شاخک :-|

آرایشگر مورد نظر پرسید: چتری ها را تا رو لب کوتاه کنم خوبه؟

گفتم: آره قربون دستت، کوتاه نشه زیاد :-)

کوتاه نشه زیاد همانا و وضع فعلی من همان :-)

در حال حاضر، من اسیر دو تا سیخ موی چتری در چپ و راست فرق سرم هستم که مثل دو تا شاخک هاچ زنبور عسل است که وا رفته افتاده پایین و همه دنیا را با دو عدد میله فر خورده در مقابل صورت رویت می کنم :-|


آقا من اشتباه کردم  :-| یادم نبود این موهای فرفرویی چطوریه، حالا نه میره زیر گیره، نه زیر کش، از تل هم خوشم نمیاد، این شاخک ها رو چه کنم؟


به مامانم میگم: میرم از بیخ میزنم این دو تا شاخ رو...

میگه: نزنی ها! همون دو تا هست خوشگل شدی :-|

قبلش چی بودم به نظرتون؟ :دی

۱۱
۰۳ مهر ۲۰:۳۰ ماهی کوچولو
مدل مو با چتری کوتاه
جمع کردن موی ساده

خفن بودی :)

چرا آخه؟؟!!!

منظور خاصی ندارم !!من واسه همه کامنت ها!!علامت تعجب میذارم!!شده عادت !!!!

یه طوریه :)‌ اون هم این همه علامت تعجب، یه جور کنایه آمیز است وقتی آدم می خوندش :)

در همه مسائل موفق باشید!!!! هر طور راحتید!!!!!!!!!!!!

یعنی من اسیر اون علامت تعجب هایی هستم که شما میذاری :-|

میگذره...

:)

الان بری همین شاخک هارو کوتاه کنی! شاید دو روز از دستشون راحت شی ولی خوب به هرحال دوباره رشد می کنن و دوباره شاهد رویش این شاخک ها خواهی بود :دی لذا دندون فقط باید بذاری رو جیگر :)) 

جگرم پاره پاره شد اون قدر دندون رویش گذاشتم :دی

ازین گیره مشکی ها نمیشه؟

نه :-(

بهر حال مساله زنونه است!!حرفی نیست!!

البته موفق باشید همچنان!!

در همه مسایل موفق باشم یا در کوتاه کردن مو فقط؟ :دی

۲۸ شهریور ۰۲:۴۱ مترسک ‌‌
عرضی ندارم :))

شما عزیزی :)

۲۷ شهریور ۲۳:۱۶ بیوکده biokade
من خودم کوتاه میکنم.🙂 
اخیی 

خراب میشه خودم کوتاه کنم :)

۲۷ شهریور ۲۲:۳۳ خانومی ...
من خودم ورداشتم کوتا شون کردم تا روی ابرو ! بعد به سان موهای شازده کوچولو رو هوان ، به سمت پایین نمیخوابن هیچوقت ، دستی دستی گند زدم به موهام رفت :/

کاشکی مال من هم مثل شازده کوچولو میرفت هوا :)))) خوش به حالت خانومی

۲۷ شهریور ۲۰:۴۷ ماهی کوچولو
تو نت سرچ کردم :))
البته یه چیزی تو ذهنم بود نداشت منم نمیدونم چطوری بگم :(

چی سرچ کردی به اون رسیدی ماهی گل گلی من؟ :*

باید بیایی حضوری توضیح بدهی :)

۲۷ شهریور ۲۰:۳۰ قالب رضا
نظری ندارم

:-|

۲۷ شهریور ۲۰:۱۰ بانوچـ ـه
چرا آرایشگرها هیچ وقت اون چیزی که میخوایم رو ارائه نمیدن؟

فکر کنم ویژگی شغلی شون شده دیگه :-|


بنظرم از خیر یا چتری هاتون  بگذرین یا صبر کنین  موهاتون رشد کنه :))
حرص هم نخورین :)
بجاش عسل بخورین :)


عسل هایم تموم شده واران :-(

@
آقاگل 
چون کارتون پروانه موجود نبود :دی :))
برای همین زنبور انتخاب شد :دی 
البته شاخک پروانه وا که نمیره ولی شاخک های هاج زنبور عسل وا رفته بود:دی 






من هم یه همچین خاطره ای از هاچ تو ذهنم داشتم :)

درست برا منم همینطور...
رفتم ارایشگاه
چقد توضیح دادم و طرف با سر 
علامت رضایت داده و یه لبخند ملیح پشتوانه حرفام کرده..
بعد زده کل سرم رو خراب کرده
تازه فهمیدم کر و لال بوده...
و لبخند ملیحش منو کشت…
اینم اندر احوالات من.!!!!!

این کامنت عالی بود :) طفلک آرایشگره با اون لبخند ملیحش :)))))

۲۷ شهریور ۱۹:۴۴ ام اسی خوشبخت
آرایشگرها اصلا حرف مشتری رو نمیشنون.

یعنی اصرار دارند که نشتوند ها :-|

یعنی عاشق مامانتون شدم :))))))))

خودم هم عاشقشم :)

۲۷ شهریور ۱۹:۲۷ آقاگل ‌‌
حالا چرا زنبور؟ مثلا چرا پروانه نه؟ 

آخه یاد هاچ زنبور عسل افتادم :) پروانه هم میشه :)

۲۷ شهریور ۱۹:۲۲ بهارنارنج :)
درهمه حال پریسایی!:دی
تا اقات چجوری بپسنده:)))
۲۷ شهریور ۱۹:۲۱ ماهی کوچولو
عزیزممم :)) یکم دیگه اینستاگرام رو چک کن
چندتا عکس میدم ببین خوشت میاد اون مدلی جمع کنی یا نه

این مدلها رو از کجا آوردی ماهی؟ چه خوشگل بودن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
در جستجوی درون و برون...
موضوعات
سروستاه نامه، سنتور (۲۷)
خوشنویسی، تذهیب (۱۷)
کار، iOS، اندروید (۳۷)
زندگی بهتر (۸۴)
یاد ایام (۲۸)
مهلا (۲۳)
صابرانه (۴۵)
از این روزها (۱۶۷)
یک سال بدون... (۱۲)
خانه دوست کجاست؟ (۲۶)
آشپزی، خام گیاهخواری (۱۹)
نی‌نی گولو، لیلی (۱۰۱)
کتابخوانی (۶)
مشاوره (۸)
آن سوی آب‌ها (۸۷)
داستان (۲)
چالش وبلاگی (۱)
آخرین نوشته ها
بدو گفتم که مشکی یا عبیری...
لبه‌ی پیاده‌رو، هم سطح جاده
سیاه و سفید
تنظیم روی فرکانس دیگر
هر نه ماه هم تکرار کنیم!
بیخودی
اعلام حیات :)
کرونا تست
مدرسه
کرونا در یک قدمی
محبوب ترین نوشته ها
لیلی، نام دیگر عشق است...
گاهی بیرون رو نگاه کن
کوچولو بیا*
سهیم شدن
امن‌سازی
یازده ضربدر سه
بسی عشق بودی در این چهار سال
مادرانگی :)
بدو گفتم که مشکی یا عبیری...
سوگواری
پربیننده ترین نوشته ها
لالایی لیلی :)
شفایافتگان
هَکَلچه :-)
مهاجرت
"هل اتی" کجا رفت؟
پسر یا دختر! مسئله این است...
مادر شوهر
روغن کلزا
بی کلید در* :-)
لیلی، مثلِ پری
نوشته های پر بحث تر
هَکَلچه :-)
کوچولو بیا*
لیلی، مثلِ پری
خب تا آخرش رو بگو :-|
لیلی، نام دیگر عشق است...
پسر یا دختر! مسئله این است...
دوبله وسط :-)
بی کلید در* :-)
آشپز که دو تا شد...
سه و چهار :-)
تاریخچه نوشته ها
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۴ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۳ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۶ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۸ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۸ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۷ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۹ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۹ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۹ )
دی ۱۳۹۹ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۷ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۹ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۸ )
دی ۱۳۹۸ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۱۱ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۸ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۹ )
دی ۱۳۹۷ ( ۸ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۸ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۸ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۱۰ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۱۰ )
دی ۱۳۹۶ ( ۷ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۶ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۶ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۷ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۶ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۸ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۹ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۴ ( ۹ )
دی ۱۳۹۴ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۴ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۴ ( ۸ )
مهر ۱۳۹۴ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۴ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۴ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۳ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۳ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۳ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۳ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۳ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۳ ( ۱۰ )
ارديبهشت ۱۳۹۳ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۳ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۲ ( ۳ )
پیوند ها
گروه نرم افزاری پرکا
دامن گلدار اسپی
تیرمن
جولیک
نارخاتون
یک آشنا
آقاگل ملت
ذهن زیبای یلدا
faella
توکا
وقتی فاطمه روز به روز بزرگتر می‌شود
یک مترسک
وایسیـ ورسا
می‌خواهم فاطمه باشم
غرور شکسته
فیلوسوفیا
پرتقال دیوانه
حریری به رنگ آبان
در دیار نیلگون خواب
دکتر میم
خانومی جانم
روزنوشت های میم صاد
پنجره می‌چکد
ریشه در باد
حنا
صخره‌نورد
لافکادیو
هیچ
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان