سه و چهار :-)


اصلاً می دونید چیه؟ من خیلی روز تولدم رو دوست دارم، فکر کنم همه مون همین طوری باشیم، اگه بهترین روز سال نباشه، بی شک یکی از بهترین هاست :-)


الان اوضاع زندگی ام قاطی پاطی داغونیه، لیلی یه ترکیبی از رفلاکس و کولیک داره و می تونید حدس بزنید چقدر بی قراره، برادر صابر تصادف کرده و همه نگران سلامتی اش هستیم، هفته بعد دوشنبه واکسن دو ماهگی لیلی است و کلی ملت بهم استرس دادن که تب می کنه و فلان و بهمان، از شرکتی که باهاشون کار میکردم تماس گرفتن و گفتن سه ماهه نیستی اگه نمیایی یکی رو بگیریم جات و من هم وسط این هیر و بیر گفتم میام میام، کسی رو نگیرید :-) تازه هم سرما خوردم، هم دلم درد می کنه، هم ضعف دارم، هم اصلاً قرار نبوده اینجا بنویسم، مخصوصاً چهارشنبه:-)


خلاصه اوضاع درب و داغونیه، همه چی تو هم پیچیده، ولی از اونجایی که من عاشق روز تولدم هستم، صبح پا شدم و به خودم گفتم: ببین همیشه روز تولد بهترین روز سال است، بیا و سخت نگیر :-)


و بعد به طرز شگفت انگیزی همه چی بهتر شد، با تبریک گوگل و بانک ها شروع شد و بعد سیل تبریک دوستام سرازیر شد :-*


یک عالمه انرژی مثبت و شادی، فقط برای این که تصمیم گرفتم امروز بهم خوش بگذره، همه زندگی همینه :-)


شادی باید در نگاهت باشه، یک دنیای رنگی رنگی شاد :-)

۱۵
۰۳ آذر ۱۱:۱۱ بینابرند
با آرزوی سلامتی و بهروزی شما و خانواده محترم

مرسی

خیلی زود میگذره 

آره :-)

درکت میکنم واقعا

مرسی :-)

خدا قوت عزیزم
انشاءالله همه چی سریع روبراه میشه

مرسی مهردخت :)

با تاخیر تولدت مبارک :)
ما هم یه نینی داشتیم کولیک داشت و هر روز حدودا ساعت 4 عصر دردش شروع می شد و گریه می کرد. دکترش یه پیرمرد مهربون و آرومی بود که به پیشنهادی بهمون داد که تا حد زیادی جوابگوی اروم کردنش بود. اونم این بود که بچه رو بذاریم تو یه پارچه و از دوطرف مث ننو بلندش کنیم و تاب بدیم آروم آروم. ننوهای مدرن و این گهواره ها جواب نمیده ها! باید حتما پارچه باشه که فرم بدنشو بگیره . فک میکنم یاد جنینیشون میفتن آروم میشن.
امیدوارم مصدومتون هم زود حالش خوب بشه. 

چه روش باحالیه،‌ بدی حال لیلی اینه که رفلاکس هم داره،‌ تکون دادن برای رفلاکس خیلی بده، هر چی خورده بر میگرده :-|

۲۹ مرداد ۱۰:۵۳ ملکه بانو
تولدت مبارک. ایشالا امسال هر روزش برات یه خاطره به یادماندنی باشه.

پسر منم هم کولیک داشت، هم رفلاکس. خیلی شکنجه است ولی وقتی به غذا افتاد خدا رو شکر بهتر شد

مرسی ملکه جان، آره خیلی ها میگن، میگن اگه به غذا بیفته یا بتونه بشینه (که تقریبا همون سنی است که به غذا می افته) خیلی بهتر میشه

۲۸ مرداد ۱۷:۱۰ بانوچـ ـه
تولدت مبارک باشه مامان پریسا :*

مرسی بانوچه جانم :)

تولدت مبارک مامان پریسااااااا ^__^ :***

ولی من که دچار بحران ۲۵ سالگی شدم!!!! :/ (عالم و آدم بحران سی و چهل دارن مال من ۲۵ بود!!!) دو سه ساله روز تولدم دلم میگیره شدیییید!!! که سنم داره زیاد میشه :(((

مرسی گندمی جانم :-)

این طوری نباشی گندمی، روز تولد خیلی خوبه، به سن آدم اضافه بشه هم فرقی نداره، روز تولد یه چیز دیگه است :)

امیدوارم بی قراری های لیلی زودتر تموم بشه. ناراحت شدم براش...

مرسی :-)

۲۶ مرداد ۰۸:۳۱ قاسم صفایی نژاد
تولدتون مبارک

ممنونم :-)

تولدت مبااااااااااارک ^____^ [آیکون همه مردادی ها] 
حالا برعکس تولد امسال من :/ که نه وبلاگ داشتم و نه اینستاگرام!! و تقریبا از یک تعداد انگشت شماری تبریک دریافت کردم و نشون داده شد چقدر هیشکی تولدمو یادش نمونده :))) 
اپراتور و بانکم نمدونم چرا بهم تبریک نگفتن! البته اپراتور نگفت چون هیچ کدوم سیم کارتهام به نام خودم نیس=)) ولی بانکها هیچ سالی بهم تبریک نگفتن کلا , واقعا چرا [آیکون متفکر] :دی

وای توکا چقدر دلم برای نوشته های وبلاگ و عکس های اینستاگرامت تنگ شده :-*


ممنونم عزیز دلم :-)

وای به به پست جدییید ❤❤ پریسا جون تولدتون مبارک💝🎂😘 انشاالله همیشه سالم و شاد باشی در جمع خانواده😍😍 مادر و شوهر منم مردادی هستن.مردادیا یه چیز دیگه هستن اصلا😀
پریای ما هم کولیک داره.گناه دارن این فنقلیا که اینقدر دلدرد میکشن😢 البته پریا از وقتی colic ez خارجی😂😂 میخوره خیلی خیلی بهتره.شما چی مصرف میکنین؟😉😂

ممنونم ثمین جونم😘😘😘😘😘

والا دکترش به صورت خاص قبول نداره لیلی کولیک داره، در اصل نه کولیک رو، نه رفلاکس رو :-)))))) اینا که گفتم خودم میگم (#پریسا_متخصص_اطفال :دی)

ولی برای نفخ و دل درد و اینا بهش دایمیتیکون و پدی لاکت داده که دو تایش خوبن و کمکش می کنه :-)

تولدت مبارک مامان پریسا :))

ممنونم حنا جونم :-*

۲۵ مرداد ۱۸:۴۴ مترسک ‌‌
تولد مامان لیلی مبارک ;)

ممنونم دایی جانش :-)

۲۵ مرداد ۱۷:۱۳ פـریـر بانو
تولدت مبارک عزیزدلممممممممممممم
این روزا هم میگذره و میشه خاطره... 
برات بهترینا رو از خدا میخوام پریسای قشنگم :*

حریر بانوی نازنینمی :*

۲۵ مرداد ۱۷:۰۱ خانم فـــــ
تولدت مبارک پریسای عزیز:* :*

ممنونم دختروووووو :-*

۲۵ مرداد ۱۵:۵۴ رضا فتوکیان
زندگی شاد...
تعبیر زیباییه...

:-)

ای جان تولدت مبارک ایشالا کم کم همه چی حل بشه وقتی همه شون با هم اتفاق میفته یکم سخته تحملشون. 
با آرزوی روزهای شادتر*(^○^)*

ممنونم عزیزدلم، ایشالا ایشالا

۲۵ مرداد ۱۲:۴۰ دُچــــ ــــار
سلام :) سختیا میگذره کما فی السابق 🤒

سلام، بله، ممنونم :-)

۲۵ مرداد ۱۲:۲۷ پـــــر ی
به به مباااااارک باشه :)

ممنون، ممنونم :-)

تولدت مبارک ^_^

تبریک گوگل خیلی بامزه س :)) بهش علاقه مندم‌.

خیلی حس خوبی میده :-*

۲۵ مرداد ۱۱:۵۴ فاطمه .ح
تولدت مبارک :****

ممنونم فاطمه جونم :*

۲۵ مرداد ۱۱:۱۴ آقاگل ‌‌
به به. تولد داریم :))
تولدتون مبارک باشه.
ان شالله لیلی خانم زودتر خوب بشه و اوضاع بر وفق مرادتون بشه.

سپاس فراوان آقاگل بیان :-)

۲۵ مرداد ۱۱:۰۴ •✿ آرورا ✿•
سلام بهترین مامان پری دنیا 
یه عالمه آرزوی خوب و انرژی های مثبت و دعاهای خیر همراه زندگیتون

ممنونم عزیز جانم :-*

۲۵ مرداد ۱۰:۲۰ ♫ شباهنگ
عالُم؟ :)))
منظورم عالَم بود :دی

:دی

۲۵ مرداد ۱۰:۱۹ ♫ شباهنگ
به نمایندگی از جغدهای عالُم :دی تولدتو تبریک و شادباش عرض می‌نمایم. سرماخوردگی‌تم که خوب شد روی ماه لیلی رو از طرف من ببوس ^-^ بعد بهش بگو تو رو از طرف من ببوسه ^-^

ممنونم از نماینده جغدهای عالم :-) لیلی لبهاش رو چسبوند به لپم، اونقدر کیف کردم :-*

۲۵ مرداد ۰۹:۵۹ واران ...
سلام 
تولدتون هزاران بار مبارک 🌹🌹🌹🌹🌹🌹💖💖💖💖💖


+
ایشالا حال خودتون و  لیلی جون و عموی خوبشون زود خوب بشه.آمین.

سلام واران جانم، ممنونم :-*

۲۵ مرداد ۰۹:۵۲ منِ ناشناس
تولدتون مبارک:)

سپاسگزارم :-)

سلام
تبریک
سالهای پیش رو پر از موفقیت ان شاءالله

سلام، ممنونم

۲۵ مرداد ۰۸:۵۳ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
سلام مامان پری^_^
تولدت مبارک**
ان شاالله امروز کلی خبرخوب بشنوی:))


خیلی رویایی بود بیست و پنجم :-) ممنونم :-*

۲۵ مرداد ۰۷:۳۸ فیلو سوفیا
پریسا جون تولدت کلی مبارک@-)-
امیدوارم امسال بهترین های تا به حال زندگیت برات رقم بخوره و .... .
حال لیلی هم ایشالا زود زود خوب بشه و همین طور برادر شوهرت هم بهبود پیدا کنه هر چه سریع تر...
:****

ممنونم شقایق مهربون، کارهای سفارت خوب پیش میره؟ :*

۲۵ مرداد ۰۷:۳۳ خانومی ...
تولدت مبارک مامانِ لیلی ‌، انشالله همیشه دلت شاد و لبت خندون باشه :)

ممنونم خانومی جانم :-*

تولدت مبارک!
^-^

+من ار این بچه هایی بودم که هر مریضی ای ممکن باشه و بعضا ممکن نباشه می گیرن. بعضیاشون هنو درمان نشده! :))) درمان پذیر نبوده ینی:-" بچه وسط هم بودم و یه برادر یه سال کوچیکتر از خودم پشتمه. قشنگ شنکجه چاردست و پا بودیم ما سه تا یعنی:)))))

ای طفلک مادر جان بهار :-( خیلی سخته وقتی بچه آدم درد می کشه، مصداق جگر گوشه است :*

مبارکه🌹😊

ممنونم :-)

به به! به به! خیلی مبارکا باشه! 
همه ی این اتفاقات زود میگذره! سر منم دقیقا همینقدر شلوغ پلوغ شده که نمیدونم چه کنم ولی میگذره! شما میتونین!

انگار تو همه این شلوغ پلوغی هاست که جریان زندگی حس میشه :-)

کلی مبارک باشهههههه
این سختی هاشم میگذره, بعدن فقط خاطرات خوبش میمونه
ایشالله که همیشه سالم و سلامت باشین و جز خنده رو لباتون نیاد :)
بازم مباااارککککک مامان لیلی :***

ممنونم نی لو جان جانم :*

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
در جستجوی درون و برون...
موضوعات
سروستاه نامه، سنتور (۲۷)
خوشنویسی، تذهیب (۱۷)
کار، iOS، اندروید (۳۷)
زندگی بهتر (۸۴)
یاد ایام (۲۸)
مهلا (۲۳)
صابرانه (۴۵)
از این روزها (۱۶۷)
یک سال بدون... (۱۲)
خانه دوست کجاست؟ (۲۶)
آشپزی، خام گیاهخواری (۱۹)
نی‌نی گولو، لیلی (۱۰۱)
کتابخوانی (۶)
مشاوره (۸)
آن سوی آب‌ها (۸۷)
داستان (۲)
چالش وبلاگی (۱)
آخرین نوشته ها
بدو گفتم که مشکی یا عبیری...
لبه‌ی پیاده‌رو، هم سطح جاده
سیاه و سفید
تنظیم روی فرکانس دیگر
هر نه ماه هم تکرار کنیم!
بیخودی
اعلام حیات :)
کرونا تست
مدرسه
کرونا در یک قدمی
محبوب ترین نوشته ها
لیلی، نام دیگر عشق است...
گاهی بیرون رو نگاه کن
کوچولو بیا*
سهیم شدن
امن‌سازی
یازده ضربدر سه
بسی عشق بودی در این چهار سال
مادرانگی :)
بدو گفتم که مشکی یا عبیری...
سوگواری
پربیننده ترین نوشته ها
لالایی لیلی :)
شفایافتگان
هَکَلچه :-)
مهاجرت
"هل اتی" کجا رفت؟
پسر یا دختر! مسئله این است...
مادر شوهر
روغن کلزا
بی کلید در* :-)
لیلی، مثلِ پری
نوشته های پر بحث تر
هَکَلچه :-)
کوچولو بیا*
لیلی، مثلِ پری
خب تا آخرش رو بگو :-|
لیلی، نام دیگر عشق است...
پسر یا دختر! مسئله این است...
دوبله وسط :-)
بی کلید در* :-)
آشپز که دو تا شد...
سه و چهار :-)
تاریخچه نوشته ها
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۴ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۳ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۶ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۸ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۸ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۷ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۹ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۹ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۹ )
دی ۱۳۹۹ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۷ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۹ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۸ )
دی ۱۳۹۸ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۱۱ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۸ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۹ )
دی ۱۳۹۷ ( ۸ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۸ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۸ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۱۰ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۱۰ )
دی ۱۳۹۶ ( ۷ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۶ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۶ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۷ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۶ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۸ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۹ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۴ ( ۹ )
دی ۱۳۹۴ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۴ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۴ ( ۸ )
مهر ۱۳۹۴ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۴ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۴ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۳ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۳ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۳ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۳ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۳ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۳ ( ۱۰ )
ارديبهشت ۱۳۹۳ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۳ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۲ ( ۳ )
پیوند ها
گروه نرم افزاری پرکا
دامن گلدار اسپی
تیرمن
جولیک
نارخاتون
یک آشنا
آقاگل ملت
ذهن زیبای یلدا
faella
توکا
وقتی فاطمه روز به روز بزرگتر می‌شود
یک مترسک
وایسیـ ورسا
می‌خواهم فاطمه باشم
غرور شکسته
فیلوسوفیا
پرتقال دیوانه
حریری به رنگ آبان
در دیار نیلگون خواب
دکتر میم
خانومی جانم
روزنوشت های میم صاد
پنجره می‌چکد
ریشه در باد
حنا
صخره‌نورد
لافکادیو
هیچ
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان