و اینک پل سی و سوم :)


سی و سه سالگی نازنین من :)


آیا می شود روز تولد را دوست نداشت؟ 

با این همه تبریک، با این همه عشق، با این همه کادو و آدم های دوست داشتنی :)


پ.ن. انتخاب شده از کتاب "ژرفای زن بودن"، نوشته مورین مورداک، یکی از کادوهای تولدم:


"بهترین برده 

نیازی نیست کتک زده شود

او خودش خود را می زند


نه با شلاق چرمی،

و نه با چوب و ترکه

بلکه با شلاق ظریف زبان علیه خودش

و ضربه ی آرام ذهن خود، علیه خود


به راستی کیست که در نفرت از خود

با او برابری کند


کیست که بتواند در ظرافت خودآزاری

به پای او برسد؟


برای این کار

به سال‌ها تعلیم نیاز است!"


اریکا یانگ (Erica Jong)

الکستیس در مدار شعر


برای راضی بودن، هنگامی که من سرزنشگر شروع می کند در درونتان به غرغر زدن، بگویید:

من امروز فلان کار را انجام دادم، و راضی هستم و همین برای من کافی است :))))


گفته شده که بعد از یکی دو ماه، صدای "من خوب نیستم" درونتان کمرنگ شده و به "من خوب هستم" تبدیل خواهد شد :)

۱۱
۰۸ شهریور ۰۸:۳۹ بای پولار
سلام
ای بابا چقدر دیر من اومدم اینجا :(
به هر حال تبریک می گم سی و سه سالگیتون رو که شما از معدود رفقای ویلاگیم هستید که از من بزرگترید. امیدوارم منم سه چهار سال دیگه که می رسم به این سن همینقدر مثل شما خوشحال باشم. که حتما باید برای رسیدن به این نتیجه من سرزنشگر رو محل ندم بهش تا رفته رفته کوچیک تر بشه. چون ایمان دارم خوشبختی چیزی جز رضایت نیست :)

:) سلام، نگین این طور، خیلی خوش اومدین و خیلی سپاسگزارم از بابت تبریک :)

۲۸ مرداد ۱۷:۵۷ جولـ ـیک
مبارکهههههههههههههه!

مرسییییییییییییییی :)

با تاخیرر تولدتون مبارک:)
تولد تبریک گفتن رو دوست دارم
دیگه شما تاخیرشو ببخشین:)

عزیز دلمی، چه حرفیه آخه، ممنونم آیه جون :)

۲۸ مرداد ۱۳:۲۸ naeeme chakeri
وای من چقدر دیر اومدم دییی:
ولی بالاخره تولدتون خیلی خیلی مبارک:))))
روز تولد خیلی شیرینه=)


مرسی مرسی از تبریکت :):*

ع پریسا تو هم؟؟ مردادی؟؟ :)))
تولدت با تاخیرات و این صوبتا مبارک ^___~
چه ژالب دقیقا ده سال از من بزرگتری :دی

بله بله توکا جونم، سپاسگزارم :*:)

۲۶ مرداد ۱۵:۳۶ محمد معین صادقی راد
خیلی خوبه که کتاب هدیه می گیری و میدی ... !

آره واقعاً خوبه :)

امیدوارم بهترین سال زندگیتون را تجربه کنید...! تولدتون مبارک :)

ایشالا برای همه مون، مرسی، مرسی :)

۲۶ مرداد ۰۹:۰۹ پرواز ...
تولدتون مبارک♡
ان شا الله همیشه سالم و سلامت باشین و به تمام آرزو هاتون برسین :)

ممنونم عزیز دلم :)

۲۶ مرداد ۰۴:۱۳ علی صفری
میلادت مبارک

ممنونم :-)

۲۶ مرداد ۰۰:۵۲ الهـ ـام
به به تولدتون مبارررک 3> 
آرزوی سلامتی وشادی و خوشبختی دارم براتون :)

ممنونم ممنونم الهام جونم ^_^

۲۵ مرداد ۱۶:۱۶ فاطمه .ح
تولدت مبارک عزیزم. 

ممنونم فاطمه مهربونم :-)

۲۵ مرداد ۱۶:۰۸ دختر اسمانی
((: خیلی کتر بهت میادا

بله بله، روایت 16 هم داریم حتی :-||||||

۲۵ مرداد ۱۳:۵۴ دلا بانو
تولدتون مبارک باشه پریساخانومِ جان:)

ممنونم ممنونم ازت دلا بانو جانم :-)

اون شومیز صورتیه با شلوار مشکیه و با اون کفش پاشنه بلنده ست خوبیه!!!!! میتونی بپوشی!!! :)) ;)) (من چون خودم اهل لباسای بلند نیستم و ترجیح میدم پیرهن شلوار بپوشم انتخابم اینه!!)
خب آدرس هم بدید که دیگه همه سوالا حل شد! کیک و شام که گفتم.. لباس رو هم که الان دارم میگم!!! فقط مونده آدرس!!!
+خب اگر هیچ کاری نکرده باشیم اون روز چی؟ من سرزنشگر حق داره یا نداره؟ گفتم یا نگفتم؟!! (جیگر تو کلاه قرمزی!)
++بازم مبارک! ایشالا 133 سالگی!
+++ما مخلص شماییم..!

چه ست خوبی پیشنهاد دادی، و اما آدرس، شما رسیدی طرفای غرب تهران یه زنگ بزن خودم میام دنبالت :*

+ مخصوصا اگه هیچ هیچی کار نکرده باشی، من سرزنشگر رو باید خفه کنی :-)))) به خودت میگی راضی ام از وضعیتم و همین کافیه :-))))))
++ممنونم دخترووووووو :-)

۲۵ مرداد ۱۳:۱۷ مترسک ‌‌
اصلاً از قدیم هم گفتن که سنگ بزرگ علامت نزدنه، این‌که از الان برای شونصد سال بعدت برنامه‌ریزی کنی خب معلومه با کوچک‌ترین خللی تمام روزگار به کامت تلخ می‌شه، همین هدف‌گذاری‌های کوچولو از همه بهترن؛ اصلاً تا فردا کی مُرده و کی زنده؟ امروز رو عشقه ^_^
تولد نازنین بانو هم خیلی خیلی خیلی مبارک ^_^

هدف های کوچولو موچولو برآورده کردنش هم آسونتره، هم چون هی زود زود برآورده میشن، حال آدم رو خوب می کنه :-)


ممنونم ممنونم ازت مترسک جان :-)

۲۵ مرداد ۱۳:۰۵ گربه بنفش
ای کاش امشب بخوابم و صبح بیدار شم و ببینم که 33سالم شده:)))
باز هم تبریک میگم:*

عزیزمی :) چه تعبیر خوبی کردی :)

واو!!! به به!! تولد!!
خیلی خیلی مبارک باشه! امیدوارم بهترین 33 سالگی عمرتون باشه!!!! 
خیلی خوش بگذره 33 ایشالا!!
حالا برا تولد چی بپوشیم؟!!! چی کادو بیاریم؟!!! کیک شکلاتی باشه لطفا! شام هم زرشک پلو با مرغ!!!
+نظراتی که برداشت خودشون رو نوشته بودن رو هنوز تایید نکردم. نمیخواستم رو نظر بقیه اثر بذاره!

اووووووووه ببین کی اینجاست :)))) :* ممنونم یلدا جونم، بسیار ممنونم :*

نظراتت رو ثبت کردم در حافظه، کیک شکلاتی با زرشک پلو با مرغ، برم فکر کنم لباس چی بپوشم :)))))))))))

۲۵ مرداد ۱۲:۵۰ گربه بنفش
تولدت مبارک پریسا:)
سی و سالگی چه حسی داره؟

ممنونم مهربونم:)

خیلی خیلی حس خوبی داره :) دهه چهارم زندگی آدم یه ترکیبی هست از آزادی و قدرت، نه دیگه اون قدر بچه ای که بقیه برایت نظر بدهند یا اجازه بدهی که هی نظر بدهند، و نه اون قدر پیری که توان لذت بردن از زندگی رو نداشته باشی :) یک جور آرامش قدرتمندانه، در حالی که هنوز برای بلندپروازی های بیشتر جا داری :)

همه سال های دهه چهارم قشنگند، مخصوصاً سی و سه با این تکرار دوست داشتنی عدد 3 :)

تولدت مبارک ای یار جانی :) 
فرداست یا امروز؟ یا شاید فردا میلادیشه! 

ایشالا همیشه موفق باشی
همیشه هم وبلاگت رو بنویسی، همیشه هم اینقدر مرتب و باحوصله :)
دیگه ورود همزمان شما رو به دستگاه لطیف و پرکرشمه همایون در 33 سالگی هم تبریک میگم (هرچند که من نوا و آوازهای شور و سه گاه و چهارگاه رو بیشتر دوست دارم ازش ؛))) ) میزنی ببین به حال و هوایت میخوره؟

ممنونم ای یار جانی مهربان من :*:)

امسال کبیسه است، برای همین تو تقویم 16 آگوست میشه فردا، وگرنه هر سال 16 آگوست همین امروزه :)))))))

ممنونم مونا جونم، ایشالا هی همیشه شما باشی، من هم باشم، هی وبلاگ بنویسیم :)
اااااااااااا.... راست میگی، ورود به سی و سه سالگی با ورود به دستگاه همایون :)

دوستش دارم خیلی، ولی در پیچ و خم های چهار مضراب گیر افتاده ام :))))))

۲۵ مرداد ۱۲:۲۲ آقاگل ‌‌‌‌
سلام.
تولدتون رو تبریک میگیم پس.
ان شالله هرچی موفقیت تو زندگی هست نصیبتون بشه و همیشه موفق و موید و مظفر و منصور باشید^_^
شیرینی تولد هم بدید خب.
شام حتی.
33سالتونه وااقعا؟ 
فکر میکردم نهایت وبلاگ نویس های اینجا 24-25سال سن دارن. و سن شمارو هم همین حدود فکر میکردم. :)

سلام، ممنونم آقاگل :) بسیار ممنون و سپاسگزار :)

شیرینی تولد چی بدهم خب؟ و حتی شام؟ :)))))))) کجا بدهم؟ :))))))))))  لباس چی بپوشم؟ (این سئوال از دوتای قبلی مهمتره) :))))))

بله بله، سی و سه سالمه :)) دیگه من در حد مادر بعضی از مخاطبین هستم :))))))))))))) (با پاتریک 18 سال اختلاف دارم مثلاً)
باعث افتخاره که به عنوان مادر من را در جمع خودتون پذیرفتین دیگه :دی

تولدت مبارک :)

مرسی ^-^

تولدت مبارک^_^

ممنونم، ممنونم :)

ای جونم تولدت مبارک عزیزدلم :)))
330 سالگیت ایشالا؛ ))

ای جونم نگاری :) ممنونم ازت، ایشالا کنار هم :)

۲۵ مرداد ۱۱:۱۳ بهار پاتریکیان D:
تولدت مبارک باشه عزیزم :))))
هجده سال از من بزرگتری *_*

ممنونم بهار جونم :* فکر کنم کوچیکترین خواننده ی این وبلاگی :) برایت جذابیت داره اصلاً؟ 


دغدغه های یک نفر که بیست سال بزرگتره مثلاً (در حد بچه ام می تونی باشی حتی :)))))))))))

۲۵ مرداد ۱۰:۵۴ ویار تکلم
مبارک باشه :)

ممنونم :)

۲۵ مرداد ۱۰:۴۵ ـــــ ققنوس ـــــ
تولدتون مبارک
پیشاپیش سی و سه سال و سه ماه سه روز و سه ساعت و سه ثانیه شدنتون هم تبریک میگم!
:)))

آخ جون، این همه عدد سه :)))))))))) حس می کنم سن خوبیه سی و سه سالگی، من دوستش دارم :)

تولدت مبارک عزیز دلم. :-*

ممنونم مهربون :)

۲۵ مرداد ۱۰:۲۸ آقای فِلینت
کمتر بهتون میاد :)
مبارک باشه.

در حدی کمتر میاد که میرم دکتر، بهم میگه: دهنت رو باز کن عمو جون، ته حلقت رو ببینم :))))))))))))))) تا 16 هم روایت داشتیم که حدس زدن :-||||||||||

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
در جستجوی درون و برون...
موضوعات
سروستاه نامه، سنتور (۲۷)
خوشنویسی، تذهیب (۱۷)
کار، iOS، اندروید (۳۷)
زندگی بهتر (۸۴)
یاد ایام (۲۸)
مهلا (۲۳)
صابرانه (۴۵)
از این روزها (۱۶۷)
یک سال بدون... (۱۲)
خانه دوست کجاست؟ (۲۶)
آشپزی، خام گیاهخواری (۱۹)
نی‌نی گولو، لیلی (۱۰۱)
کتابخوانی (۶)
مشاوره (۸)
آن سوی آب‌ها (۸۷)
داستان (۲)
چالش وبلاگی (۱)
آخرین نوشته ها
بدو گفتم که مشکی یا عبیری...
لبه‌ی پیاده‌رو، هم سطح جاده
سیاه و سفید
تنظیم روی فرکانس دیگر
هر نه ماه هم تکرار کنیم!
بیخودی
اعلام حیات :)
کرونا تست
مدرسه
کرونا در یک قدمی
محبوب ترین نوشته ها
لیلی، نام دیگر عشق است...
گاهی بیرون رو نگاه کن
کوچولو بیا*
سهیم شدن
امن‌سازی
یازده ضربدر سه
بسی عشق بودی در این چهار سال
مادرانگی :)
بدو گفتم که مشکی یا عبیری...
سوگواری
پربیننده ترین نوشته ها
لالایی لیلی :)
شفایافتگان
هَکَلچه :-)
مهاجرت
"هل اتی" کجا رفت؟
پسر یا دختر! مسئله این است...
مادر شوهر
روغن کلزا
بی کلید در* :-)
لیلی، مثلِ پری
نوشته های پر بحث تر
هَکَلچه :-)
کوچولو بیا*
لیلی، مثلِ پری
خب تا آخرش رو بگو :-|
لیلی، نام دیگر عشق است...
پسر یا دختر! مسئله این است...
دوبله وسط :-)
بی کلید در* :-)
آشپز که دو تا شد...
شهاب الدین*
تاریخچه نوشته ها
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۴ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۳ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۶ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۸ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۸ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۷ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۹ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۹ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۹ )
دی ۱۳۹۹ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۷ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۹ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۸ )
دی ۱۳۹۸ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۱۱ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۸ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۹ )
دی ۱۳۹۷ ( ۸ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۸ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۸ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۱۰ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۱۰ )
دی ۱۳۹۶ ( ۷ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۶ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۶ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۷ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۶ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۸ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۹ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۴ ( ۹ )
دی ۱۳۹۴ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۴ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۴ ( ۸ )
مهر ۱۳۹۴ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۴ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۴ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۳ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۳ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۳ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۳ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۳ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۳ ( ۱۰ )
ارديبهشت ۱۳۹۳ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۳ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۲ ( ۳ )
پیوند ها
گروه نرم افزاری پرکا
دامن گلدار اسپی
تیرمن
جولیک
نارخاتون
یک آشنا
آقاگل ملت
ذهن زیبای یلدا
faella
توکا
وقتی فاطمه روز به روز بزرگتر می‌شود
یک مترسک
وایسیـ ورسا
می‌خواهم فاطمه باشم
غرور شکسته
فیلوسوفیا
پرتقال دیوانه
حریری به رنگ آبان
در دیار نیلگون خواب
دکتر میم
خانومی جانم
روزنوشت های میم صاد
پنجره می‌چکد
ریشه در باد
حنا
صخره‌نورد
لافکادیو
هیچ
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان