خال دروگو!

اگر تصمیم گرفتید عصر یک روز تعطیل، بعد از مراسم قربانی، مهمانی بعدش، و عیادت از یک بچه دست شکسته در بیمارستان کمی استراحت کنید...

کتاب بخوانید :-)

اشتباه ترین کار ادامه دادن به دیدن قسمت های دانلود شده سریالی است که قرار نبوده ببینید :-/

ساعت نزدیک 12 است، چشمانتان از حدقه در آمده، واقعاً خسته هستید و صابر می گوید: قسمت بعدی را بگذار...

۱۲
مثه اینکه باب سلیقه ات نبوده :دی


نه خب بود، حجم بالای خشونت و روابط عجیبش رو نمی پسندم، وای داستانش قویه :-)

۲۷ شهریور ۱۹:۳۷ گروه فرهنگی صبح امید
منتظریم

منتظر چی؟ سیزن 7؟:-)))

۲۶ شهریور ۱۳:۱۶ ستــ ـاره
این سریال فقط داستان نیست آخه...
بازیگراش عالین ، دیالوگاش عالی تر و بعضی از صحنه هاش ارزش ده بار دیدن رو هم دارند

خوبه که این قدر دوستش داری،lost رو هم دیدی؟ اون داستانش حرف نداره

کتابش رو هنوز فصل اولم، تا اینجا کلیت داستانش که همونه! تو جزئیات داستان یه تفاوتهایی داره... مثلا اونجایی که از زیبایی جفری (پسر بزرگ سرسی) می گه، ترین (کوتوله) رو با پای کج و چشمهای تابه تا توصیف می کنه خب با سریال فرق داره...
آها یه چیز دیگه اینکه، آدمها کم سن و سال تر از سریال هستن! ند استارک سی چهار سالشه! جان اسنو موقعی که می ره وال چهارده سالش بوده فقط!!!

اوهوم، ممنونم که برام توضیح دادی:-)

۲۵ شهریور ۱۶:۴۲ خانم فـــــ
یه اعترافی بکنم
من هیچ وقت نمیتونم سربال های دانلودی رو تا آخر ببینم، فیلم سینمایی راحت تره، 90 دقیقه یه جا و خلاص!
:)


سریال آدم رو 90 ساعت درگیر می کنه، فکر کن :-|

سه قسمت اولُ دیدم،خیلی خوب بود...ولی واقعا حس و حال دنبال کردن سریال رو ندارم! خصوصا چنین سریالی که قطعا نمیتونم لپ تاپو وصل کنم به TV و ببینمش :))

آره موافقم چیزی که نمیشه به تی وی وصل کرد، رو بی خیال :) هی باید بزنی جلو، چیه آخه :)

گیم عاالیه
البته من فصل اول و دومش رو به هیچکس توصیه نمیکنم، چون علاوه بر ضعیف بودن صحنه های بیخودی هم داره که نبودنشون خیلی به ساختار فیلم ضربه نمیزنه. اما خب داستانش پیچیده س و برای فهمیدن قسمتای بعدی باید دید دیگه.
خوشبختانه تو فصلای آخر صحنه های بیخودش تقریبا حذف شدن و فصل 6 فککنم به قدری تمیز بود که میشد با خانواده دید :)) شاید یه چیزایی بود ولی در مقایسه با اون اوایل بسیار کم. و همین فصل 6 بسیاااااااااااااار قوی و خوشساخت و به قولی سالید بود، در حدی که من اپیزود 9 و 10 ش رو درحالی دیدم که نفسم کلا حبس بود. فککنم ریت 9.9 یا 10 گرفته باشه این دوتا قسمت تو IDmb
کلا بنظرم یکی از روشهای تخمین زدن فیلم و سریال همین صحنه های بیخودش باشه، چون معمولا این چیزا رو برای جذب مخاطب می ذارن و تو فیلما و سریالای قوی خیییلی کم پیش میاد ازین چیزا بگنجونن.

آره موافقم، صحنه اضافی خیلی داره که فقط برای جلب مخاطب گذاشته، ولی خب اگه همه را دنبال نکنی هم بعد نمی فهمی چی شد :-|

آخ جون هنوز به آخر 6 نرسیدم، چه خوب که این قدر خفنه، حالم خوب میشه پس :)

√√√

:)

این همه شخصیت
چرا دروگو؟

منم مثل شما بودم
چقدر پای کامپیتر خوابم میبرد به خاطر این سریال!

چون اون موقعی که من این پست رو نوشتم، ساعت 11:30 شب، وسط اپیزود دو از فصل 6 یادی از خال دروگو شد :))))))))

۲۳ شهریور ۲۳:۳۶ 💕 پسر خوب 💕
بعله
ان شاءالله همیشه موفق و مؤید باشین

سلامت باشین :)

من سریالش رو اینجوری نگاه می کردم که روم رو برمی گردوندم یا می زدم جلو...

یه بار موقع خوندن کتابش هم همینکارو کردم، یعنی ناخودآگاه سرم رو برگردوندم! فکر کردم خودش باید بره جلو و قسمت داغونش رد شه!!! :))

:))))))))) این که موقع خوندن کتاب هم همون کار رو کردی خیلی خوب بود :))) راستی میگن که فیلم یک جاهایی اش به کتاب وفادار نبوده، درسته؟

۲۳ شهریور ۱۴:۱۷ هولدن کالفیلد
آره من کلا توی هنری جات همینم
پینک فلوید و اوپث و دریم تییتر رو صرفا چون ملت خیلی خفن میدونن من زیاد گوش نمیدم، در مورد کتاب که خودم رو مجتهد میدونم کلا! در مورد فیلم و سریالم مراجع خاص خودم رو دارم ضمن اینکه شامه هنری من خوبه کلا! من کاملا دنبال اینم ذائقه ام علاوه بر خوب بودن و خوب موندن، جوزده و‌ پیرو اپیدمی هم نشه، ذائقه اپیدمی زده، خوبشم مفت نمیرزه برام!!!

این واقعاً ارزشمنده هولدن، مخصوصاً در جامعه ای که ما رو با سرکوب و عوام فریبی بزرگ می کنند، این که آدم به اصالت ذات خودش افتخار کنه خیلی خوبه :) این دیدگاهت رو می پسندم :)

دقیقا منم مشکل هولدن رو دارم! تو همه چیز! از کتاب تا فیلم و سریال! من شازده کوچولو رو همین چند وقت پیش با ترس و لرز خوندم!! 
من نفهمیدم از کجا دوستان فهمیدن که سریاله گیم آو ترونز بوده؟ البته شاید رفرنس دادین اما من چون نمیبینمش نمیفهمم!!! 

عنوان پست، اسم یکی از شخصیت های این سریال است، افرادی که پایه ی گیم آو ترونز بودند از روی همون عنوان حدس زدند :)))))))))

خوبه که مثل هولدن باشی، من سلیقه اش رو دوست دارم، خاص است :) سلیقه تو هم خاص است، برند یلدا :)

(: کتاب میخوانیم

کتاب دوس؟

۲۳ شهریور ۰۹:۵۶ بای پولار
خدا به خیر کنه از عنوان متن هم معلومه تازه فصل اولید :)))
سریال جذابیه. من که خیلی خوشم می آد ازش.

نچ نچ نچ، اشتباه حدس زدید، فصل ششم هستیم، اپیزود 3 :))))))))))) 

علت عنوان این پست ذکر نام خال دروگو در اپیزود دوم فصل ششم بود، موقعی که می خواستم این پست رو بگذارم :)))))))))
در عرض دو هفته با پایه ای که صابر باشه، کل 6 سیزن رو تموم کردیم، یعنی تا حالا 52 ساعت گیم آو ترونز دیدیم، یا خداااااااااااااااا :-|

۲۳ شهریور ۰۹:۳۴ هولدن کالفیلد
من گیم آو ترونز را تنها به این دلیل نمیبینم که خوشم نمیاد از سریالهایی که همه میگن ببین بیین ببین بیین! حالا هرچقدرم خوب باشه! :|
کلا یه چیز که اپیدمی میشه من ازش بدم میاد ناخودآگاه! به نظرم اپیدمی ضد اصالت فرهنگیه! :|
البته خودمم میدونم دیدگاهم تندروئانه است و زیبا بودن یه اثر ربطی به اپیدمی شدن و نشدنش نداره :|

آره خب می فهمم چی میگی، برا همین هست که برند داری دیگه، یه بار دیگه هم گفتم، برند هولدن داری :)))

من توصیه نمی کنم ولی گیم آو ترونز رو :)

۲۳ شهریور ۰۹:۲۲ جودی آبوت
اوه مای گاد
منم گاهی ازین کارا میکنم 😁

پس بزن قدش رفیق :)

۲۳ شهریور ۰۷:۲۳ Lady cyan ※※
جا داره بگم خدا قوت :))

جا داره سپاسگزاری کنم :)

واقعا اشتباه ترین کااارو کردی

اوهوم، چه کنم؟ :)

۲۲ شهریور ۲۳:۱۷ آقاگل ‌‌‌‌
خدا قوت پهلوان.

زنده باشی دلاور :)))))

۲۲ شهریور ۲۲:۳۶ ستــ ـاره
هوووف گیم اف ترونز محششششره... کامل دیدم اینبار دارم با کیفیت 720 دانلود میکنم که بیشتر لذت ببرم D:

سریالی هست که آدم رو درگیر می کنه، ولی خب بار دوم دیگه نه، چون همه اش رو شده دیگه، spoil است :)

۲۲ شهریور ۲۲:۲۷ مترسک ‌‌
سریال دیدن به حال زیادی احتیاج داره و منم در 99 درصد مواقع حالش رو ندارم! :))

خوبه که :-) شاید یه پایه ای پیدا کردی بعداً که حالش هم پیدا شد :)

۲۲ شهریور ۲۱:۴۹ گربه بنفش
سریال دیدن کار سختیه:)))

موافقم، خیلی هم زمان بر است :)

سریال دیدن همیشه همینطوره :)) همه ش دلت میخواد قسمت بعدش رو ببینی !:))

آره، وقتی هم که همه اش رو دانلود کرده باشی تا ته اش، دیگه خب بهانه ای نمی مونه  که بریم هفته بعد بیاییم :-))))

من چیکار کنم با 10 تا قسمت باقیمانده از سریالی که دانلود کردم وحال ندارم ببینم؟! :|

شما نیاز به پایه داری نگار جونم :)

تا قسمت بعدی هست، زندگی باید کرد... :)

:-) بله، بله، تا قسمت بعدی هست، زندگی تعطیل است :)))

۲۲ شهریور ۲۱:۲۳ خانم فـــــ
اون سریال که مجذوبتون کرده رو بگید ماها هم ببینیم:)

راستش اصلاً توصیه نمی کنم که ببینی :) همین گیم آو ترونز هست که بچه ها حدس زدن، ولی من چون هر 6 فصلش را گذاشتم با هم دانلود بشه، توی رو در بایستی شب هایی که خسرو خان روشن موند تا همه این ها دانلود بشه همه قسمت هایش رو دیدم :-||||||||| یعنی به نظرم گیم آو ترونز جدای تم اصلی داستان که نمیشه حدس زد و همه اش یک سری اتفاق پیش بینی نشده درش می افته، یک ترکیب وحشتناکی از عریانی، روابط نامشروع انحرافی و خشونت در حد بنز است :-|


در حدی سطح خشونت این فیلم بالاست که در هر لحظه شما می توانید انتظار بکشی که گلوی یک نفر را ببرند، شاهرگش را بزنند، سرش را ببرند، چشم هایش را از کاسه در بیاورند، کله طرف را بترکونند... اصن یه وضعی هست که نگم بهتره :-| دیگه مدل روابط عجیب و غریب رو هم خودت حدس بزن در چه حد تنوع و در چه حد نامشروعی نشون میده :-|

ولی بدی سریال اینه که خب شما نصف یک فصل هم که ببینی، ذهنت درگیر میشه، میگی خب بعدش چی میشه و اینها، برا همین یه هو می بینی 6 تا فصل دیدی! مخصوصاً که یک پایه ی فیلم بازی مثل صابر هم داشته باشی که هنوز قسمت فعلی تموم نشده، هی میگه بزن قسمت بعد :-)))))))))))

۲۲ شهریور ۲۱:۱۶ اهنگ نواز
با کتاب موافق هستم 

خودم هم موافق هستم دوباره :)))

آخ آخ امان از گیم آو ترونز :))

آخ آخ آخ آخ :-))))))))))))))))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
در جستجوی درون و برون...
موضوعات
سروستاه نامه، سنتور (۲۷)
خوشنویسی، تذهیب (۱۷)
کار، iOS، اندروید (۳۷)
زندگی بهتر (۸۴)
یاد ایام (۲۸)
مهلا (۲۳)
صابرانه (۴۵)
از این روزها (۱۶۷)
یک سال بدون... (۱۲)
خانه دوست کجاست؟ (۲۶)
آشپزی، خام گیاهخواری (۱۹)
نی‌نی گولو، لیلی (۱۰۱)
کتابخوانی (۶)
مشاوره (۸)
آن سوی آب‌ها (۸۷)
داستان (۲)
چالش وبلاگی (۱)
آخرین نوشته ها
بدو گفتم که مشکی یا عبیری...
لبه‌ی پیاده‌رو، هم سطح جاده
سیاه و سفید
تنظیم روی فرکانس دیگر
هر نه ماه هم تکرار کنیم!
بیخودی
اعلام حیات :)
کرونا تست
مدرسه
کرونا در یک قدمی
محبوب ترین نوشته ها
لیلی، نام دیگر عشق است...
گاهی بیرون رو نگاه کن
کوچولو بیا*
سهیم شدن
امن‌سازی
یازده ضربدر سه
بسی عشق بودی در این چهار سال
مادرانگی :)
بدو گفتم که مشکی یا عبیری...
سوگواری
پربیننده ترین نوشته ها
لالایی لیلی :)
شفایافتگان
هَکَلچه :-)
مهاجرت
"هل اتی" کجا رفت؟
پسر یا دختر! مسئله این است...
مادر شوهر
روغن کلزا
بی کلید در* :-)
لیلی، مثلِ پری
نوشته های پر بحث تر
هَکَلچه :-)
کوچولو بیا*
لیلی، مثلِ پری
خب تا آخرش رو بگو :-|
لیلی، نام دیگر عشق است...
پسر یا دختر! مسئله این است...
دوبله وسط :-)
بی کلید در* :-)
آشپز که دو تا شد...
شهاب الدین*
تاریخچه نوشته ها
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۴ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۳ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۶ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۸ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۸ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۷ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۹ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۹ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۹ )
دی ۱۳۹۹ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۷ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۹ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۸ )
دی ۱۳۹۸ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۱۱ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۸ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۹ )
دی ۱۳۹۷ ( ۸ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۸ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۸ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۱۰ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۱۰ )
دی ۱۳۹۶ ( ۷ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۶ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۶ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۷ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۶ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۸ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۹ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۴ ( ۹ )
دی ۱۳۹۴ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۴ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۴ ( ۸ )
مهر ۱۳۹۴ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۴ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۴ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۳ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۳ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۳ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۳ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۳ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۳ ( ۱۰ )
ارديبهشت ۱۳۹۳ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۳ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۲ ( ۳ )
پیوند ها
گروه نرم افزاری پرکا
دامن گلدار اسپی
تیرمن
جولیک
نارخاتون
یک آشنا
آقاگل ملت
ذهن زیبای یلدا
faella
توکا
وقتی فاطمه روز به روز بزرگتر می‌شود
یک مترسک
وایسیـ ورسا
می‌خواهم فاطمه باشم
غرور شکسته
فیلوسوفیا
پرتقال دیوانه
حریری به رنگ آبان
در دیار نیلگون خواب
دکتر میم
خانومی جانم
روزنوشت های میم صاد
پنجره می‌چکد
ریشه در باد
حنا
صخره‌نورد
لافکادیو
هیچ
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان