خب تا آخرش رو بگو :-|

یک سری افراد هم هستند این وسط که می آیند و می گویند که بچه ی یکی از نزدیکان ما از دست رفت، ماه اول، دوم یا پنجم و ششم چه فرقی می کند؟

پاره جگر بوده و رفته، حکمت خدا...


حالا می پرسی که خب چه شد، چرا؟ قاعدتاْ پیامی که در باب اطلاع رسانی است،‌ باید تمام و کمال بیان شود...

بعد همین سری افراد یک هو می روند و در افق محو می شوند، نه خانی آمده،‌ نه خانی رفته :-| انگار یکی زده روی شانه شان و گفته: آخ آخ، این طرف باردار بود، چرا گفتی؟


ای دل غافل :-| وقتی یک چیزی را شروع می کنید به تعریف، بمانید و تا انتها بگویید، هیچ اتفاقی نمی افتد، یا تقصیر عوامل محیطی است یا عوامل ژنتیکی، اگر عوامل محیطی است و ما حق انتخاب داریم، خب آدم حواسش را بیشتر جمع می کند،‌ اگر ژنتیکی است که دیگر کاری از دست ما بر نمی آید،‌ این همه کارآگاه بازی برای چه؟


بیایید خوب باشیم :-)


پ.ن. راستی حال من اندکی بهتر است، نمی دانم تا کی قرار است کش بیاید ولی همین که کمی هم بهتر شده خوب است :) برای انتخاب اسم، روی اسم دختر تقریباْ به توافق رسیده ایم و لیلی با احتمال بالای ۹۵ درصد برگزیده ماست :) ولی اسم پسر هم چنان چالش برانگیز است، از بین ۱۳۰ اسم پیشنهادی، پدر سخت گیر :))))) فقط ۵ اسم را انتخاب کرد که از بین آن ها فقط یکی مورد نظر من هم بود :-| فعلاْ می توانید روی اردشیر حساب کنید تا مرحله بعد :)

۱۵
۲۷ دی ۱۹:۲۰ خور شید
هیچ اصلا به دلت شک راه نده..
تنها اسمی که قشنگ تر از اردشیره هوشنگه.
اونم به خاطر آدمای قشنگ به این اسم.


انتخاباتون عاااالین

آفرین خورشید، یعنی ببینمت یه ماچ گنده از اون لپت می کنم، چه دختر فهیمی :*


وبلاگ زدی تو؟ OMG نمی دونستم :)

۲۷ دی ۰۹:۵۷ کوالای پیر
ای جونم لیلی و اردشیر 
لیلی اسم خیلی دوست داشتنیه 
اصن لیلی تو ذهن من یه دختر نجیب و با اصالت و قدبلند خوشگل با موهای مشکی بلنده ^_^
اردشیرم اسم خیلی با ابهت و مردونه ایه
آدمو یاد یه مرد پرجذبه و باشخصیت میندازه  ^_^
اصن فک کن یه پسربچه گوگولی و خوشگل و خوشتیپو ببینی بعد ازش اسمشو بپرسی با زبون بچه گونه اش بگه من آقا اردشیرم (وای من از ذوق الان غش میکنم)

ایشالا که هم خودت حالت خوبه خوب باشه و هم لوبیاتون سالم و سلامت بدنیا بیاد وخوش نام باشه :)
+ببخشید طولانی شد 
نمیتونستم ذوقمو از شنیدن این دوتا اسم نشون ندم:)

چه تعریف خوبی کردی از اسم لیلی، کوالا :)

اردشیر اسم دوست داشتنیه است، من خودم چند روز بیشتر نبود که بهش فکر می کردم، ولی از این به بعد از اون اسم هایی هست که بخواهم به بقیه پیشنهاد بدهم، با وجود این همه استقبال گرمی که اینجا ازش شد :)))))))))))))

مرسی من خیلی بهتر شدم و ذوقت رو خیلی دوست داشتم :)

۲۶ دی ۱۵:۳۴ دچــ ــــار
بله شاهین یکم قشنگ تره :) 
راحت تر هم تلفظ میشه :))

:-) منظورم معناشون بود خب، شاهین اسم یه پرنده است، هر چند با شکوه و زیبا، اردشیر یعنی آن که پادشاهی و شهریاری مقدس دارد :-) از شخصیت های شاهنامه هم هست، بله :-)

۲۶ دی ۰۹:۴۵ دچــ ــــار
 اسم شاهین رو برای پسر گفتم که فرقی با اردشیر نداره :)

+ ارسلان رو میخواستم بگم دلم نیومد گذاشتم برای خودم :))

ارسلان اسم خوبیه :-) ایشالا :-)


ولی شاهین و اردشیر فرق دارن ها :-)

۲۶ دی ۰۶:۱۶ خور شید
آاقا چرا اینجوری می کنید؟

اردشیر خیییییلی خووبه

آره می بینی خورشید؟ یعنی اسم ایرانی اصیل، به این قشنگی، با معنای به این خوبی، ملت اگه اسم بچه را از این اسم های عجیب غریب جدید می گذاشتیم که اصلا معلوم نیست ثبت احوال قبول می کنه، نمی کنه، هیچ کس به عمرش نشنیده، الان همه می گفتند به به :) به به :) آفرین به این سلیقه :))))))))))))


مهم نیست ولی، در هفته های آینده یک پست می نویسم درباره روانشناسی واکنش مردم نسبت به اسم اردشیر :))))

و در حال حاضر تنها گزینه ای است که من و صابر سرش توافق داریم و اسم برگزیده همین است، مگه این که یک در میلیون وقتی در سه ماه فقط سر یک اسم به توافق رسیدیم، در شش ماه آینده یک اسم دیگه ای پیدا بشه :-))))))))))))))

۲۵ دی ۱۴:۵۵ یک آشنا
به به ، چه عالی ، این روزها احتمالا در نوسان باشد حالتان :) 
خوب خدا رو شکر که - حداقل 45 درصد پروژه انتخاب اسم که انتخاب اسم دختر باشه انجام شده و مونده 5 درصد برای اطمینان و 50 درصد هم اسم پسر ^_^

آخ گفتی آشنا، در نوسان، در نوسان :( خوبی اش اینه که یه نقاط اوجی هم برایش تعریف میشه از حال بدی دائم خیلی بهتره :)


یک انتخاب ریاضیاتی :))))

چقدر خوب که بهتری  پریسا خانم نازنین :)
لیلی عالیهههه عالی... خیلی دخترونه و زیباست و آدم دلش می خواد هی صداش کنه :))

یه خاطره راجب اردشیر بگم :)))
من بچه که بودم یه همسایه داشتیم دوتا پسر داشت، اردشیر و همایون.
بعد اینا سبیل های خیلی قطوری داشتن و من همیشه در عجب بودم که چجوری اینا اینهمه سیبیل دارن، چون تو فامیل خودمون مردا یا ته ریش می ذارن یا ریش سیبیل در حد معمولی، این مدلی تاحالا ندیده بودم. بعد دخترک همبازیم منو گذاشته بود سرکار، می گفت کسایی که اسمشون اردشیر و همایونه با سیبیل به دنیا میان و از دوران نوزادی هم سیبیلشون رو کوتاه نمی کنن، برای همین انقدر پرپشت و بلند شده.

خلاصه که شما وقتی اردشیرخان به دنیا اومد سیبیل هاش رو کوتاه کنید که به اونجاها نرسه :))

یعنی جزو آرزوهای صابر اینه که سبیل های قطوری داشته باشه :)))))))))))) سبیل های کوردانه :)

۲۵ دی ۱۲:۲۴ مهر2خت 69
نازی لیلی خیلی ایم قشنگیه مبارکه
اردشیر هم خوب بالاخره سلیقه بابا و مامان نی نیه من احترام میذارم

ممنونم مهردخت جانم :)

۲۵ دی ۱۲:۰۰ Tamana .....
خوبع که بهتری مواظب خودت باش

مرسی تمنا خانوم :)

۲۵ دی ۰۶:۴۲ دچــ ــــار
اصلا بچه اول باید دختر باشه! :)

اون وقت اسمش رو بذاریم شاهین؟ :-)))))))))))

من دو تا عمو اردشیر دارم ( یکی دوست بابام و اون یکی هم داداش بابام) :دی با این حساب احتمالا یه فکلچه اردشیر هم خواهیم داشت :))))

چه خوبه :) من تقریبا هیچ دوست و آشنایی به اسم اردشیر نمی شناسم، شاید برای همین حافظه ی تاریخی ام درباره اسم اردشیر روی انتخاب اسم نتونست تاثیر بذاره


چون معمولا این طوری ام که اگه یک نفری رو در اطرافم به اسم خاصی بشناسم، و خوشم نیاد مثلاً اون وقت از اون اسم هم خوشم نمیاد :-| ولی اگه خوشم بیاد که دیگه عالیه :)

۲۴ دی ۲۱:۳۱ پـامـ ـوک
خدا رو شکر خوبید. :) تو اسمای تاریخی می خواستم اردشیر رو پیشنهاد بدم ها. :)

دیدی چه حیف شد؟ اگه پیشنهاد داده بودی الان تو اون فایل اکسل معروف میزان فراوانی پیشنهاد اردشیر را میزدم 3 :)

۲۴ دی ۱۴:۱۸ بلاگر آرام
لیلی نازه ولی واقعا اردشیر؟ واقعا؟ ی کم سنگینه ها

فکر کنم باید لیلی هم عوض کنم یه اسم سنگین تر بذارم :))))

تو رویاهام اسمِ پسرم یا حامی بود یا اردلان یا امیریل یا عماد حتی...

فکر کنم اگه اسمِ باباشونم اردشیر باشه خوب بشه. قبلا گفتم که حاضرم برم تو فریزر یا نه؟

قال خورشید_ادامَ الله سلامته و لبخنده و تشعشه_ : اردشیر خیلی خوبه.
و در ادامه هم درباره طرزِ تفکرتون ثنای بسیار عرض داشت و ابراز کرد: یه بار کامنت گذاشتم نرفت :/

یعنی در حال حاضر یک گزینه داوطلب برای فریز رفتن داریم اونم خود خودتی :)))))


خورشید خودمون رو میگی؟

۲۳ دی ۱۹:۵۹ خانم فـــــ
یه اسم دیفالت براش تعیین کنید با قابلیت ری نیم کردن تا خودش بعدا هر چی دوست داشت بذاره :|
;)
 شوخی بیمزه ای بود:)
ولی هر دوتاش قشنگه، سلامت باشین هر دوتون:*

فرض کن بذاریم new folder :-)))))))) وای خدا چقدر خندیدم، خیلی ایده بامزه ای بود :-)


مرسی :-)

۲۳ دی ۱۹:۳۷ دچــ ــــار
پ ن پ پسر همسایمونو صدا زدم :)

خب خیلی دیر پیشنهاد دادین :-) دیگه انتظار نداشتم کسی بیاد اسم پیشنهاد بده :-) اونم تو پستی که اسم ها رو اعلام کردم :-|

۲۳ دی ۱۹:۰۷ פـریـر ...
آره خوبه! ولی من حرف آ رو خیلی دوس دارم...هر چیزی که با خودش آرامش داشته باشه توش یه آ هست...مثل آب...دریا...بارون...آهنگ...آسمون... :)) واسه همینم لیلا بهم آرمش میده و بیشتر از لیلی دوستش دارم هرچند لیلی هم زیباست :)

:)

وای چی بگم والا :))) بخدا یه جوریه! البته امروزه یه جوریه...مثلا یه پسربچه ی گوگولی و ناز رو تصور کن تو لباس مدرسه...اول ابتدایی...بعد صداش کنی ارشییییر :))) اردشیر و هوشنگ خان برام در یه حدن از لحاظ ابهت و کهن بودنشون. اسمای قشنگ تری هم هست که حتی امروزه هم تکراری و عجیب نیستن برا دیگران :) ولی بازم به من ربطی نداره جدا :)) در نهایت این شمایین که باید تصمیم بگیرین و هر اسمی هم بذارین قبوله :))

چه فلسفه ای زیبایی داری حریر جونم :-)


خب اگه نظرت درباره اردشیر اینه، یعنی عالیه :-))) دلم می خواست مردونه باشه، مثلا اردشیرخان :-) یعنی اگه به صابر بگی اسم پسر رو بذاره پویا یا نویان یعنی حکم قتلش رو صادر کردی :-) میگه چیه اینا لوسند، اسم خوبه اصیل باشه،مردونه باشه :-)

هم عقیده ام باهاش، فقط اون به دایره وسیعتری از اسامی میگه لوس :-))))) خیلی خیلی وسیعتر :-)

ای جان :)) پریسا جونم خیلی بهت میاد یه دختر داشته باشی به اسم لیلی :)
ایشالله دختر یا پسر سالم باشه! :*

مرسی نی لو جونم :-)

۲۳ دی ۱۸:۲۶ یا فاطمة الزهراء
اینایی که گفتیااا پشت دست لازمن اصلا باید بگیم جناب خان هلیکوپتری بره براشون
ان شاء اللّه هر روز بهتر و بهتر شی

یه هلیکوپتری خیلی پیشرفته :-)))))

۲۳ دی ۱۷:۵۷ ... Aurora
ان شاء الله که با سلامتی و آرامش سپری کنی این دوران رو و با شنیدن صدای "اوووووعه" :)) گفتنش یه نفس راحت بکشی مامان پریسای دوست داشتنی 

ای جانم، ممنونم :-):-*

۲۳ دی ۱۷:۱۳ دلا بانو
پریسا خانم اینکه میگم به قصد مسخره کردن نمیگما! چون برات مهم بود اسمش قابل مسخره کردن نباشه میگم! شما ارده شیره نمیخورین آیا؟ خو من یاد ارده شیره میفتم از اردشیر! با عرض پوزش فراوان!
لیلی خیلییییی قشنگه
ان شاالله جنسیتش و اسمش هرچی که باشه خودت و‌خودش و باباش سلامت باشید عزیزم

:-) الان اسم پسر منو مسخره کردی آیا؟ :-)))))))) اردشیره هم خوبه خب، مسخره چرا، خوشمزه است، شما کسی اسمش عسل باشه به نظرت مسخره است؟ :-)))) 


ببین من به یه نتیجه ای رسیدم، یه اصلی هست که برای هر اسمی بخواهی می تونی مسخره پیدا کنی، برای نیکا میشه بگی ریکا، برا نوری میشه بگی قوری،  برای نیوان میشه بگی لیوان، برا پارسا و پریسا میشه بگی پارسال پریسال :-))))) تازه خلاصه هاش از اون بدتر مثلا به بزرگمهر میگن بزی! به ابوالفضل میگن ابولی و هزارتا چیز دیگه که خودت بهتر بلدی :-)

خلاصه بسته به این که چقدر با یه اسم حال کنی یا نه می تونی براش مسخره در بیاری و اکثرا وقتی خیلی یه نفری رو دوست داری این کار رو نمی کنی :-)
مثلا ابوالفضل پورعرب یه زمانی خیلی خیلی محبوب بود و کسی یاد چیز دیگه ای نمی افتاد، یا وقتی رضازاده اسم پسرش رو گذاشت ابوالفضل

اردشیر خیلی اسم مردونه ای است، من رو یاد اصالت می اندازه :-)

مرسی عزیزم :-)

ان شاالله جشنفارغ التحصیلیش^_^

ای جونم سمیرا :-)

۲۳ دی ۱۵:۵۸ میم کاف
لیلی ...اخی..کوچولو
حافظ هم برا پسرونه خیلی خوبه

:-) لیلی اسم زیبایی است

حافظ رو واقعیت برای اسم اصلی بچه دوست ندارم، هر چند خیلی خیلی اسم خوشگل و نوستالژیکی است ولی مثلا من برای لقب هنری یا عنوان و اینا بیشتر دوستش دارم تا اسم :-)

۲۳ دی ۱۴:۳۹ yalda shirazi
ایول! لیلی جوون!!! (lili joon فعلا! تا بزرگ بشه!)

ای جانم یلدا :-)

۲۳ دی ۱۴:۳۶ نار خاتون
4تای دیگه چی بود؟!

حسین، حافظ، ارسلان، شهریار :-)


واقعیت من اسم های با پس زمینه کردی رو به ترکی ترجیح میدم، برای همین ارسلان با همه زیبایی اش حذف میشه و حتی شهریار با این که بسیار وزین است.

در مورد اسم های با تم مذهبی من ترجیحم اسم های دو بخشی است، مثل امیرعلی یا محمدحسین که صابر به شدت مخالف بود و دلش می خواست اسم یه دونه ای باشه!

دیگه به این نتیجه رسیدیم که روی اسم های شاهنامه بیشتر میشه مانور داد، ولی باز هم همه اسم های شاهنامه را نمی پسنده، مثلا سیاوش و آرش کلا رد است از نظرش:-/

در نتیجه اردشیر گزینه ی خوبی بود با معنای عالی و یک عالمه شعر درباره پادشاهی اردشیر و سابقه سه شاه هخامنشی و سه شاه ساسانی :-)

۲۳ دی ۱۳:۵۵ جودی آبوت
توی دوران خوابگاه ،یکی از هم اتاقی ها همچین خصلتی رو داشت
اول یه چیزی رو میگفت و آدمو قشنگ تحریک میکرد و بعد ادامه نمیداد،وای اگه بدونید چقدر عصبانی میشدم.خیلی بهش تذکر دادیم اواخر بهتر شده بود :)

لیلی اسم بسیار زیبایی ست
لیلی نام تمام دختران زمین است
تبریک بابت چنین انتخابی

خوشحالم که بهتری
همیشه خوب باش مامان پریسا💖

لیلی نام همه دختران سرزمین من است :-) چه زیبا :-)


ممنونم:*

لیلی چه اسم قشنگی :) ان شالله چه پسر چه دختر همیشه سلامت باشه تو دلی ت 3>

الان هفته چندی؟ غربالگری رفتی؟

:-) مرسی عزیز جانم


الان هفته سیزده، از اون غربالگری های سنتی نه، تست NIPTY دادم جاش، جوابش تا آخر هفته بعد میاد، فعلا هم در رویا به سر می برم :-)

آخه خیلی خوبه... خیلی مرده. فکر کن سی سالش بشه... عشقش صداش بزنه اردشیرجان :)
من حاضرم برم تو فریزر تا اون موقع... :دی

ای جونم، چقدر توصیفت رمانتیک بود، رویایی شدم :-)))))

۲۳ دی ۱۳:۱۷ پرتقالِ دیوانه
لیلی و اردشیر
کاش دو قلو بشن اصن
چه شود :دی

:-))) نخیرم :-)))) دوقلو بشه با تمام عشقم به لیلی، میذاریم اردشیر و انوشا :-))))))) فکر نکنم دوقلو باشه ولی :-)

۲۳ دی ۱۲:۴۷ gandom baanoo
آخه بعضی وقتا آدم حواسش نیست... یهو یه چیزی میگه... بعد نگران میشه که نکنه طرف بهش بربخوره!!!! :)
خیلی موقعیت سختیه!!! بی حواسایی مث من زیاد تو این موقعیت قرار میگیرن!! :))))))

:) آره می دونم چی میگی گندم بانو ها، ولی میگم من که مخاطب این موقعیت ها میشم دلم می خواهد دیگه تا تهش رو بشنوم :) 

آی آی دق میدن آدمو :/

+ اردشیر...جانم...کاش پسر شه :)))
نه هرچی خدا میخواد البته...ولی اگه دختر شد هم شما تو شناسنامه بزنید لیلی، من صداش میکنم اردشیر...

ای عزیزم :)‌ فکر کنم تنها واکنش خیلی خوب نسبت به اردشیر مال تو است حنا :))))

من خودم آهنگش رو دوست دارم و معنایش که خب خیلی خوبه :)

۲۳ دی ۱۲:۳۶ פـریـر ...
اردشیر :/
لیلا به نظرم از لیلی قشنگ تره ^_^

:: خوشحالم بهتری بانو :))

:) من پدرم لیلا رو خیلی دوست داره،‌ ولی من خودم لیلی رو :) هر دوتایش عالی اند ها ولی لیلی یه کمی بیشتر :*


مرسی :)

اردشیر رای نیاورد؟‌:)))))))

۲۳ دی ۱۲:۰۳ واران :)
نه شناسنامه نداشت:|
هر کی به یه اسم صداش میزد :)))

+
اگر همون حالت ها رو داشته باشین که گفتم دختره ؛ )

++
من همیشه به همه میگم و اعتقاد دارم 
یا حرفی رو باید کامل زد یا اصلا نباید زد.
اگر کسی تو فامیل حرفی رو بخواد برام بگه کامل حرفش رو میزنه :)
چون قبلش بهشون هشدار دادم :دی 


من همچنان نت وایفام نیومده ولی نمیدونم چه سری است جذب میشم به اینجا ؛ )

:) عزیز دلم، چه دختری بود پس، اسمهاش چیا بود؟ :)


آفرین چه اعتقاد خوبی داری :)

خب بذار نت وایفایت بیاد، پولش زیاد میشه، الکی :)

۲۳ دی ۱۱:۵۸ دچــ ــــار
شاهییییین :)

 اسم پیشنهاد دادین؟ :)

۲۳ دی ۱۱:۳۶ مونا نِوِشته
اونها که بیخود میگن و تا آخرش نمیگن :| ولی کلا شنونده باید عاقل باشه :دی یاد تستهای جی آر ای افتادم راستش، مثلا طرف میگفت فلان شهر از وقتی که ما پیتزافروشی باز کردیم بیشتر بارون میاد! بعد نتیجه‌گیری می‌کرد که پس اگر فلان درصد مردم برن سمت پیتزافروشی یا تبلیغات پیتزا انجام بدهند، روی بارش سالانه و رونق کشاورزی اثر مثبت داره :))) حالا اینو که از خودم درآوردم، ولی غرض اینکه در بهترین حالتش هم که کسی میاد تعریف کنه ماجرایی اونقدر دقیق و پخته از جزئیاتش و منطقش اطلاع نداره، صرفا میخواد یه چیزی بگه برای معاشرت و وقت گذرونی :| برای همین اصلا شاید  وسط و آخرش هم بلد نباشه خب..

+ اردشیر؟ واقعا؟ :) این پیشنهاد من نبودا، اصلا نبود، ولی من نمیتونم صداش نکنم بچه شیر :*

آره، راست میگی، مثال GRE بسیار ملموس بود :))))))


یادته تو کنسرت استاد گفتی اردشیر؟ :))))))‌ آره صداش کنی بچه شیر، صابر کلی ذوق می کنه :))))))) گرچه شیر موجود در اردشیر ربطی به شیر واقعی نداره و بیشتر نماد شهریار است، ولی آهنگش همه را یاد همون می اندازه :):*

برم دعا کنم اگه پسر بود اسمش رو گذاشتیم اردشیر، یه خرده هیکلی بشه به اسمش بیاد :))))))))

۲۳ دی ۱۱:۳۲ آنالیز ..
ملت بیکار داستانای بی سر وته ساز فراوان هست .
سر خودت سلامت پریسا جان: )
انشاء الله بسلامتی به دنیا میاد و سایه مامان وباباش بالا سرش مستدام😍 

:( خب آخرش هم بگن :( عزیزی فاطمه جانم، ایشالا :)

۲۳ دی ۱۱:۱۹ منِ ناشناس
واقعا از اسم اردشیر خوشتون میاد؟؟؟

بلی :)‌ واقعاْ خوشمون میاد :)

خب چرا از اول می گن خب؟!!

یعنی می خوام خفه شون کنم :)))

۲۳ دی ۱۱:۱۷ دکتر میم
لیلی اسم دختر من بود :-) باشه دیگه، شمام استفاده کنین :-) بسلامتی 
با اینکه جنسیتش اصلا مهم نیست ، ایشالا خودت خوب باشی و دختر خوب و سالم سلامتی هم به جمعتون اضافه بشه ;-)

:))) رو نکرده بودین تو اون پست پیشنهاد اسم :)‌ 


مرسی، مرسی :)

۲۳ دی ۱۱:۱۰ واران :)
خوبه حداقل رسیدین به اسم واحد :)
فکر کنین من خواهرزاده سومم وقتی هنوز جنین بود تا شش ماه بعد متولد شدنش اسم واحدی نداشت یعنی هزار و یک اسم داشت ولی اسم واحدی نداشت تا آخری بعد از شش ماه شوهر عمه دوست داشتنیم رو کرده بود به خواهر و دومادمون و گفته بود من کاری به شما نداریم اسم این دختر از روز اولی که اومد خونه ما شد 
زهرا و چون این دختر پیش ما بزرگ شد 
باید همین اسمو روش بذارین و از بلاتکلیفی نجاتش بدین :))
و نجات پیدا کرد :))
خوبه حداقل شما از بین اسامی اسم واحد رو انتخاب کردین :)
ولی چه شود اگر شما بچه تون دو قلو باشه ؛ )
اونوقت هم اسم اردشیر رو بذارین هم اسم لیلی ؛ )
خیلی هم هر دوی این دو اسم زیباست مبارکشون باشه ♡♡
ایشالا تن شون سلامت باشه.
امروز داشتم به این فکر میکردم بلاخره پریسا خانوم اسم رو چکار کردند که الان اومدم و دیدم :)
مبارکه ایشالا :**
ایشالا نت وایفامون بیاد بقیه حرفامو میگم در مورد این پست :)
فعلا :**

یعنی براش شناسنامه نگرفته بودن؟ 


فقط فکر کن دوقلو بشه :-| اون موقع شاید تجدید نظر کردیم، به دو تا اسم که بیشتر به هم بیان :)))) حالا تو هفته بعد ایشالا معلوم بشه دیگه :)
مرسی عزیزم :)

۲۳ دی ۱۰:۴۷ فیلو سوفیا
اصن بذار یه کاملشو برات تعریف کنم:
بچه ی یکی از نزدیکان ما به دنیا نیومد!!
.
.
.
آخه یکی از نزدیکان ما اصلا باردار نبود.

کلا اینکه به دلت بد راه نده و بخند؛)

خیلی خوب بود شقایق :)‌ کلی خندیدم :)

۲۳ دی ۱۰:۴۵ pary darya
ایشالا لوبیا کووچولت صحیح سالم میاد

مرسی پرپری جونم :)

۲۳ دی ۱۰:۴۴ pary darya
((-: به این چیزافکر نکن جانم

اوهوم :)

۲۳ دی ۱۰:۴۲ 💖 miss fatemeh 💖
هعی روزگار :-|

هععععععی :-(

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
در جستجوی درون و برون...
موضوعات
سروستاه نامه، سنتور (۲۷)
خوشنویسی، تذهیب (۱۷)
کار، iOS، اندروید (۳۷)
زندگی بهتر (۸۴)
یاد ایام (۲۸)
مهلا (۲۳)
صابرانه (۴۵)
از این روزها (۱۶۷)
یک سال بدون... (۱۲)
خانه دوست کجاست؟ (۲۶)
آشپزی، خام گیاهخواری (۱۹)
نی‌نی گولو، لیلی (۱۰۱)
کتابخوانی (۶)
مشاوره (۸)
آن سوی آب‌ها (۸۷)
داستان (۲)
چالش وبلاگی (۱)
آخرین نوشته ها
بدو گفتم که مشکی یا عبیری...
لبه‌ی پیاده‌رو، هم سطح جاده
سیاه و سفید
تنظیم روی فرکانس دیگر
هر نه ماه هم تکرار کنیم!
بیخودی
اعلام حیات :)
کرونا تست
مدرسه
کرونا در یک قدمی
محبوب ترین نوشته ها
لیلی، نام دیگر عشق است...
گاهی بیرون رو نگاه کن
کوچولو بیا*
سهیم شدن
امن‌سازی
یازده ضربدر سه
بسی عشق بودی در این چهار سال
مادرانگی :)
بدو گفتم که مشکی یا عبیری...
سوگواری
پربیننده ترین نوشته ها
لالایی لیلی :)
شفایافتگان
هَکَلچه :-)
مهاجرت
"هل اتی" کجا رفت؟
پسر یا دختر! مسئله این است...
مادر شوهر
روغن کلزا
بی کلید در* :-)
لیلی، مثلِ پری
نوشته های پر بحث تر
هَکَلچه :-)
کوچولو بیا*
لیلی، مثلِ پری
خب تا آخرش رو بگو :-|
لیلی، نام دیگر عشق است...
پسر یا دختر! مسئله این است...
دوبله وسط :-)
بی کلید در* :-)
آشپز که دو تا شد...
سه و چهار :-)
تاریخچه نوشته ها
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۴ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۳ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۶ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۸ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۸ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۷ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۹ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۹ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۹ )
دی ۱۳۹۹ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۷ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۹ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۸ )
دی ۱۳۹۸ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۱۱ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۸ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۹ )
دی ۱۳۹۷ ( ۸ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۸ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۸ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۱۰ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۱۰ )
دی ۱۳۹۶ ( ۷ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۶ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۶ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۷ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۶ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۸ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۹ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۴ ( ۹ )
دی ۱۳۹۴ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۴ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۴ ( ۸ )
مهر ۱۳۹۴ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۴ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۴ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۳ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۳ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۳ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۳ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۳ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۳ ( ۱۰ )
ارديبهشت ۱۳۹۳ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۳ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۲ ( ۳ )
پیوند ها
گروه نرم افزاری پرکا
دامن گلدار اسپی
تیرمن
جولیک
نارخاتون
یک آشنا
آقاگل ملت
ذهن زیبای یلدا
faella
توکا
وقتی فاطمه روز به روز بزرگتر می‌شود
یک مترسک
وایسیـ ورسا
می‌خواهم فاطمه باشم
غرور شکسته
فیلوسوفیا
پرتقال دیوانه
حریری به رنگ آبان
در دیار نیلگون خواب
دکتر میم
خانومی جانم
روزنوشت های میم صاد
پنجره می‌چکد
ریشه در باد
حنا
صخره‌نورد
لافکادیو
هیچ
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان