گوموآ*

یک سئوال جومونگی:

چرا سوسانو در مراسم ختم اوته، همسرش، هم چنان آه می کشید و می گفت: آه! برادر اوته ؟ :-/


*بعد از هشتمین بار دیدن جومونگ صابر بالاخره کشف کرده که اسم امپراتور گوموآ است و فکر کنم برای سه ماه آینده تکیه کلامش این باشد: هی گوموآآآآ زود باش بیــــا :دی


پ.ن. دیدن برنامه های گوهربار رسانه ملی در تکرار هشتم یکی از راه های خالی کردن مغز صابر از درگیری های روزمره و دغدغه های فکری است، و من در شش سال گذشته هر چه تلاش کردم بفهمم چرا، پاسخی نیافتم :-|

۱۵
۱۰ آذر ۱۱:۳۷ واران ...
سلام 
من مختار  رو بیش از هفت هشت بار دیدمش اونم به عشق مختار و امام حسین  و سیر هم  نمیشم ولی واقعا جومونگ رو همون یه بار هم به زور دیدم نمیدونم والا لابد جومونگ هم از نگاه ایشون قشنگه :)
فیلم ایرانی باشه یه چیزی :))
کره ایی اونم افسانه که توشه اصلا برام غیر باوره :|:))


+
کامنت مستر هولدن واقعا بامزه  بود :)))

در واقع سریال مختار رو هم هفت هشت بار دیده :)))))))) و حتی یکی از تکرارهایش را از دست نداده :)

۰۹ آذر ۲۱:۱۱ خانم فـــــ
ندیدم!

یا دیدم یادم نیست:)))

اسم امپراطور رو یادت نیست؟ :دی 

۰۸ آذر ۱۱:۵۲ یک آشنا
یک بار هم ندیدم :|
پس چیزی نگم بهتره :/

:))))) به جایش می تونی تکرار سریال دیدن رو آسیب شناسی اجتماعی کنی :)

هولدن کالفید تو نظری که گذاست،حرفی برا من نیومد دیگه..

خیلی نظر خوبی بود :)

۰۷ آذر ۱۷:۱۲ پسر مشرقی
این شهر ما شبکه تماشا نمی گیره از دیدن جومونگ محروم شدم :)))
ولی جالبه دیشب توی خیابونای تهران قدم می زدم می دیدم تمام رستورانا، ساندویچی ها و در کل هر جا تلویزیون داشت جومونگ در حال پخش بود!

و خب یه خاطره ی دیگه. دوران دانشگاه پای سریالای کره ای هشتاد درصد بچه هایی که نشسته بودن لر بودن :))

هشتاد درصد جامعه لر هستن یعنی؟ :))))))‌ بیا بیا تهران از فیض جومونگ محروم نشی :)

۰۷ آذر ۱۳:۲۱ پـــــر ی
جومونگ و سوسانو کی هستن اصلا؟ :)

عشاق کره ای :))))))

۰۷ آذر ۱۰:۳۸ بانوچـ ـه
عه من مثلا داشتم با دقت هم میدیدمااااا چطور متوجه این "برادر اوته" نشدم :)))))))))))) برم تکرارشو ببینم :دی

برو با بصیرت نگاه کن این بار :-)))))))

۰۷ آذر ۰۸:۲۵ ام شهرآشوب
آقاااااااااااااااا
منم شوهرم همچین عادتی داره! 
فیلم رو برای هزارمین بار هم با همون رغبت بار اول میبینه

اگه دلیلشو کشف کردی به منم بگو. چون منم از درک این موضوع عاجزم!

اااااااا چقدر همدرد دارم من :*

۰۷ آذر ۰۶:۳۹ آقای دیوار نویس
اینا به کنار... من یه رفیق دارم سریال برره رو دانلود میکنه و نگاه میکنه :|

:)))))))))‌ صابر کامنت شما رو هم که خوند خیلی خندید :)))) فکر کنم خودش هم قایمکی دانلود می کنه می بینه :)))))))

۰۷ آذر ۰۲:۳۰ مترسک ‌‌
دیگه بالاخره هر کسی یه جور خالی می‌شه، ایشونم این جور :))

تازه به این نتیجه رسیدم خیلی ها این طوری اند :)

۰۶ آذر ۲۳:۱۵ هولدن کالفیلد
من که ندیدم، ولی احتمالا با اسم حزب اللهیش صداش میکرده، "برادر اوته" یه چیزیه مثل "حاج کاظم" مثلا :|

:-)))))))))) وای خدا چقدر خندیدم :) خود صابر اومده کامنت ها را می خونه،‌ به مال تو که رسید روده بر شد این قدر خندید :)

۰۶ آذر ۲۲:۴۷ ملکه بانو
من کلا با تکراری دیدن مشکل داشتم. قبلا همیشه با آقای پدر سر این مسئله داشتم که بابا این فیلمو 10 بار تا حالا نشون داده چرا دوباره میشینید می بینید. همیشه هم می گفتن: من ندیدمش و بعد دوباره غرق فیلم می شدن.

باید با مادرتون گروه حمایتی از همسرانی که زوجشان هی سریال تکراری می بینند بزنیم :))))

۰۶ آذر ۲۱:۳۸ میرزاده خاتون
من آدم سریال دیدن نیستم. فیلم رو ترجیح می‌دم. زودتر تموم می‌شه و لازم نیست برای فهمیدن پایان داستان هفته ها و ماه‌ها انتظار کشید D:

من سریال هم دوست دارم، ولی نه جومونگ و نه هشت بار :))))))

۰۶ آذر ۲۱:۳۶ آقاگل ‌‌
ما اینجا علاوه بر جومونگ و یوزارسیف هر روز پخش شهریار هم داریم تازه. با اینکه توی اتاق خودمم ولی همینکه صدای فیلم میاد می‌تونم بفهمم الآن کدوم صحنه است و بعدش قراره چه اتفاقی بیفته. دقیقاً نمی‌دونم چرا خانواده گرامی میل دارن هر سه تا رو ببینن :)))

خانواده گرامی با صابر فامیل نیستند؟ :))))

۰۶ آذر ۲۱:۲۰ پشمآلِ پشمآلو
آقای ما ـم هر سری تی وی جومونگو میده باز میبینه .. دوس داره سریالشو:دی

همدردیم پس :)‌ باید یک گروه حمایتی همسران بزنیم، همسرانی که زوجشان هی جومونگ می بینه :-|

۰۶ آذر ۲۱:۱۰ آبان ...
هیچ وقت ندیدم این سریال را ...
حیف وقت 
سریال فقط فرندز و دیگر هیچ 

دیگه ببین نه یک بار نه دو بار، صابر در بارهای هفتم و هشتم داره می بینه، خیلی پیگیر :-)))) به افق خیره شده و از صحنه خارج می شود :)

۰۶ آذر ۲۱:۰۵ بهارنارنج :)
عزیزم::))

:)))

۰۶ آذر ۲۱:۰۲ واران ...
سوالاتتون خیلی با حال بود 
پست تون هم خیلی خوبببب بود جوری که من با وجود سر درد شدیدم با صدای بلند خندیدم 😀😀
مرسی مرسی :))

بماند که من جومونگ رو  فقط همون بار اول دیدم :)
و الان دیگه یادم نیست چی به چیه ؟:))
بازم مرسی :**

خودم هم اولین بار که صابر گفت چرا موقع مرگ اوته سوسانو گفته برادر اوته کلی خندیدم :) تصمیم گرفتم پست بنویسم درباره اش :)

۰۶ آذر ۲۱:۰۰ ♫ شباهنگ
سری اولی که جومونگ پخش شد مصادف بود با دانشگاه قبول شدنم و خوابگاهی شدنم
فلذا خوب ندیدم و هفت ساله که ذهنم درگیر اینه که امپراطور چرا مادر جومونگو کشت
فرصت هم نمی‌کنم بشینم خودم ببینم
از هر کی هم می‌پرسم یادش نیست
منتظرم این سری تموم بشه و بار دیگر از بینندگان بپرسم چرا

بی‌زحمت از آقا صابرتون بپرس چرا :)))

پرسیدم نمی دونست :-)))))))) ولی الان پیگیر نگاه می کنه، فکر کنم آخرش بدونه :)

۰۶ آذر ۲۰:۵۹ yalda shirazi
از افتخاراتم میدونم که جومونگ رو همون بار اول هم ندیدم! کلا الان تلویزیون فقط برنامه رادیو شب که همون رادیو هفتیا هستن رو میبینم. اونم کم و بیش

یلدا بیا و این افتخاراتت رو با صابر ما سهیم شو :):*

۰۶ آذر ۲۰:۴۳ جو لیک
من تازه امروز خبردار شدم یوزارسیف رو هم دوباره داره پخش می کنه. و داداشم خیلی جدی میشینه نگاه می کنه. :))
ما همون بار اولش هم حوصله مون از اواسطش سر رفت دیگه دنبال نکردیم:)) هرچند که من یه مدت تیتراژ جومونگ رو گذاشته بودم زنگ گوشیم، ولی بهرحال :))

آره آره، قبل جومونگ یوزارسیف هم می بینه :-| یه شب بود حتی می خواستم لیلی را بخوابونم،‌ هی این پا و اون پا کرد و ... گفتم چی شده؟ گفت میری تو اتاق بخوابونی اش؟ می خوام یوزارسیف ببینم :-||||||||

۰۶ آذر ۲۰:۳۶ خانم انار
تو زبان کره ای اوپا هم به برادر بزرگتر گفته میشه هم به همسر:| مترجم اینجا در واقع خرابکاری کرده که سوسانو میگه برادر:| :)))

خانم انار این خیلی خوب بود، مرسی :)

۰۶ آذر ۲۰:۳۴ یه خانوم گل ***
وای چقدر من از این سریال متنفرم...
تموم هم نمیشههههه :|

طرفدارهایش خیلی زیادند، هی میگن دوباره پخش کنید،‌ دوباره،‌دوباره :-| یه بار فایده نداره :)

۰۶ آذر ۲۰:۳۱ خانومی ...
من فقط یبار جومونگ رو دیدم ...

:) آره من هم، ولی فقط قسمت هایی که سوسانو داشت رو دیدم :دی اون قسمت هایی که سوسانو غیب شد دیگه ندیدم تا آخرش :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
در جستجوی درون و برون...
موضوعات
سروستاه نامه، سنتور (۲۷)
خوشنویسی، تذهیب (۱۷)
کار، iOS، اندروید (۳۷)
زندگی بهتر (۸۴)
یاد ایام (۲۸)
مهلا (۲۳)
صابرانه (۴۵)
از این روزها (۱۶۷)
یک سال بدون... (۱۲)
خانه دوست کجاست؟ (۲۶)
آشپزی، خام گیاهخواری (۱۹)
نی‌نی گولو، لیلی (۱۰۱)
کتابخوانی (۶)
مشاوره (۸)
آن سوی آب‌ها (۸۷)
داستان (۲)
چالش وبلاگی (۱)
آخرین نوشته ها
بدو گفتم که مشکی یا عبیری...
لبه‌ی پیاده‌رو، هم سطح جاده
سیاه و سفید
تنظیم روی فرکانس دیگر
هر نه ماه هم تکرار کنیم!
بیخودی
اعلام حیات :)
کرونا تست
مدرسه
کرونا در یک قدمی
محبوب ترین نوشته ها
لیلی، نام دیگر عشق است...
گاهی بیرون رو نگاه کن
کوچولو بیا*
سهیم شدن
امن‌سازی
یازده ضربدر سه
بسی عشق بودی در این چهار سال
مادرانگی :)
بدو گفتم که مشکی یا عبیری...
سوگواری
پربیننده ترین نوشته ها
لالایی لیلی :)
شفایافتگان
هَکَلچه :-)
مهاجرت
"هل اتی" کجا رفت؟
پسر یا دختر! مسئله این است...
مادر شوهر
روغن کلزا
بی کلید در* :-)
لیلی، مثلِ پری
نوشته های پر بحث تر
هَکَلچه :-)
کوچولو بیا*
لیلی، مثلِ پری
خب تا آخرش رو بگو :-|
لیلی، نام دیگر عشق است...
پسر یا دختر! مسئله این است...
دوبله وسط :-)
بی کلید در* :-)
آشپز که دو تا شد...
سه و چهار :-)
تاریخچه نوشته ها
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۴ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۳ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۶ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۸ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۸ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۷ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۹ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۹ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۹ )
دی ۱۳۹۹ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۷ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۹ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۸ )
دی ۱۳۹۸ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۱۱ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۸ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۹ )
دی ۱۳۹۷ ( ۸ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۸ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۸ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۱۰ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۱۰ )
دی ۱۳۹۶ ( ۷ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۶ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۶ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۷ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۶ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۸ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۹ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۴ ( ۹ )
دی ۱۳۹۴ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۴ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۴ ( ۸ )
مهر ۱۳۹۴ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۴ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۴ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۳ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۳ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۳ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۳ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۳ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۳ ( ۱۰ )
ارديبهشت ۱۳۹۳ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۳ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۲ ( ۳ )
پیوند ها
گروه نرم افزاری پرکا
دامن گلدار اسپی
تیرمن
جولیک
نارخاتون
یک آشنا
آقاگل ملت
ذهن زیبای یلدا
faella
توکا
وقتی فاطمه روز به روز بزرگتر می‌شود
یک مترسک
وایسیـ ورسا
می‌خواهم فاطمه باشم
غرور شکسته
فیلوسوفیا
پرتقال دیوانه
حریری به رنگ آبان
در دیار نیلگون خواب
دکتر میم
خانومی جانم
روزنوشت های میم صاد
پنجره می‌چکد
ریشه در باد
حنا
صخره‌نورد
لافکادیو
هیچ
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان