اشتباهی

پیدا کردن کاری که حال آدم رو خوب کنه به اندازه انجام دادن کاری که حال آدم رو بد می کنه سخته، بلکه هم بیشتر...
مخصوصا اگر بخش سلبی تفکرتون بر بخش ایجابی غلبه داشته باشه، یعنی می دونم "چی نمی خواهم" های زندگی تون پررنگ تر از نمی دونم "چی می خواهم" ها باشد :-/
۱۶
۰۶ فروردين ۱۱:۴۱ محمود بنائی
متن سنگین بود :) ولی کاملا میفهمم سختیه جستجوی کار مورد علاقه را! امیدوارم هرچه زودتر به هدفتون برسید. 

:) باید متن رو زندگی کرده باشی تا درک کنی :)

۰۶ فروردين ۱۰:۳۲ امید چِرَوی
مشکل اصلی بسیاری از انسان های اینکه میدانند چه نمی خواهند ولی نمی دانند چه میخواهند!
منم چندین سال گرفتار این مشکل بودم و برام خیلی دردناک بود، ولی امروز که میدانم چه میخواهم بسیار از زندگیم و بودنم و حرکت در مسیر خواسته هام خوشحالم و از زندگیم و خودم راضی ام.
به نظر من موفقیت یعنی همین ...

شاد باشید همیشه :)

۰۵ فروردين ۱۲:۲۵ خانم فـــــ
سال نوت مبارک پریسا جان:*

از قضا رفتم روانپزشک! مشاور! حالا اسمش هرچی
گفت جلسه بعد بنویس چی میخوای؟و بیار( در اون زمینه مورد نظر)
دیگه نرفتم
چون در همین اولش موندم و همین مشکلمه!
درده

کاشکی می رفتی عزیز دلم :)‌ من خودم قصد کردم این سال نویی برم ببینم چرا همیشه نگرانم،‌ چیه اسمش؟ سندروم اضطراب فراگیر :-|

۰۴ فروردين ۱۱:۱۳ سید مقدام حیدری
سلام و سال نوتون مبارک:)
سالی داشته باشید سرشار از موفقیتهای غافلگیر کننده و اتفاقهای خوب دور از ذهن و روزیهای خارج از حساب و کتاب، و تحولهایی غیر قابل پیش بینی و دور از انتظار. و این که هر چه نیاز داشته باشید، بتوانید ایرانی اش را پیدا کنید و بخرید و راضی باشید:)

احساس خوب و حال خوب در اثر داشتن عشق و محبت شدید به دست میاد. این که در زندگی آدم کسی باشد که بی نهایت بشود دوستش داشت، چون بی نهایت خوب است و همیشه رابطه ما با او در حال شدیدتر شدن و بهتر شدن و نزدیکتر شدن و عاشقانه تر شدن باشد و هیچ وقت به آخرش نرسد:)

سلام و ممنونم :)

۰۴ فروردين ۰۵:۵۵ مونا نِوِشته
من نفهمیدم چی از چی سختتره! اغلب اوقات ولی خیلی تمایل ندارم حال بدم رو ترک کنم به سمت حال خوب، بعد تحت شرایط یا به اصرار کسی دیگه بالاخره مشغول کاری میشوم، بلافاصله به خودم میگم چرا تا قبلش همینطور نشسته بودم. منظورم اینه که پریسای گل گلی، کلا مجبور کنی خودت رو حتی آشغالها رو بگذاری دم در، یا حتی با آسانسور بری پایین قبض برق رو برداری، یا حتی جواب تلفن بدهی، چایی بگذاری، فکر کنم هر کاری کنی که مجبور بشی از حال فعلی خارج بشی، درست میشه :) یعنی اینی که میگی پیدا نمیکنی به دلیل استیت حال بده، باید زرنگ باشی گولش رو نخوری :))

باید سعی کنم زرنگ بشم این سال نویی :))) من عاشق راهکارهای خروج از حال بد تو هستم مونا :*

۰۳ فروردين ۱۳:۰۳ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
من می دونم چی دوست دارم و چی می خوام انجام بدم! ولی نمیدونم چرا بلند نمیشم واقعا؟!!!

این هم مرحله دوم این مشکل است :)))

۰۳ فروردين ۱۱:۳۱ پـــــر ی
 مشکل همیشگی من همینه

بزن قدش رفیق :*

۰۳ فروردين ۰۹:۵۶ ام اسی خوشبخت
این مشکل بشریت بوده از اول تاریخ.

کاش این مشکل رو توی ۹۶ بذاریم بمونه :)

۰۳ فروردين ۰۴:۳۲ مستر صفری
همون احساسی که من قبل از عید که دنبال کار میگشتم و کارت پایان خدمت نداشتم و حالا هم ندارم داشتم توی متن پستتون موج میزنه.

دلم میخواد از این حس اشتباهی در بیام امسال :)

و اینگونه ست که به مصرف بی رویه شکلات روی می آوریم. :|

برای روحیه داغون آدم خوبه :)

۰۲ فروردين ۲۲:۴۳ آشنای غریب
عجب جملات فلسفی گونه ای
من برم کمی تفکر کنم راجع بهشون:))

 از اون هایی نیست که بهش فکر کنی،‌ باید وجدان کرده باشی شون،‌ می دونی چی میگم؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
در جستجوی درون و برون...
موضوعات
سروستاه نامه، سنتور (۲۷)
خوشنویسی، تذهیب (۱۷)
کار، iOS، اندروید (۳۷)
زندگی بهتر (۸۴)
یاد ایام (۲۸)
مهلا (۲۳)
صابرانه (۴۵)
از این روزها (۱۶۷)
یک سال بدون... (۱۲)
خانه دوست کجاست؟ (۲۶)
آشپزی، خام گیاهخواری (۱۹)
نی‌نی گولو، لیلی (۱۰۱)
کتابخوانی (۶)
مشاوره (۸)
آن سوی آب‌ها (۸۷)
داستان (۲)
چالش وبلاگی (۱)
آخرین نوشته ها
بدو گفتم که مشکی یا عبیری...
لبه‌ی پیاده‌رو، هم سطح جاده
سیاه و سفید
تنظیم روی فرکانس دیگر
هر نه ماه هم تکرار کنیم!
بیخودی
اعلام حیات :)
کرونا تست
مدرسه
کرونا در یک قدمی
محبوب ترین نوشته ها
لیلی، نام دیگر عشق است...
گاهی بیرون رو نگاه کن
کوچولو بیا*
سهیم شدن
امن‌سازی
یازده ضربدر سه
بسی عشق بودی در این چهار سال
مادرانگی :)
بدو گفتم که مشکی یا عبیری...
سوگواری
پربیننده ترین نوشته ها
لالایی لیلی :)
شفایافتگان
هَکَلچه :-)
مهاجرت
"هل اتی" کجا رفت؟
پسر یا دختر! مسئله این است...
مادر شوهر
روغن کلزا
بی کلید در* :-)
لیلی، مثلِ پری
نوشته های پر بحث تر
هَکَلچه :-)
کوچولو بیا*
لیلی، مثلِ پری
خب تا آخرش رو بگو :-|
لیلی، نام دیگر عشق است...
پسر یا دختر! مسئله این است...
دوبله وسط :-)
بی کلید در* :-)
آشپز که دو تا شد...
سه و چهار :-)
تاریخچه نوشته ها
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۴ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۳ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۶ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۸ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۸ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۷ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۹ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۹ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۹ )
دی ۱۳۹۹ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۷ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۹ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۸ )
دی ۱۳۹۸ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۱۱ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۸ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۹ )
دی ۱۳۹۷ ( ۸ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۸ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۸ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۱۰ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۱۰ )
دی ۱۳۹۶ ( ۷ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۶ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۶ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۷ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۶ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۸ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۹ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۹ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۰ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۹ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۹ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۴ ( ۹ )
دی ۱۳۹۴ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۴ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۴ ( ۸ )
مهر ۱۳۹۴ ( ۹ )
شهریور ۱۳۹۴ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۴ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۳ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۳ ( ۸ )
شهریور ۱۳۹۳ ( ۹ )
مرداد ۱۳۹۳ ( ۹ )
تیر ۱۳۹۳ ( ۹ )
خرداد ۱۳۹۳ ( ۱۰ )
ارديبهشت ۱۳۹۳ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۳ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۲ ( ۳ )
پیوند ها
گروه نرم افزاری پرکا
دامن گلدار اسپی
تیرمن
جولیک
نارخاتون
یک آشنا
آقاگل ملت
ذهن زیبای یلدا
faella
توکا
وقتی فاطمه روز به روز بزرگتر می‌شود
یک مترسک
وایسیـ ورسا
می‌خواهم فاطمه باشم
غرور شکسته
فیلوسوفیا
پرتقال دیوانه
حریری به رنگ آبان
در دیار نیلگون خواب
دکتر میم
خانومی جانم
روزنوشت های میم صاد
پنجره می‌چکد
ریشه در باد
حنا
صخره‌نورد
لافکادیو
هیچ
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان