رئیس جمهور

همین طور نشسته بودم تا بچه ها یک بار از روی کلمه های سرمشق بنویسند و کلاس تمام بشه. ازشون پرسیدم: دوست دارید بزرگ که شدید چی کاره بشین؟

عسل: طراح گرافیک :-)

فاطمه: متخصص زنان و زایمان :-)

سبا: رئیس جمهور :))))))))))

عسل و فاطمه زدند زیر خنده: برو بابا! رئیس جمهور که شغل نیست! 


من: :-))))))

روحانی: :-|

اوباما: :-O


گفتم: خب به نظرتون شغل من چیه؟

عسل: پلیس :-)))

فاطمه: پلیس :-)))

سبا: مگه همین خوشنویسی شغلتون نیست؟ :-)


من: :-)))

مهندسی برق: :-|

پلیس فتا: :-O

۱۵
خخخخخخ
این سبا خانم چه جواب های باحالی میدادن:))

آره عزیز دلم، چه دلم برایش تنگ بشه که دیگه نمی بینمش :(

من هنوز رنگ و مدل مدادی که معلم اول ابتدایی‌ام بهم جایزه داد یادمه!

عزیییییزم :) بچه ها که کوچیکه خیلی معصومند، یک کادوی کوچولو کلی خوشحالشون می کنه :)

۱۵ شهریور ۱۸:۲۵ جودی آبوت
ممنون عزیزم
همه هنوز بهم میگن رهگذر
خودمم ب این فضای جدید عادت نکردم

چه رشته ی سختی هم داشتی
منم از ریاضی گریزون😉
موفق باشی همییییییشه💖

عزیزی رهگذر جونم، خیلی خوبه که برگشتی :) ایشالا همیشه پایدار باشی :)

واقعا خوش به حالتون! اول تدریس بعد سر و کار داشتن با بجه ها؛ از آرزوهای منه!

تیرمن من هیچ وقت فکر نمی کردم از تدریس این همه خوشم بیاد، یه جورایی عشق است، برا دو جلسه بعد که جلسه آخر است کلی براشون کادو خریدم :-)

سبا ایز وری باحال 

خیلی خوبه این دختر، همه شون خوبن :-)

۱۴ شهریور ۰۲:۰۰ بای پولار
به نظرم حرفای سبا نزدیک تره به دنیای بچگی ما. آخه ما هیچ وقت به مخیله مون طراح گرافیک و متخصص یه شاخه از پزشکی قد نمی داد! ولی رئیس جمهور شدن چرا. یادمه شبیهش رو زیاد می شنیدم از هم سن و سالای اون زمانم :)
و اینکه همین کاری رو که می کنید شغلتون می دونست. یه جورایی یاد بچگی خودم افتادم با حرفای سبا.

بچگی های من این طوری بود که همه می خواستن دکتر بشن یا معلم، پسرها هم همه از دم خلبان :-)))) من یه موقع هایی که بزرگتر شده بودم می گفتم میخوام دیپلمات بشم،همین طوری فکر می کردم خیلی شیکه :-|

۱۳ شهریور ۱۹:۰۶ وال کوهان دار
من چرا وقتی بچه بودم هیچوقت فک نمی کردم به شغل ایندم؟ 

هیچ وقتِ هیچ وقت؟ هیچ کس ازتون نمی پرسید؟

:))) میگن حرف راست را از بچه بشنو ! آخه ریاست جمهوری که شغل نیست! 
حالا اگه هم باشه،دو سه ماه مونده به انتخابات بعدی،تازه میرند سر کار!

یعنی یه سری اونا میرن سر کار، یه سری همه ما رو میذارن سر کار :-)

۱۳ شهریور ۱۳:۵۴ آقای سوژه خوار
من خودم بچه بودم میخواستم فضانورد شم 
بعد بهم میگفتن طاها تو که اینقد دوس داری فضانورد شی
بیا اسم یه فضانورد رو نام ببر
منم با اعتماد به نفس کامل می گفتم: مارتین لوتر کینگ اولین کسی که پاشو گذاشت روی ماه
بعد اولین کسی هم که پاشو گذاشت روی مریخ جورج بوش بود، یه نفر دیگه هم بود که پاشو روی خورشید گذاشت بدون کفش و بدون این که پاش بسوزه

بعد نمی دونم چرا هرکی اینو میشنید میزد زیر خنده :|

چه خوب بودین اون موقع ها، خیلی خلاق و بلند پرواز :-)

((: منم رییس جمهور دوست

تو هم مثل سبایی، دوست داشتنی و بلند پرواز :-)

حالا چرا پلیس فتا؟ :)

گفتم حالا که کارم کامپیوتر و اپلیکیشن و آی تی و ایناست، پلیس فتا بیشتر بهم میاد :-))))))))

۱۳ شهریور ۰۵:۳۵ ستــ ـاره
آرزو های بچه ها جالبه همیشه :)

خیلی دوست داشتنیه :-)

۱۳ شهریور ۰۱:۳۶ هولدن کالفیلد
نکته مهمش این بود شما بهش رشته های علوم انسانی رو معرفی کردی و این خود امتیاز مثبته! :دی

من از صمیم قلب ارادت ویژه ای به رشته های علوم انسانی دارم و عمیقا معتقدم که رییس جمهور و موارد مشابه باید علوم انسانی خوانده باشن، اصلا علوم انسانی برای ساختن مملکت است :-)

حالا چرا پلیس؟
پلیس کجا خوشنویسی کجا :-؟؟

نمی دونم واقعاً، پرسیدم ازشون خیلی روشن نگفتن، فقط تا جایی که فهمیدم از خانم های پلیس خیلی خوششون میاد، شاید علتش این بوده باشه :)

۱۲ شهریور ۱۰:۱۸ مونا حاجی مومنی
فارغ از خنده دار بودن :))) من این فرمی که عکس‌العملهای دیگران رو مثل مکالمه نوشتی خیلی دوست داشتم، خیلی ابتکار خوبیه در تعریف کردن داستان :))

:)))) سپاسگزارم مونا جونم، به نظر خودم هم ابتکار خوبیه :)

۱۲ شهریور ۰۸:۵۳ 💕 پسر خوب 💕
خخخخخخخ
چه باحال

:))))))

هدفه من و فاطمه یکیه ^_^

ایشالا جشن برآورده شدن هدف دوتایی تون :)

۱۱ شهریور ۱۹:۲۷ جودی آبوت
پریسا جان ،راستشو بگو چی به اینا گفتی ک فکر میکنن پلیسی؟😉😂

رییس جمهور :)

من فکر میکردم کامپیوتر خوندی ک😁

خوش اومدی رهگذر :)

نمی دونم والا، نفهمیدم، ولی فکر کنم یکی از علت هایش این بود که عسل و فاطمه خیلی از خانم های پلیس خوششون میاد، شاید برای این گفتن که پلیسم :)
نه برق خوندم، مخابرات میدان :)

خو سبا ملکه اس دیگه! حالا چون ایران شاهنشاهی نیست رضایت داده به ریاست جمهوری!!!
+کاش ازش میپرسیدین چرا دوست داره رییس جمهور بشه؟ مثلا به نظرش ریاست جمهوری چطوریه که خوشش میاد؟!

خودش هم واقعاً مثل ملکه هاست :)

نپرسیدم ازش، خیلی آخر کلاس بود، آن قدر بچه ها حرف تو حرف آوردن که بحث عوض شد، حالا شاید دفعه بعدی ازش بپرسم :)

۱۱ شهریور ۱۶:۳۷ آقاگل ‌‌‌‌
ای خداااا از دست این گودزیلایان!
سبا؟ اسمش سبا هست؟ معنیش چیه این؟ جالبه. 

بله، بله، سبا، ملکه سبا است در داستان حضرت سلیمان، صبا، باد صبا است که از شرق می وزد :-)

عزیزم چقد بامزه ان ^_^

خیلی گوگولی اند :-)

ی حرفایی میزنن بعضی وقتا بچه ها :))
راست میگه خب بچه میخواد رییس جمهور شه چیکارش دارین ؟!:))

عزیز دلم هستند، ازش پرسیدم خب چی میخواهی بخونی؟ رییس جمهور که رشته درسی نیست، مثلا روانشناسی؟ حقوق؟ جامعه شناسی؟


کلی فکر کرد، گفت: انگلیسی :-)

بامزه بود

:-)

۱۱ شهریور ۱۳:۴۶ شاهین ام
ابلند پروازه ین دختر فکر کنم به یه جایی برسه.

من تا حالا ندیده بودم بچه بگوید می خوام رییس جمهور بشم، خودم بچه بودم دلم می خواست دیپلمات بشم، ولی رییس جمهور :-|

۱۱ شهریور ۱۳:۴۳ بهار پاتریکیان D:
سبا رو دوس *_*

من هم دوستش دارم :-)

سلام بیا تا حرف نو بشنوی و کار بهتری پیدا کنی!

قربان شما، من کارم رو دوست دارم :)

۱۱ شهریور ۱۳:۲۷ مترسک ‌‌
من اگه بودم می‌گفتم: مگه شغل شما حبه انگور بودن توی اون قصه معروف نیست؟ D:

این حبه انگور بودن واقعاً یک شغل تمام وقت است، اون حبه انگور بودن رو نمی دونم :)))))))))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
در جستجوی درون و برون...
موضوعات
سروستاه نامه، سنتور (۲۷)
خوشنویسی، تذهیب (۱۷)
کار، iOS، اندروید (۳۷)
زندگی بهتر (۸۴)
یاد ایام (۲۸)
مهلا (۲۳)
صابرانه (۴۵)
از این روزها (۱۶۷)
یک سال بدون... (۱۲)
خانه دوست کجاست؟ (۲۶)
آشپزی، خام گیاهخواری (۱۹)
نی‌نی گولو، لیلی (۱۰۱)
کتابخوانی (۶)
مشاوره (۸)
آن سوی آب‌ها (۸۷)
داستان (۲)
چالش وبلاگی (۱)
آخرین نوشته ها
بدو گفتم که مشکی یا عبیری...
لبه‌ی پیاده‌رو، هم سطح جاده
سیاه و سفید
تنظیم روی فرکانس دیگر
هر نه ماه هم تکرار کنیم!
بیخودی
اعلام حیات :)
کرونا تست
مدرسه
کرونا در یک قدمی
محبوب ترین نوشته ها
لیلی، نام دیگر عشق است...
گاهی بیرون رو نگاه کن
کوچولو بیا*
سهیم شدن
امن‌سازی
یازده ضربدر سه
بسی عشق بودی در این چهار سال
مادرانگی :)
بدو گفتم که مشکی یا عبیری...
سوگواری
پربیننده ترین نوشته ها
لالایی لیلی :)
شفایافتگان
هَکَلچه :-)
مهاجرت
"هل اتی" کجا رفت؟
پسر یا دختر! مسئله این است...
مادر شوهر
روغن کلزا
بی کلید در* :-)
لیلی، مثلِ پری
نوشته های پر بحث تر
هَکَلچه :-)
کوچولو بیا*
لیلی، مثلِ پری
خب تا آخرش رو بگو :-|
لیلی، نام دیگر عشق است...
پسر یا دختر! مسئله این است...
دوبله وسط :-)
بی کلید در* :-)
آشپز که دو تا شد...
شهاب الدین*
تاریخچه نوشته ها
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۴ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۳ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۶ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۸ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۸ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۷ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۹ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۹ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۹ )
دی ۱۳۹۹ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۷ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۹ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۸ )
دی ۱۳۹۸ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۱۱ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۸ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۹ )
دی ۱۳۹۷ ( ۸ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۸ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۸ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۱۰ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۱۰ )
دی ۱۳۹۶ ( ۷ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۶ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۶ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۷ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۶ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۸ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۹ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۴ ( ۹ )
دی ۱۳۹۴ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۴ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۴ ( ۸ )
مهر ۱۳۹۴ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۴ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۴ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۳ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۳ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۳ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۳ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۳ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۳ ( ۱۰ )
ارديبهشت ۱۳۹۳ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۳ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۲ ( ۳ )
پیوند ها
گروه نرم افزاری پرکا
دامن گلدار اسپی
تیرمن
جولیک
نارخاتون
یک آشنا
آقاگل ملت
ذهن زیبای یلدا
faella
توکا
وقتی فاطمه روز به روز بزرگتر می‌شود
یک مترسک
وایسیـ ورسا
می‌خواهم فاطمه باشم
غرور شکسته
فیلوسوفیا
پرتقال دیوانه
حریری به رنگ آبان
در دیار نیلگون خواب
دکتر میم
خانومی جانم
روزنوشت های میم صاد
پنجره می‌چکد
ریشه در باد
حنا
صخره‌نورد
لافکادیو
هیچ
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان