتماد داری که حتما برای عمل دعا میکنم پریسا جانم. نمیخواستی قبلش یکی دیگه هم ببینه؟ البته دو تا دیگه (که مساوی نشن).

البته در بسیاری موارد طرف راستگو از کسی که مشکلات و عوارض رو ابتدا پنهان میکنه خیلی بهتره. مراقب خودت باشی :***

نمی دونم چه صیغه ایه دیگه، چرا قبلا هم بود، ولی دکتر دندانپزشک می گفت که مشکلی نداره، الان چون آسیای کنار عقل راست کمی پوسیده شده و جای دست نداره همه بزرگوارها متفق القول میگن بکش (دندانپزشک ها) ولی من قرار عمل را کنسل کردم مونا،‌ چون دکتره فقط دو سال بود که فارغ التحصیل شده بود و اصلا دل چرکین شدم


محض این که جراح تجربه هم نیاز داره دیگه، حالا هر چقدر هم دانشمند باشه :((((( اصلا نمی شناختمش همین طوری رفته بودم پیشش

بعد رفتم پیش یه جراح دیگه که دوستام معرفی کرده بودند که خیلی با سابقه بود، اون گفت واقعا امکان آسیب جدی به عصب زبان وجود داره و الان هم دندان های عقل مشکل خاصی ندارند که بخواهیم جراحی کنیم، برو پیش دندانپزشک و بگو که پوسیدگی آسیا را درست کنه

من امروز سه تا دندانپزشک رفتم و هر سه تا میگن بی خیییییییییال :-| برو عقل رو بکش، اون جراح که رفتی وارد نبوده بیا ما بهت جراح معرفی می کنیم :((((

اصلا یه وضع مزخرفی شده این روزها

۲۶ بهمن ۱۶:۴۲ پشمآلِ پشمآلو
من دوتاشو کشیدم دوتاشو عقب انداختم. . الا ب نتیجه اخلاقی رسیدم ک برم بکشمش:/

آره زودتر بکشی بهتره :)

۲۶ بهمن ۱۵:۴۸ خورشید ‌‌‌
خب من یادم رفت با لب راست به خاطر بسپرمت. :/
آقا، از اول..

ای عزیزم :) ای دختر نارنج و ترنجم :* ای خورشید جانم :)

۲۶ بهمن ۱۵:۰۴ آقاگل ‌‌
دندون عقل میاد و میره این دورهمیه که می‌مونه. :) 
خوش بگذره بهتون. لیلی هم حضور داره توی دور همی؟:دی
بالاخره اونم بلاگر آینده است. :))

:) دورهمی خیلی خوب بود، جای شماها خالی بود،‌ جای شما،‌ جای مترسک :)

نه لیلی رو نبردم

آخه پنجشنبه عصر بود چهار راه ولیعصر،‌ نمی شد ماشین برد، بهشون گفتم یه جمعه عصری بیاندازید تو بهار لیلی رو میارم :)

۲۶ بهمن ۱۴:۱۳ ام اسی خوشبخت
ان شالله همه چیز خوب پیش میره.
دندون عقل منم چسبیده به فکم اما دکتر گفت لازم نیست بکشم, امیدوارم تشخیصش درست باشه.

مرسی :)


به نظرم درست بوده تشخیصش من هم وقت عمل را کنسل کردم و رفتم پیش یه دکتر باتجربه تر که گفت عمل نکن و برای پوسیدگی آسیای چسبیده به عقل برو دندان پزشکی و ...

ولی الان هر دندونپزشکی که میرم میگه برو اول دندون عقل را بکش :( نمی دونم چی کار کنم آخه

۲۶ بهمن ۱۲:۳۵ yalda shirazi
یعنی دندون عقل رو کلا باید درآورد؟ یا اگر درد گرفت باید جراحیش کرد؟ 17 سال قبل؟!
استرس گرفتم خو!!!
ایشالا کامل در میاد و مشکلی هم پیش نمیاد.

یلدا نمی دونم واقعا :( من تحقیق کردم درباره دکتره و فهمیدم تازه دو ساله که فارغ التحصیل شده برای همین حرف هایش دیگه معتبر نیست :( بعد دیگه دلم بد شد و رفتم وقت عمل را کنسل کردم، چون به هر حال در جراحی تجربه هم مهمه


بعد رفتم پیش یه جراح با سابقه و اون گفت که عمل نمی خواد و بهتره به این دندون های عقل با این وضع دست نزنیم :(‌ و برای پوسیدگی آسیای منتهی به عقل بروم دندانپزشک

حالا هر دندانپزشکی که میرم میگه که دست نمی زنه به دندون و اول بروم پیش جراح و دندون عقل را دربیارم :( اصلا روانی شدم

۲۶ بهمن ۱۲:۲۰ ابوالفضل ;)
یعنی منم یه روز باید این دندون عقلا رو جراحی کنم؟!

ایشالا هیچ وقت مجبور نباشی :(

۲۶ بهمن ۱۱:۱۱ خانومی ...
عه قرار وبلاگی؟  بدون من ؟؟؟؟؟؟ :'(

وای خانومی جانم :(‌ من اینقدر برای تو غصه خوردم من این قدر این پیامت را دیر دیدم :( دورهمی وبلاگ من نبود خب، من بچه ها رو جمع نکرده بودم :( مگه میشه من جمع کنم و به تو نگم اخه؟ میشه؟ تو خانمی جان منی آخه :(


هنوز به فکرت هستم :(

۲۶ بهمن ۱۰:۵۶ مترسک ‌‌
اولاً که ایشالا اتفاق بدی نمیفته و همه چی مثل روز اول می‌شه ثانیاً هم این‌که خوش بگذره :)

مرسی و مرسی :) و مرسی های فراوان :) 

۲۶ بهمن ۰۹:۱۳ واران ...
پیشنهاد میکنم قبل اینکه برین عمل کنین برین پیش دکتری که خواهرم  سالها پیش رفته بود  پیشش و نیاز به جراحی پیدا نکرد.
البته اگر دندون تون شدید درد نمیکنه.

اگر درد میکنه که ایشالا عمل موفقیت آمیزی داشته باشین :)

+

دورهمی به همه تون ایشالا خوش بگذره 🤗

اسم دکتر را بگو واران، نوبت عمل را کنسل کردم :( دکتره تازه فارغ التحصیل شده بود،‌بعد رفتم پیش یه دکتر دیگه اون گفت عمل نمی خواهد و برو دندانپزشک، حالا هر دندانپزشکی که میرم میگه من دندان عقل را پر نمی کنم و برو جراحی کن :-( 


از این جا مونده،‌ از اون جا رونده

۲۶ بهمن ۰۹:۰۸ جناب دچار
منم یکشنبه شب نوبت دارم!
شما هم دعا :)

من نوبتم را کنسل کردم :( رفتم تحقیقات کردم دیدم دکتره دو ساله فارغ التحصیل شده :-| حالا هر چقدر هم پزشکی علم باشه بالاخره کار عملی است دیگه فن هم مهم است،‌مهارت هم مهمه خب :(


ایشالا به خیر گذشته،‌ خوبین؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
در جستجوی درون و برون...
موضوعات
سروستاه نامه، سنتور (۲۷)
خوشنویسی، تذهیب (۱۷)
کار، iOS، اندروید (۳۷)
زندگی بهتر (۸۴)
یاد ایام (۲۸)
مهلا (۲۳)
صابرانه (۴۵)
از این روزها (۱۶۷)
یک سال بدون... (۱۲)
خانه دوست کجاست؟ (۲۶)
آشپزی، خام گیاهخواری (۱۹)
نی‌نی گولو، لیلی (۱۰۱)
کتابخوانی (۶)
مشاوره (۸)
آن سوی آب‌ها (۸۷)
داستان (۲)
چالش وبلاگی (۱)
آخرین نوشته ها
بدو گفتم که مشکی یا عبیری...
لبه‌ی پیاده‌رو، هم سطح جاده
سیاه و سفید
تنظیم روی فرکانس دیگر
هر نه ماه هم تکرار کنیم!
بیخودی
اعلام حیات :)
کرونا تست
مدرسه
کرونا در یک قدمی
محبوب ترین نوشته ها
لیلی، نام دیگر عشق است...
گاهی بیرون رو نگاه کن
کوچولو بیا*
سهیم شدن
امن‌سازی
یازده ضربدر سه
بسی عشق بودی در این چهار سال
مادرانگی :)
بدو گفتم که مشکی یا عبیری...
سوگواری
پربیننده ترین نوشته ها
لالایی لیلی :)
شفایافتگان
هَکَلچه :-)
مهاجرت
"هل اتی" کجا رفت؟
پسر یا دختر! مسئله این است...
مادر شوهر
روغن کلزا
بی کلید در* :-)
لیلی، مثلِ پری
نوشته های پر بحث تر
هَکَلچه :-)
کوچولو بیا*
لیلی، مثلِ پری
خب تا آخرش رو بگو :-|
لیلی، نام دیگر عشق است...
پسر یا دختر! مسئله این است...
دوبله وسط :-)
بی کلید در* :-)
آشپز که دو تا شد...
سه و چهار :-)
تاریخچه نوشته ها
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۴ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۳ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۶ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۸ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۸ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۷ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۹ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۹ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۹ )
دی ۱۳۹۹ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۷ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۹ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۸ )
دی ۱۳۹۸ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۱۱ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۸ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۹ )
دی ۱۳۹۷ ( ۸ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۸ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۸ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۱۰ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۱۰ )
دی ۱۳۹۶ ( ۷ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۶ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۶ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۷ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۶ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۸ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۹ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۴ ( ۹ )
دی ۱۳۹۴ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۴ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۴ ( ۸ )
مهر ۱۳۹۴ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۴ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۴ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۳ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۳ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۳ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۳ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۳ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۳ ( ۱۰ )
ارديبهشت ۱۳۹۳ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۳ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۲ ( ۳ )
پیوند ها
گروه نرم افزاری پرکا
دامن گلدار اسپی
تیرمن
جولیک
نارخاتون
یک آشنا
آقاگل ملت
ذهن زیبای یلدا
faella
توکا
وقتی فاطمه روز به روز بزرگتر می‌شود
یک مترسک
وایسیـ ورسا
می‌خواهم فاطمه باشم
غرور شکسته
فیلوسوفیا
پرتقال دیوانه
حریری به رنگ آبان
در دیار نیلگون خواب
دکتر میم
خانومی جانم
روزنوشت های میم صاد
پنجره می‌چکد
ریشه در باد
حنا
صخره‌نورد
لافکادیو
هیچ
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان