سردرد :-(

سردرد

و دیگر هیچ :-(

۱۲
۲۸ دی ۱۲:۲۰ میم کاف
چ چیزای خوبی یاد گرفتیم با این پست

منم سردرد میگرنی دارم ولی میترسم از زالو درمانی....

من برای سینوزیت یک بار زالو انداختم، واقعا ترس نداره، اصلا نمی فهمی که مخصوصا روی سر


چشماتو ببیند در همه لحظات :)

ای داد از دردِ سر :(
معمولا دراز بکشی یا چشمها رو ببندی و مثل مدیتیشن نفس رو آروم کنی خوبه 
حواست هم معطوف به چیزهای خوب کن 
لابد از استرسه دیگه، فدایت، بهتر باشی :*

این هم راه خیلی خوبیه مونا جانم، فکر کنم ترکیبی از معده داغون و استرس زیاد بود، آن قدر که آن شب استرس داشتم ...

چه شبی بود

۲۸ دی ۰۸:۴۰ بلاگر آرام
به قول فیلم اتاق:
If you don't think about it, it doesn't matter :)
فک کنم چون شما داری مامان میشی ناخودآگاه یاد اون فیلم و اون صحنه افتادم.

چه فیلمی بود ولی، هنوز یادش می افتم موهای تنم سیخ میشه، عالی بود...

۲۸ دی ۰۸:۱۰ بنت شهرآشوب
ان شالله قدم دلبندت سردرداتو خوب میکنه

چه دعای خوبی کردی عزیزم :)

۲۸ دی ۰۸:۰۱ نار خاتون
آب بخور بانو

خوردم نارخاتون جانم، خیلی خیلی خوردم :(

۲۸ دی ۰۶:۰۳ دچــ ــــار
آقای اردشیر!
مامانتو ببر دکتر :))

:))))))))))) آخی اردشیر :) باید به لیلی بگیم ببره منو دکتر :)

۲۸ دی ۰۴:۲۰ واران :)
@
دلا بانو 
سلام رو خود من تو همه سر دردها  معمولا جواب داده االبته بجز درد میگرنی شدید !!
من خودم هر وقتی سر درد داشتم ازش استفاده کردم ولی چون پوست خودم حساسه کمتر ازش استفاده میکنم :)
همین الان که سر درد شدیدی دارم اگر بخاطر پوست حساسم نبود قطعا ازش استفاده میکردم :)

@
یا فاطمه زهرا 
سلام 
این زالو درمانی برای سر دردهای میگرنی واقعا کارش حرف نداره و درمانگر خوبی است که دومی نداره!
البته شش ماه حداقلشه من شنیدم اثرش بیشتر از 6ماه است :)

+
سلام بر مامان پریسا خانوم گل ♡
صبحتون بخیر
ایشالا سر دردتون بخوره تو سر دشمن و حالتون خوب بشه ...آمین.
ببخشید از این تریبون برای رسوندن پیام استفاده کردم :)

ممنونم واران جان مهربونم، دکتر منی تو :)

۲۸ دی ۰۳:۴۷ 💖 miss fatemeh 💖
ایشاالله زودِ زود خوب میشین :))
من تا حالا سردرد نگرفتم آرزو به دل موندم خخخخخخ!

ایشالا هیچ وقت هیچ وقت سردرد نیاد سراغت فاطمه جونم :)

۲۸ دی ۰۱:۳۱ دلا بانو
من این روش دارچینرو قبلا خونده بودم
http://www.z-p-m.blogfa.com/post-31.aspx
این بنده خدا گفته واسه سردرد ناشی از هوای سرد یا سردی خوردن جواب میده!
البته خودم تاحالا امتحان نکردم! سرم که درد میکنه یادم بهش نمیفته:))

اوهوم، منطقیه ولی چون ناحیه را خیلی گرم می کنه برای یه مدت محدودی لااقل بهتر میشه، ولی موافقم که به علت درد بستگی داره، ممنونم دلابانو جانم :)

۲۷ دی ۲۲:۵۹ آنالیز ..
من فقط بلدم انرژی مثبت منتقل کنم: )
ایشالا زودی سر دردت خوب بشه مامان پریسا جان با آیکون بوس بوس قلب قلب: )

عززززززززززززززززززززززیزم ، چه خوب بود انرژی مثبتی که فرستادی :)

می خوام یه چیزی بگم که نه "عیب نداره" باشه و نه "وای چرا؟ خدا بد نده" باشه و نه "ایشالا خوب بشی" باشه و نه خلاصه ازین دست حرف ها باشه ولی چیزی به ذهنم به جزززز همینا نمی رسه :)))

آره جنس دلداری هاش همه اش همیناست که گفتی :(

۲۷ دی ۲۲:۱۷ علی موسوی
ای بابا .. ایشالا زود خوب بشه 

مرسی سید جان :)

۲۷ دی ۲۱:۳۶ آقاگل ‌‌
اصلا شاعر میگه درد سر از درد عقرب بدتر است! 

چه شاعر فهیمی است :)

خیلی وقتا میشه هرروز سردردم:|

چطوری تاب میاری دختروووووووووووو؟ :(

۲۷ دی ۲۰:۳۰ واران :)

برای رفع سر درد :
دارچین و آب ولرم.
مقداری دارچین رو تو یه زیر استکانی ریخته و یک کوچولو قاشق مربا خوری/ بستنی خوری می ذارین و سپس مقداری آب ولرم به دارچین،  
 اضافه میکنین.
اونوقت شما دراز بکشین و در حین دراز کشیدن تاکید میکنم حتما چشم هاتون ببندین!!
سپس ، از شخص دیگری، حتما بخواین با یه پنبه یا یه دستمال آغشته به محتوای مخلوط دارچین و آب ولرم، 
 رو با دستمال کاغذی رو پیشونی تون بمالند.
جوری که تمام پیشونی تون مخلوط دارچین و آب ولرم بشه در این حین، تحت هیچ شرایطی چشم ها باز نشه!  
وقتی تمام پیشونی تون مقداری از مخلوط دارچین و آب ولرم شد.
 بمدت ده دقیقه الی یکربع دارچین رو ، روی پیشونی تون نگه دارین و به هیچ چیزی اون لحظه فکر نکنین، دارچین تمام دردتون رو با خودش میبره حتی همون لحظه حس میکنی دردتون خفیف شده.
بعد از یکربع، پیشونی تون به آرامی با آب ولرم بشورین و سپس خشک کنین
در موقع شستن حتما چشم ها بسته باشه!!
بعد از خشک کردن پیشونی تون،
 حالا یا با حوله یا با سشوار! 
 درد سرتون تسکین میابد .
بمدت نیمساعت هم پیشونی تون قرمز هست.
 ولی بعد از گذشت نیمساعت حدودا ،
 رنگ پیشونی تون به حالت اول برمیگرده.
فقط در هنگام استفاده از دارچین  و شستن صورت تون
حتما حتما چشم ها بسته باشه! تا دارچین به چشم هاتون آسیب نرسونه...

امضاء:
دکتر وارن پزشک طب سنتی :))

پزشک جان این راه حلت برای یک ساعتی سردرد ما را اون شب خوب کرد :) 

دستت درد نکنه

البته من چون ریشه سردردم به معده ام ربط داشت، بعدش دوباره شروع شد، ولی همون یک ساعت هم خیلی خوب بود، مرسی :)

۲۷ دی ۲۰:۱۷ یا فاطمة الزهراء
بیا بریم زالو بندازیم
عالیه سردرد تا شش ماه از بین میره 

میگن تو بارداری نمیشه زالو بیاندازی :(((((((((((

۲۷ دی ۲۰:۰۶ Tamana .....
سردرد خیلی بده

:( خیلی

۲۷ دی ۱۹:۵۶ 𝓂𝑜𝒽𝓈𝑒𝓃 𝒻𝒶𝓇𝒶𝒿 シ
سردرد خوب است اما امان از دردسر!!!
(عجب چیزی گفتم ::) )

خیلی فلسفی بود :)

۲۷ دی ۱۹:۴۲ gandom baanoo
وای سردرد خیلی بده! :((

مخصوصا وقتی نتونی قرص بخوری :(

۲۷ دی ۱۹:۲۵ BAHAR* Alone
چیشده؟:(

سردرد :(

۲۷ دی ۱۹:۲۰ واران
راه درمانتون پیش منه ولی ایشالا 
شب نتم اومد میام میگم :)

با استفاده از طب سنتی بدون خوردن هیچ دارویی :)

سلام :)

سلام عزیز دلم، ممنونم که راه حل را برام نوشتی :)

امیدوارم هرچی زودتر بهتر بشین

ممنونم از دعای خوبتون :)

۲۷ دی ۱۸:۵۰ میم کاف
نبینیمت مریض باشی مامان لوبیا
البته دیگه لوبیا نیست بزرگ شده

آخ آخ آخ نبودی ببینی مامان لوبیا به چه وضعی گرفتار شده بود :-(

آره الان ها اندازه این لیمو بزرگ های زمستونیه، به جای مامان لوبیا شدم مامان لیمو :))))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
در جستجوی درون و برون...
موضوعات
سروستاه نامه، سنتور (۲۷)
خوشنویسی، تذهیب (۱۷)
کار، iOS، اندروید (۳۷)
زندگی بهتر (۸۴)
یاد ایام (۲۸)
مهلا (۲۳)
صابرانه (۴۵)
از این روزها (۱۶۷)
یک سال بدون... (۱۲)
خانه دوست کجاست؟ (۲۶)
آشپزی، خام گیاهخواری (۱۹)
نی‌نی گولو، لیلی (۱۰۱)
کتابخوانی (۶)
مشاوره (۸)
آن سوی آب‌ها (۸۷)
داستان (۲)
چالش وبلاگی (۱)
آخرین نوشته ها
بدو گفتم که مشکی یا عبیری...
لبه‌ی پیاده‌رو، هم سطح جاده
سیاه و سفید
تنظیم روی فرکانس دیگر
هر نه ماه هم تکرار کنیم!
بیخودی
اعلام حیات :)
کرونا تست
مدرسه
کرونا در یک قدمی
محبوب ترین نوشته ها
لیلی، نام دیگر عشق است...
گاهی بیرون رو نگاه کن
کوچولو بیا*
سهیم شدن
امن‌سازی
یازده ضربدر سه
بسی عشق بودی در این چهار سال
مادرانگی :)
بدو گفتم که مشکی یا عبیری...
سوگواری
پربیننده ترین نوشته ها
لالایی لیلی :)
شفایافتگان
هَکَلچه :-)
مهاجرت
"هل اتی" کجا رفت؟
پسر یا دختر! مسئله این است...
مادر شوهر
روغن کلزا
بی کلید در* :-)
لیلی، مثلِ پری
نوشته های پر بحث تر
هَکَلچه :-)
کوچولو بیا*
لیلی، مثلِ پری
خب تا آخرش رو بگو :-|
لیلی، نام دیگر عشق است...
پسر یا دختر! مسئله این است...
دوبله وسط :-)
بی کلید در* :-)
آشپز که دو تا شد...
سه و چهار :-)
تاریخچه نوشته ها
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۴ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۳ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۶ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۸ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۸ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۷ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۹ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۹ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۹ )
دی ۱۳۹۹ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۷ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۹ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۸ )
دی ۱۳۹۸ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۱۱ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۸ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۹ )
دی ۱۳۹۷ ( ۸ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۸ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۸ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۱۰ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۱۰ )
دی ۱۳۹۶ ( ۷ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۶ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۶ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۷ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۶ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۸ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۹ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۴ ( ۹ )
دی ۱۳۹۴ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۴ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۴ ( ۸ )
مهر ۱۳۹۴ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۴ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۴ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۳ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۳ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۳ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۳ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۳ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۳ ( ۱۰ )
ارديبهشت ۱۳۹۳ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۳ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۲ ( ۳ )
پیوند ها
گروه نرم افزاری پرکا
دامن گلدار اسپی
تیرمن
جولیک
نارخاتون
یک آشنا
آقاگل ملت
ذهن زیبای یلدا
faella
توکا
وقتی فاطمه روز به روز بزرگتر می‌شود
یک مترسک
وایسیـ ورسا
می‌خواهم فاطمه باشم
غرور شکسته
فیلوسوفیا
پرتقال دیوانه
حریری به رنگ آبان
در دیار نیلگون خواب
دکتر میم
خانومی جانم
روزنوشت های میم صاد
پنجره می‌چکد
ریشه در باد
حنا
صخره‌نورد
لافکادیو
هیچ
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان