لباس بچه :)

یکی از مشکلات لباس های کادویی برای جگرگوشه این است که عزیزترین هایم لطف کردند/می کنند و یک یا چند سایز بزرگتر می خرند، حالا چون اندازه لیلی قبل تولدش معلوم نبوده، گاهی اوقات لباس در فصلی اندازه تنش می شود که مناسب احوال نیست :-) 

مثلاً همه لباس های قرتی بازی و آستین حلقه ای تابستان را می شود با یک بادی آستین بلند در زمستان تنش کرد، به جای سارافون یا با یک کت رویش، ولی لباس های کلفت تر را قاعدتاً نمی شود در فصل گرم پوشاند و گاهی زمانش گذشته و سایزش رد شده :-(

یا نکته دیگر این که بچه در این سن و سال اکثراً یا خانه است یا خانه نزدیکان درجه اول می رود، پس نیازی به لباس مهمانی خیلی شیک و مجلسی نیست، که شاید حتی یک بار هم فرصت نشود بپوشد که لباس های مجلسی برای خانه راحت نیستند ولی من دلم نمی آید سایزش رد شود و گاهی روزها در خانه تنش می کنم  و عروسک نازداری می شود :-)

از همه مهمتر این که لباس خریدن برای جگرگوشه خیلی لذت بخش است :) ولی لیلی یک سری لباس مهمانی دارد و صابر می گوید همان ها را تنش کن و نمی گذارد بروم برای جوجه لباس بخرم :-|


سئوال: می خواهم برای لیلی از این تل های کشی/توری بخرم که معلوم شود دختر است :-))))) از کجا باید بخرم و چی بگویم موقع خرید؟ نظری؟ پیشنهادی؟


۱۳
مرسی عالی بود

چی اش عالی بود؟ :دی

۱۷ مهر ۱۴:۴۳ هولدن کالفیلد
به نظرم براش تی شرت
KEEP CALM & I'M GOL DOKHTAR
بخر :|

ایده ات حرف نداره هولدن :) فقط شاید نتونن DOKHTAR رو بخونن :دی

۱۶ مهر ۲۱:۱۹ پیمان محمدی فرد
خدا جوجتون رو براتون حفظ کنه  :)

(اللهم عجل لولیک الفرج)

ممنونم :)

خودت با حس لمس میفهمی کش داره سرشو اذیت میکنه یا نه.پریا که به نظر راضی و خوشحال میاد.در ولایت ما نصف جهان, توی سیتی سنترمون یه غرفه هایی اون وسطا هست که فقط گل سر و تل و اینجور جینگیلی جات میفروشه.بیا اصفهان کلی تل میخریم برای دخترک ها ❤❤❤

بیام اصفهان ببینمت :* مرسی عزیزم

عکس پریارو که دیدی,رسما پسره 😃😃 برای همین توی مهمونیا همش براش تل کشی میزنم که معلوم بشه دختره.عموما تل هایی که برای این نوگلان باغ زندگی تولید میشه نرمه و سرشون اذیت نمیشه.توی اصفهان که خیلی مدلای متنوعی برای نوزادها هست.دیگه اونجا که تهرانه 😀😀
راستی حتما خودت میدونی ولی به سایز روی لباسها اصلا اطمینان نکن. دختر ما هنوز 3 ماهش نشده ولی لباسایی که روش نوشته 3 تا 6 ماه داره براش کوچیک میشه 😱😱

آی ثمین جان گفتی از سایز لباس :-| خداوکیلی من از دوماهگی داشتم لباسی تن لیلی می کردم که رویش نوشته بود ۶ ماه :-| نه این که لیلی درشت باشه ها،‌سایزها ایراد دارند :-|

۱۶ مهر ۰۹:۲۷ مهدی صالح پور
چرا میخوای سر بچه تِل کنی؟ خب از گوگولی بودنش مشخص میشه دختره دیگه! نمیشه؟!

:) نه آخه موهاشون کوتاهه بعضی ها هی میگن پسره :)

۱۶ مهر ۰۷:۳۹ دلا بانو
نظر و پیشنهاد که همه دادن به قدر کافی:)
من یه پیشنهاد برای بعدش دارم:))))
مامان پریسا یه عکس از لیلی با تلش بزاره بیانی ها جمیعا ضعف کنن براش:)

دلا بانو بیا اینستا گرام به این آی دی پیام بده par4301 اگه اینستا نداری به همین آی دی تو تلگرام :) برات می فرستم هزار تا عکس :)

۱۶ مهر ۰۶:۰۷ مهری مامان مهرسا
سلام عزیزم. من همیشه خاموش میخونمت
اول از همه تبریک میگم بابت مادر شدنت . لیلی جان رو ببوس از طرفم
من دختر سه ساله دارم
تا دلت بخواد از این تل ها براش گرفته بودم
خیلی نرمن و بچه اصلا اذیت نمیشه
لوازم خرازی ها و همینطور فروشگاههایی که مخصوص گل سر و کلیپس و ... هست دارن
البته خودتم میتونی ببافی من براش یکی بافتم پارسال . ست هست با کلاه و شال گردنش امسال هم اندازه شه

سلام مهری جانم :) ممنونم عزیز دلم، شما هم دختر گل گلی ت رو ببوسی از طرف من

لوازم خرازی ها هم ایده خوبی بود،‌مرسی نگاه می کنم :)

۱۵ مهر ۱۸:۰۴ ماهی کوچولو
نظر من اینه خودت بدوزی کاری نداره که :)
یه تور کشی میخری از خرازی یه دونه ام گل پارچه ای از کش اندازه دور سرش بعلاه ی 2 سانت جای دوخت میبری برای عرضشم واسه تمیز در اومدن از هر طرف جای دوخت میذاری یه سانت که تمیز بشه یا اگه بخوای میتونی دولا کنی توری رو بدوزی بعد برش گردونی قبل دوخت یکی از دو سر بعدم با دست گل رو هر جای تل خواستی یا با چسب پارچه یا چسب حرارتی میچسبونی یا میدوزیش با دست :) 

اوهوم :) کی برم خرید؟ کی بدوزم؟ :-( ولی راست میگین آسونه چه دوختنش چه بافتنش

۱۵ مهر ۱۴:۳۲ ماهی قرمز
عزیزم :)
تل رو بباف براش که اذیت نشه :)

یه عکس از لیلی جانمان بذار دیگه پریسا گلی :)

دلم می خواد ببافم ماهی جان،‌ الان وقت ندارم مدلش رو پیدا کنم حتی :-( کاشکی یکی برام مدلش رو پیدا می کرد لااقل قلاب بافی...


عکس ها رو تو اینستا میذارم دیگه ماهی قرمز نازی :) آی دی ام هست par4301 اگه اینستا نداری با همین آی دی تو تلگرام پیام بده برات بفرستم :) اینجا سخته :)

۱۴ مهر ۲۰:۴۸ ام اسی خوشبخت
من همون سالی یه بارم نمیرم, اما میدونم دارن.
نمیدونم بچه ها قرتی شدن, ممکنه اذیت هم باشن اما شادی کنن :)
میزان سفتیشو نمیدونم, یه بار برید ببینید چقدر سفته, شاید خیلی لطیفه که بچه ها باهاش شادن.

می دونم می دونم :-) فکر کنم قرتی شدن این دهه نودی ها :-)

آره، باشه، حتما، ممنونم :*

((: این پاساژا لوازم ارایشی بهداشتیا دازن
میتونز عکس تل کشی نشون بدی بگی ازینا:دی

لوازم آرایشی بهداشتی واقعا ایده خوبیه پری جانم، مرسی :)

۱۴ مهر ۰۹:۴۳ Bahar Alone
دیروز که رفته بودیم کلی لباس نوزاد خوشگل دیدم.حتی شلوار لی و دامنم بود!خیلییی خوشگل بودن.حیف اندازم نمیشدن وگرنه میخریدم.

وای من همه این لباسها رو دلم می خواد بخرم تن لیلی کنم :-|

۱۴ مهر ۰۹:۴۰ Bahar Alone
ای جاااانم:)))))
بنظرم تل نخر.بیچاره کله ش فشرده میشه.یه بلایی سرش میاد.هنوز بچه س تو کله ش آبه.
از طرف من یه گاز محکم بگیر ازش(نهایت ارادت!)

:) کشی نمی خرم، فکر کنم ببافم آخرش، شل شل باشه که اذیت نشه :)

۱۴ مهر ۰۸:۳۹ بانوی عاشق
ای جانم عزیزکم
تل خیلی خوبه،الانم ک رو ب سرپی میریم بشین براش بباف خب
ی سرچ تو نت بزنی کلی طرح خوشگل میبینی
من ک برای پاشا ی ژاکت بافتم😁ک فک کنم تا آخر سرما اندازشه😅 
البته باوجود بچه سخته ولی تل سر خیلی کارنمیبره خودت اندازه سر بچه میبافی و مطمئنی تنگ و گشاد نیست

ی ماچش بکن از طرف من
لپ سمت چپ لطفا😘

بافتن هم خوبه راست میگی :) تو که برای پاشا میگردی، میشه برای من هم یه مدل پیدا کنی که ببافم؟ قلاب بافی باشه مرسی :*

۱۴ مهر ۰۰:۳۴ خور شید
جمهوری هست. نزدیکه به من. اگه خواستی خبر بده برم بگیرم برای دخترک.

آخه من اسیر مرام و معرفت تو هستم رفیق جان مهربانم :* جمهوری بهت نزدیکه این خانه ما نزدیک نیست که، شرمنده میشم :)

۱۳ مهر ۲۱:۰۱ پـــــر ی
والا ما که از بچه داری چیزی نمی دونیم 
بریم بعدا بیایم :)

:) نه مثلا اگه به چشمت خورده که کجاها دارن بگی :* مرسی

۱۳ مهر ۱۹:۵۳ پسر مشرقی
لیلی که هر لباسی بهش می آد! کارتون زیاد سخت نیست😊

:) شما خیلی مهربونی

۱۳ مهر ۱۹:۴۰ ام اسی خوشبخت
دوقلوهای یکی از اقوام قبل به دنیا اومدن, هر کدوم 80 دست لباس فقط از طرف دو تا مادربزرگشون هدیه گرفته بودن و چندین جفت کفش, وقتی به دنیا اومدن هم باز براشون لباس میخریدن. رسم خیلی اشتباهیه. اسرافه.
لوازم آرایشی فروشی ها دارن اما با عرض معذرت وقتی من میبینم کسی برای بچه اش از این تل ها گذاشته کلی حرص میخورم که چرا بچه رو اذیت میکنن. به نظرم خیلی اذیت میکنه بچه رو. البته شاید حس من اشتباهه و رو بچه ها زیادی حساسم.

لوازم آرایش فروشی هم خوب بود، مرسی چک می کنم :) نه این که سال به دوازده ماه نمیرم برا همین به نظرم نیومده بود :)


به نظرت اذیت میشه؟ نمی خوام اذیتش کنم آخه، فقط بچه های ملت که میذارن به نظرم خیلی شادن :)

۱۳ مهر ۱۸:۲۳ آقای دیوار نویس
جانم لیلی :))

لیلی جانمان :)

موفق باشید!!

مرسی :)

۱۳ مهر ۱۷:۱۶ جو لیک
فکر کنم که لباس بچه فروشی ها یا جینگیل فروش های زیر گلدیس دارن.
اسمش؟ نمیدونم. دم در آویزون می کنن معمولا. :دی

بهش میگن...تل کشی؟ هدبند توری؟ نمیدونم:-/

زیر گلدیس عالی بود سارا :) یه سر می زنم اونجا مرسی :*

۱۳ مهر ۱۶:۵۳ آقاگل ‌‌
مهم نیست که اسمش چیه. میرن توی مغازه هایی که از اینا می فروشن بعد میگردن با چشم پیداش میکنن بعد میگن ببخشید یکی از اینا میخوام. :-))
خلاصه که اینجوریاست. 
.
لباسای لیلی کوچیک شد نگه دارید برای لیلا مثلا. :d

خب نمی دونم تو چه مغازه ای برم آقاگل :) مشکل دوتاست :)))) حالا بچه های میگن روسری فروشی ها :)

لیلا خواهر مهلا است یا خواهر لیلی :))))))))))

۱۳ مهر ۱۶:۵۳ واران ...
http://www.beytoote.com/housekeeping/artifice/tel1-fabric1-baby.html?m=1

روش درست کردن 
تل پارچه ای 

مرسی جان جان :*

۱۳ مهر ۱۶:۱۹ مترسک ‌‌
چنان عاشقانه از لیلی‌مون می‌نویسید که خواننده دلش می‌خواد لیلی رو به محض رویت به جای بوسیدن، گاز بگیره (!) اما خب... باباش عین شیر اون گوشه ایستاده و نمی‌ذاره :| :))

یعنی خودمون هم همه اش در حال حس گاز گرفتنش هستیم، ولی دلمون نمیاد هنوز :)

۱۳ مهر ۱۶:۱۱ واران ...
سوالتون رو براتون جوابش میفرستم :))
آدرس فقط میخواد که پست بشه :))
ولی تل کشی برای نوزاد مناسب نیست :))


سلام 
من از آخر خوندم بعد میام از اول میخونم‌:)

عزیزمی :) حالا کشی هم نباشه، یه سر بندی چیزی، نه این که اذیت بشه جگرگوشه :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
در جستجوی درون و برون...
موضوعات
سروستاه نامه، سنتور (۲۷)
خوشنویسی، تذهیب (۱۷)
کار، iOS، اندروید (۳۷)
زندگی بهتر (۸۴)
یاد ایام (۲۸)
مهلا (۲۳)
صابرانه (۴۵)
از این روزها (۱۶۷)
یک سال بدون... (۱۲)
خانه دوست کجاست؟ (۲۶)
آشپزی، خام گیاهخواری (۱۹)
نی‌نی گولو، لیلی (۱۰۱)
کتابخوانی (۶)
مشاوره (۸)
آن سوی آب‌ها (۸۷)
داستان (۲)
چالش وبلاگی (۱)
آخرین نوشته ها
بدو گفتم که مشکی یا عبیری...
لبه‌ی پیاده‌رو، هم سطح جاده
سیاه و سفید
تنظیم روی فرکانس دیگر
هر نه ماه هم تکرار کنیم!
بیخودی
اعلام حیات :)
کرونا تست
مدرسه
کرونا در یک قدمی
محبوب ترین نوشته ها
لیلی، نام دیگر عشق است...
گاهی بیرون رو نگاه کن
کوچولو بیا*
سهیم شدن
امن‌سازی
یازده ضربدر سه
بسی عشق بودی در این چهار سال
مادرانگی :)
بدو گفتم که مشکی یا عبیری...
سوگواری
پربیننده ترین نوشته ها
لالایی لیلی :)
شفایافتگان
هَکَلچه :-)
مهاجرت
"هل اتی" کجا رفت؟
پسر یا دختر! مسئله این است...
مادر شوهر
روغن کلزا
بی کلید در* :-)
لیلی، مثلِ پری
نوشته های پر بحث تر
هَکَلچه :-)
کوچولو بیا*
لیلی، مثلِ پری
خب تا آخرش رو بگو :-|
لیلی، نام دیگر عشق است...
پسر یا دختر! مسئله این است...
دوبله وسط :-)
بی کلید در* :-)
آشپز که دو تا شد...
سه و چهار :-)
تاریخچه نوشته ها
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۴ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۳ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۶ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۸ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۸ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۷ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۹ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۹ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۹ )
دی ۱۳۹۹ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۷ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۹ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۸ )
دی ۱۳۹۸ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۱۱ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۸ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۹ )
دی ۱۳۹۷ ( ۸ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۸ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۸ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۱۰ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۱۰ )
دی ۱۳۹۶ ( ۷ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۶ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۶ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۷ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۶ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۸ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۹ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۴ ( ۹ )
دی ۱۳۹۴ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۴ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۴ ( ۸ )
مهر ۱۳۹۴ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۴ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۴ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۳ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۳ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۳ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۳ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۳ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۳ ( ۱۰ )
ارديبهشت ۱۳۹۳ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۳ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۲ ( ۳ )
پیوند ها
گروه نرم افزاری پرکا
دامن گلدار اسپی
تیرمن
جولیک
نارخاتون
یک آشنا
آقاگل ملت
ذهن زیبای یلدا
faella
توکا
وقتی فاطمه روز به روز بزرگتر می‌شود
یک مترسک
وایسیـ ورسا
می‌خواهم فاطمه باشم
غرور شکسته
فیلوسوفیا
پرتقال دیوانه
حریری به رنگ آبان
در دیار نیلگون خواب
دکتر میم
خانومی جانم
روزنوشت های میم صاد
پنجره می‌چکد
ریشه در باد
حنا
صخره‌نورد
لافکادیو
هیچ
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان